pondělí 27. června 2016

Rakouská Giveaway

Ahoj kamarádi! 

Zdravím z dovolené u Traunsee (celkový cestovatelský  článek o Solné komoře si můžete přečíst zde na blogu pod štítkem Tetka on the road. Píšu i postuji z mobilu, tudíž nelze vložit odkaz ani formátovat text, snad mi to odpustíte :). Zároveň mi odpusťte zdvojenou fotku, nedá se již odstranit. Vše upravím až ex post z PC v Praze).

V Müllerovi jsem do této Giveaway zakoupila matné Color Tatoo od Maybellinne (tělový odstín Creme de nude), které u nás nejsou, a Catrice korektor v odstínu 010 Porcelain, co u nás sice je, ale je věčně vyprodán.


Matné Color Tatoo ve stejném odstínu už  nějakou dobu vlastním.

Používám je místo báze pod stíny. 
Jsou vhodné pro normální a mastnější víčka, neb jsou konzistencí hutnější a hodně přilnavé. 
My sušky můžeme mít u některých stínů potíž spočívající v delší době rozstínování.
Drží na nich však vše jak přibité.
Platí heslo "méně je více" - lépe fungují ve slabé vrstvě. 

Nejlépe mi fungují s hodně třpytivými či  metalickými stíny (viz například metalické stíny od Kosmetika Moje. Celkový recenzní článek o značce tu najdete pod štítkem Kosmetika Moje).

A nyní již k podmínkám Giveaway :
a) do komentáře níže u tohoto příspěvku mi prosím napište Vaši nejoblíbenější bázi pod oční stíny; a zároveň 
b) do téhož komentáře uveďte kontaktní mail pro případ výhry.  Pokud nechcete uvádět email, napište IG nick za předpokladu, že mě na IG sledujete.
Giveaway je tentokrát jen pro území ČR a SR  (jde o doručovací adresu, nikoli o občanství či státní příslušnost). 

Každý soutěží jedním komentářem.

Jeden výherce získá oba produkty.

Giveaway končí 1.7.2016 v poledne.

Vylosuji přes random.org.  

Podmínku odběru příspěvků blogu nekladu.

Hodně štěstí a mějte se fajn! 


Děkuji, že mě čtete.
Konec hlášení.
Pusu teta  


P. S.: Druhá Giveaway bude bydlenkovská a bude probíhat na mém Instagramu. Samozřejmě se můžete účastnit obou. 
P. S. 2: Snad už aplikace nezlobí a půjdou Vám vkládat komentáře.

45 komentářů:

  1. Nejraději pouzivam právě color tattoo, drží mi na nich prakticky všechny stíny. A protože u nás matne nejsou, tak by výhra hodně potěšila. :-)
    pavlakozak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný večer přeji! :)
    Bazi pod ocni stiny jsem vyzkousela zatim jedinou a to Sephorackou. Uz dlouho se odhodlavam koupit treba od UD nebo od NARSu, ale nevim jestli to neni na to moje smrdlani az moc luxusni zalezitost. :D Obcas pouziju jako podklad jenom primer pod make-up. :)
    Na instagramu jsem jako leni_m, na emailu lencamartinkova@seznam.cz
    Dekuji za peknou giveaway :) Oba produkty vypadaji bajecne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvic pouzivam Avonackou, ale ted jsem poridila UD Primer Potion :)
    Rozhodne mam jeste zalusk na Sephorackou :P
    Andey4@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Teti, nejde se nezucastnit! Korektor u nas seženu relativně v pohode, ale ty color tattoo!😍 když jsem poprvé zkusila rosegold, říkala jsem si, ze by je měli udělat v telovem odstínu... Pak jsem je někde viděla a od te doby po nich prahnu. Drží mi jako přibité, pouzivam je tedy jako bázi pokud potřebuji vodeodolne líčení, a nebo pouzivam leskle stíny. Na bežně nošení mi bohaté slouží jakýkoliv korektor, který pouzivam ke sjednocení víčka. Díky za pěknou ga!😘
    Lucie.ossendorfova@gmail.com
    IG: People_call_me_lucy

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, soutěž z dovolené, to je milé. Bázi pod stíny moc nepoužívám, mám od Catrice a nebo používám bronzové nebo růžové Color Tattoo, pokud se mi to hodí k dalším stínům. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím na dovolenou Martino. Jako bázi teda vlastně i stín používám krémovky od Macu v tělovém/matném odstínu. Takže kdyby CT byly levnější alternativou, zbylo by na další kosmetickou nezbytnost :)
    monika.ryjackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marti :) vzhledem k tomu, že jedinnou bázi pod stíny co jsem kdy vlastnila je ta od essence na třpitky a celkově mám té kosmetiky pomálu tak ta :) Soutěž moc parádní, ani jednu z těch věcí nemám, bylo by to super i pro moje průměrné pudrové stíny a bílá oční víčka z vitiliga :/ a catrice korektor chci vyzkouset uz velmi dlouho, ten tuhý se mi hrozne sléval. Tak hodně štěstí všem! A krásný začátek léta <3 jinak můj ig: liduskacz email: daginka93@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. ahojky na dovolenou. pouzivam dermacol,catrice,avon. krasny a klidny zbytek dovolene 😉. @monnicue

    OdpovědětVymazat
  10. Ja musím povedať, že odkedy mi zrušili bázu od Catrice v kalíšku som ešte ideálnu nenašla. Momentálne mi sedí báza od Avon, ale nespolupracuje ideálne so všetkými tieňmi, ktoré doma mám. Uvidíme ako sa mi osvedčí nedávno kúpená báza od Esteé.
    bilberryday@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jako bázi používám "jumbo" tužku na oči od Astor a spokojenost. Mám hnědý perleťový odstín a matnou růžovohnědou a víc není třeba. Stíny s něma drží celý den :) mikulaskova.z@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Zkousela jsem zatim jen dve - Dermacol, kterou asi brzy vyhodim, neb mi prijde ze nic moc nedela, a pak jsem dostala vzorecek Too Faced a naopak byla fascinovana jak velky efekt muze takova baze mit.. Takze tak :D mandlovak@seznam.cz IG: klarka.mandlova

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, po pokusech s Benefit Stay Don't Stray, pouzivam NARS Smudge Proof Eye Shadow Base a takovou tu fialovou od Urban Decay. Muj IG nick je @irenajir.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj! Tak tahle GA mě vážně potěšila, protože korektor od Catrice je absolutní špice! A není nikde k sehnání :D Musím ho kupovat v Rossmanovi na konci světa, kde je sice o 10kč dražší, ale hlavně že je :D
    Jinak jako bázi momentálně používám takovou růžovou od Dermacolu, na bázi silikonu. Kdysi jsem ji dostala k nákupu tuším, a není nejhorší. Ale taky není nejlevnější, takže teď, když se blížím ke konci balení koukám hlavně po Essence, která asi nebude TOP1 pod sluncem, ale sloužit by za tu cenu mohla dobře ;)
    Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Moje víčka jsou mastná, až to hezké není. Žádné stínové líčení se tudíž bez báze neobejde. Kdysi v pravěku jsem zkoušela bázi od essence, ale byl to děs a hrůza. Až později jsem se plácla přes kapsu a pořídila vychvalovanou bázi od UD. Rozhodně to bylo lepší než essence, ale žádná hitparáda to taky nebyla :.D Ohledně bází mi teď nejvíce sedí báze od TF, která na mých víčkách funguje spolehlivě. Ovšem 100% výdrž mi dají Color Tatoo od Maybellinne. Používám buďto růžové nebo hnědé a ještě mě nezklamaly. @yanna_maurice

    OdpovědětVymazat
  16. Ja nechápem ako stíhaš oddychovať a dovolenkovať a robiť
    zároveň pre nás aj GA :):
    A čo používam ? Zatiaľ nič, lebo som nenašla odvahu robiť niečo s očami okrem hornej linky a maskary.
    Alebo ak by som vyhrala, mám sľubný začiatok :).
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Pouzivam bazi z Avonu, ale uz mi dochazi, toz bych potrebovala novou :-)
    janaprasilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Pouzivam bazi z Avonu, ale uz mi dochazi, toz bych potrebovala novou :-)
    janaprasilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Moje nejlepší a nejoblíbenější báze je od Urban Decay, zkoušela jsem všechny 4 dostupné verze a všechny jsou super. Třeba taková báze od Too Faced byla pro mě totální katastrofa, mastná a nedržela nic.
    amyle@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj. Ja som sa zatial este neodhodla kupit si takuto bazu - som v tomto tak trochu leniva. Ale urcite by som rada nieco take vyskusala aby som zistila ci to ma naozaj vplyv na vydrz tienov.
    A velmi hy som sa potesila aj korektoru, ktory je uplne super. Ale zatial sa mi ho v DMke podarilo zohnat len raz a uz by bolo treba kupit dalsi. Moj e-mail je: ivana.bakova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  21. Marti, posílám pozdrav na dovolenou. V současné době používám bázi od Catrice. Jsem celkem spokojená.

    Na IG tě sleduji jako Dahlienka.

    OdpovědětVymazat
  22. Já bázi nepoužívám, nějak jsem k ní nedospěla. Ale camuflage bych moc potřebovala :-)
    siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Oči si líčím párkrát do roka, a to používám Color Tattoo.
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Bazi mam od Art deco a nrbo pouzivam korektor :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahojky zkoušela jsem od Avonu a celkem mi vyhovovala..pak jsem ale přesedlala na Artdeco a jsem naprosto uchvácená, stíny krásně drží a vypadají jako když jsem se ráno malovala, nezalézají do vrásek kolem očí a neslévají se. s pozdravem Martina

    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. S mymi mastnyni vicky je baze nutnost, zatim mi nejvic vyhovovala ta od Artdeca a Too Faced. Na rychle liceni mam moc rada i CT v odstinu Permanent Taupe myslim. Prijde mo sussi a drzi mi lip bez bronzovy kolega..
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Kedysi bola mojou najobľúbenejšou bázou pod očné tiene ten od ELF, avšak keďže mi väčšina ich produktov nevyhovuje, nie som ochotná urobiť objednávku len kvôli tomuto jednému. Zároveň sa mi nepáči neustále zvyšovanie cien, ktoré je oproti tým v USA asi troj až štvornásobne. Celkovo ich firemná politika mi nie je úplne sympatická. V poslednej dobe používam len MAc fix plus a s ním mi tiene aj na mastnejších viečkach držia. Na druhej strane by však bolo fajn vyskúšať niečo nové.
    Mail: anita.csenkeyova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý den, bázi nepoužívám žádnou- ani jsem zatím nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
  29. Momentálně vlastním dvě báze pod oční stíny (Catrice a Zoeva) a obě mám moc ráda. Catrice je sice poněkud slabší, ale den v práci zvládne. Pokud vím, že budu někde lítat od rána do pozdního večera, sahám raději po té od Zoeva, která mi přijde účinnější. Obě dvě jsou za mě ale velmi uživatelsky přívětivé a obstojné :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Já momentálně používám bázi od UD, někdy jako podklad dávám růžové nebo bronzové Color Tatoo a někdy jen korektor Double Wear, na tom mi stíny také hezky drží. Mám ještě bázi od Dermacol, ale ta nefunguje.. jinak moc zdravím do Solné komory, my se tam chystáme na dovču v červenci.. víceméně i na tvé doporučení :-) magdick@email.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Marti používám bázi od Sephory a dochází takže jsem si tady ráda přečetla tipy na novou. radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, já ráda bázi od Too faced, vydrží mi nejdéle na mých mastných víkách :) mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Nejradši používám bázi od Dermacolu, se kterou jsem moc spokojená:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Já jako suška bázi nepoužívám nijakou, jsem ale ráda za jakýkoliv tip ;)

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  37. Kráásnou dovolenou přeju :) používám bázi od The Balm, kterou jsem dostala zdarma ke stínům a dále bázi od Sephory se kterou jsem maximálně spokojená! :) korektor chodím vyhlížet už dobré 3 měsíce a stále beznadějně vyprodáný :(
    Hrabakova16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Já mám doma bázi od Art Deco, ale přiznám se, moc jí nepoužívám ��. Moc mi nesedí.
    veronikajordanova7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Ja vlastnim baze pod ocni stiny od Urban Decay a uplne mi vyhovuje. Pred tim jsem mela baze od Art Deco a Too Faced ale byli k nicemu :(
    Mail: darya.burbik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Mail je nicol.fleisig@gmail.com :) Stíny si maluji jen občas, takže jsem zatím žádný podklad pod ně nepotřebovala, ale nyní si brousím zuby na nějakou bázi od Chanelu nebo m.a.c :)

    OdpovědětVymazat
  41. Nejčastěji používám právě CT (bronzové nebo růžové) a potom Sephoru 24h (je sice na glitry, ale funguje dobře i pod obyčejné stíny). IG magratam

    OdpovědětVymazat
  42. Se zájmem jsem si přečetla komentáře, protože tu správnou bázi ještě hledám. Jako první jsem měla bázi od Artdeco, byla celkem fajn. Pak jsem experimentovala se Sephorou, ale zdálo se mi, že hodně zvýrazňuje vrásky. Momentálně jsem na MD, peněz tedy není nazbyt a tak používám na střídačku bázi od Catrice a W7 cosmetics. Ani jedna ale nevydrží do odpoledne, stíny se začnou slévat do záhybů víček. Hezký zbytek dovolené. Lucie
    lucie.cha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se, že jsem tu pravou bázi konečně našla. Inspirovala jsem se zde stíny Color Tatoo a zkusila jsem stejným způsobem použít krémové stíny Yves Rocher 01 - Nude (Ultra long-lasting cream eyeshadow) a na to dát stíny. Perfektní výsledek.

      Vymazat
  43. Ahoj Marti,

    Color tattoo jsou moje stálice už dlouhá léta. Musím říct, že na moje mastná víčka musí pod ně ještě přidávat bázi od Too faced, ale pak se dá říct, že už mi drží celý den :)
    Závidím všem, kterým drží jakákoliv báze, na druhou stranu mám pořád důvod zkoušet nové báze a utrácet za kosmetiku :)

    Na IG Tě sleduju jako zetpe.

    Hezký začátek léta!

    OdpovědětVymazat