úterý 16. června 2020

GERnétic LA CRÈME ANTI-TEMPS aneb Luxusní péče v průběhu spánku


Ahoj kamarádi!

V dnešní recenzi se spolu podíváme na "Cadillac" v noční péči - luxusní krém od mé oblíbené značky GERnétic LA CRÈME ANTI-TEMPS.


Charakteristika:
Reparační noční krém patří do řady LES PARFAITS.

La Crème Anti-Temps přináší pleti intenzivní regeneraci, revitalizaci a anti age účinky.
V průběhu spánku aktivní látky pozvolně pronikají do pleti a působí tak po celou noc.


Aktivní látky:
* peptidové mikročástice (působí proti únavě pleti a harmonizují stresovanou pokožku);

* minerály, vitamíny, stopové prvky (pro energii a vitalitu);

* Tripeptidy (pro stimulaci syntézy kolagenu a elastinu, posilení pevnosti a pružnosti pleti, omlazení a oživení);

* kombinace nenasycených mastných kyselin s vitamínem E (pro ochranu pleti proti vnějším vlivům);

* bambucké máslo, extrakt z brutnáku lékařského (pro změkčení, hydrataci a posílení).

Aplikace:
Na závěr večerní rutiny se krém nanese na obličej (včetně očního okolí), krk a dekolt.
K náběru používám špachtličku.


Moje uživatelské dojmy:
Na jednom ošetření v Gernétic salonu mi "Gernéticienne" Lída tento krém aplikovala a já se okamžitě ptala, co je to za zázrak. No a při příští návštěvě jsem si ho koupila (respektive #platilmuž u příležitosti mého životního jubilea).

Už jen ta dózička je sofistikovaně luxusní (obsahuje 50 ml krému).

Ač je cena vysoká (4,5 tisíce), vzhledem ke koncentrovanosti přípravku a nutnosti použít jen malé množství, mi balení vydrželo zhruba sedm měsíců.

Krém je jednoduše božský.
Účinky jsou viditelné i hmatatelné již bezprostředně po aplikaci.
Ihned je pleť zjemněná, vyhlazená a vyživená.
Ráno po probuzení mám pocit, jako bych krém právě nanesla. 

V průběhu doby používání moje pleť získávala hutnost a pružnost, čímžto došlo mj. k vypnutí/výplni nosoretních vrásek (jsou méně viditelné).
Krém působí i na remodelaci kontur na hraně čelistí. 


Velmi oceňuji (stejně jako u ostatních GERnétic produktů), že se krém používá i na oční okolí (tím mám vlastně 2 v 1).

Krém stojí za každou jednu korunu.
#Tetaštempl.

Doporučuji pro všechny typy zralejší pleti -  zejména těm, kteří potřebují komplexní intenzivní regeneraci.


Co teď používáte na noční péči? Ráda si počtu v komentářích. 

Děkuji, že mě čtete. 
Konec hlášení. 
Pusu teta 

2 komentáře:

  1. Ve svém tzv. určitém věku používám na večerní péči:
    Tonikum Fibro na očištění pleti, krém Vital Transfer Visage k doplnění fytoestrogenů (do určité míry nahrazují a doplňují úbytek přirozených hormonů),
    krém Vasco k redukci červených žilek,
    krém Synchro, protože ho moje pleť zbožňuje.
    To je pro mě ideální sestava.
    Samozřejmě jsou i další vychytávky od GERnétic, které také do péče zařazuji, jako již výše popsaný luxusní reparační noční krém La Crème Anti - Temps. Moc mě potěšilo, že se Vám také osvědčil.

    OdpovědětVymazat
  2. Někde jsem dokonce slyšel i to, že si někdo na péči o pleť aplikuje opalovací krémy na obličej. Sám jsem z toho byl docela překvapený, protože co si budeme povídat. Ten člověk pak musí vypadat jako kdyby strávil poslední měsíc v solárku. No, ale jestli to funguje, tak asi jako proč ne, že? :)

    OdpovědětVymazat