úterý 23. července 2019

Rouge Bunny Rouge Blush Wand FLOWERS & PORTRAITS aneb Více než tvářenka

Ahoj kamarádi!

Moje oblíbená značka Rouge Bunny Rouge uvedla na trh novinku - krémovou tvářenku v tyčince Blush Wand FLOWERS & PORTRAITS, která by se dala charakterizovat slovy "více než tvářenka".


Jedná se totiž o multifunkční líčidlo (nejen na líčka, ale i na rty či oči).
Produkt je inspirován múzami z klasických obrazů.

Děkuji českému zastoupení značky za barterové poskytnutí novinky.

Konzistence, finiš, odstíny, složení:
Líčidlo je krémové a po nanesení na tváři hebounce zpudrovatí.

K dispozici je v Douglasech ve 4 odstínech:
* 076 Vrubel (nejvýraznější z nich, mauve/lesní ovoce)
* 077 Rosetti (narůžovělá nude s lehkým nádechem broskvové)
* 079 Klimt (korálová s nádechem teplejší růžové)
* 080 Renoir (světlejší a studenější růžová).


Všechny mají finiš decentně rozjasňující s polotransparentním efektem (lze však navrstvit dle Vašich potřeb). 

Swatche: Vrubel vespod, Renoir nahoře
První fotka: ve stínu, nerozmazáno
Druhá fotka: na slunci, nerozmazáno
Třetí fotka: na slunci, částečne rozetřeno



Líčidlo obsahuje slunečnicový, jojobový, palmojádrový a olivový olej, přírodní skvalen, sférický prášek (který usnadňuje nanášení a roztírání).
Bez parabenů a silikonů.

Aplikace:
Absolutně jednoduchá
Stačí prsty. Nanést z tyčinky a rozmazat.
Samozřejmě lze použít i štětec. 
Mně se nejvíce osvědčily prsty anebo Beauty Blender.  Párkrát "poťupkat" a je hotovo. 
Lze lehce zapudrovat, pokud budete chtít. 


Já jsem vyzkoušela sypký Diaphanous od RBR, sypký Guerlain Terracotta a kompaktní Sisley Blur Expert a vše funguje, nicméně pro mě není zapudrování nezbytné.



Moje uživatelské poznatky:
Jsem nadšená
Jak snadností aplikace, tak texturou i výsledným efektem, jakož i vynikající výdrží vzhledem k typu produktu.

Pro mě osobně je líčidlo nejčastěji využitelné jako tvářenka.
Jako rtěnka mi poslouží odstín Vrubel, a to z důvodu, že u produktů na rty preferuji výrazné odstíny. 

Vrubel na rtech (s konturkou - mimochodem, bez konturky je to lepší)

Jako oční stín se mi nejvíce líbí Rosetto.

Suma sumárum:
Pokud máte dosud nějaké obavy z krémových líčidel, tak speciálně v tomto případě jsou naprosto zbytečné.
Vzhledem k tomu, že  produkt nezvýrazňuje texturu pleti, je vhodný i pro ženy s mastnější pletí. 
A zvláště starší ročníky ocení svěží a čerstvý efekt.



FLOWERS & PORTRAITS jsou výborně využitelné jako go-to produkty. Jednou skladnou tyčinkou se bryskně vytvoří kompletní look.
Tetaštempl. Toto se hodně povedlo.


Používáte krémová líčidla? Anebo se jich "bojíte"? Ráda si počtu v komentářích.

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

Žádné komentáře:

Okomentovat