sobota 6. dubna 2019

Kosmetické přírůstky aneb Co mě v poslední době zaujalo

Ahoj kamarádi!

Sešlo se mi pár novinek, které stojí za to, abych se o dojmy z nich s Vámi podělila.


Jedná se výlučně o mé vlastní nákupy,  žádná spolupráce, čisté #píárzpřesvědčení.

1) Tvářenka Sisley  L'ORCHIDÉE v odstínu 3 Corail


Napsala jsem o Sisley produktech (včetně této tvářenky) speciální článek ZDE, nicméně si zasluhuje, abych ji zmínila i na tomto místě. 
Proč ji miluji, se dočtete v citovaném článku.  

2) Tvářenka Clinique Cheek Pop v odstínu 19 BLUSH POP


Má láska k "Čikynám" je obecně známa, vlastním takřka všechny odstíny (můj nejpoužívanější je Heather Pop).

Když přišly na trh čtyři nové odstíny, byla jsem jasná:).

Blush Pop je decentně broskvová s jemným leskem, dodává šťavnatý nádech, aniž by byla příliš řvavá. 
Odstín je vhodný pro kohokoli (vyjma hodně tmavé pleti).

Mimochodem, na tento typ tvářenek se mi nejvíc osvědčily štětce s přírodním chlupem.

3) "Plátýnkové" (resp. biocelulózové) masky AQ Cosmetics


Seženete je na eshopu www.spago.com (mají IG účet).

Obě jsem kupovala na veletrhu v Letňanech.

Jedná se vlastně o výrobek 2 v 1 (maska + sérum).

Pořídila jsem si dva typy:
a) ANTI-AGING MASK'SERUM 
Protivrásková a hydratační maska s kyselinou hyaluronovou pro obnovu buněčného metabolismu a regeneraci.

Tato je vynikající a sedla mi lépe než ad b).
Perfektní efekt jakoby výplně a zároveň výživy.

b) CELLULAR RENEWAL MASK'SERUM 
Obnovující maska s liftingovým účinkem pro hydrataci, výživu a rozjasnění.

Lifting jsem u sebe nezaznamenala,  nicméně na druhou stranu se mi jevilo, že  hydratuje ještě více než maska ad a).
Nicméně byla velice příjemná a celkově občerstvující.

Tetaštempl pro ad a).

4) Guerlain Aqua Allegoria GINGER PICCANTE


Vlastním několik Aqua Allegorií, mou nejoblíbenější je Passiflora.

Rok 2019 přinesl tři nové přírůstky této řady (nakupovala jsem v Marionnaud, kde mají dvě z nich. Mimochodem, Coconut Fizz mi nelahodí - příliš mnoho obyčejného kokosu, ničím neozvlášťněného).

Složení Ginger Piccante:
* bergamot, citron & zázvor 
* pepř & růže 
* bílé pižmo & cedr

Dle mého nosu se jedná o vůni z kategorie svěžejších,  kde se citrusový nádech mísí s peprně zastřenou růží,  to vše jednotí zázvor. 

Zázvor není dominantní, což mi vyhovuje - je zakomponován do všech fází rozvinu vůně. 
Toaletka se dle mého názoru hodí spíš do teplejších částí roku, je skoro až unisexová.

Aqua Allegorie se dají mezi sebou různě vrstvit/míchat (doporučené kombinace najdete na oficiálních stránkách Guerlainu). Osobně to nepreferuji.

5) Odličovací "rukavička"

Kupovala jsem 2 kusy na veletrhu v Letňanech (na fotce vidíte ještě nepoužitou růžovou variantu).


Jedná se o ten typ pomůcky, kde by k odlíčení při jejím současném použití měla stačit jen voda.
Zde s názorem neposloužím, odlíčení jen vodou neuznávám.
Mám to tak, že mi přijde,  že voda nestáhne žádný tuk, ať už je jeho původ jakýkoli (kožní maz, použité  mastnější produkty...).

Tudíž já ji používám ke stažení čisticích olejů a balzámů a také masek

Oceňuji jemnost a strukturu materiálu.
Jediná výhrada: mohla by být delší.  Mám dlouhé prsty, ocenila bych proto pár centimetrů navíc.

Koupíte na www.balneotrade.cz (IG účet nemají).

6) COLORGENICS (Melting Mix Lip Paint) - mám odstín Pink to Purple


Kupovala jsem ji rovněž na veletrhu v Letňanech. 

Vy ji můžete zakoupit na www.anglickakrasa.cz (mají IG účet).

Tohle jsem prostě musela zkusit. 
Koncept (i provedení) produktu vykazuje odlišnosti od standardu.

V jedné tubičce se skrývá 7 barevných kombinací, jichž se docílí nastavením intenzity barvy (od nejsvětlejší po nejtmavší). Následně se produkt "vykliká" do vršku tuby.
Součástí balení je i štěteček na rty, s čímž souvisí moje jediná výhrada, která je aplikačního charakteru. 

Kvůli opravám během dne je pro nás netrpělivce poněkud nepraktické vytahovat i solitérní štěteček.
Vršek tuby je totiž plastový a poměrně masivní (navíc jsou v něm otvory pro průnik barvy), tudíž je obtížné nanést produkt přímo z něj (proto onen speciální štětec). 
Škoda, kdyby byla na vršku štětečková hlavička či nějaký kušónkový aplikátor, bylo by to dokonalé.

Výrobek je označen jako rtěnka v lesku.
Já bych koncept popsala jako tekutou barvu na rty (nezasychací) s intenzivním pigmentem a lesklým finišem


Nelepí.  Vzhledem k charakteru a konzistenci má slušnou výdrž.  
Náplň je hutnější, tudíž pocitově vím, že  na rtech něco je (není to "tenká" vodička), nicméně je to pocit komfortní (obsahuje totiž ricinový olej). 

K mému překvapení se nerozpíjí, jakkoli si ji raději "zamknu" konturkou.

Jasný Tetaštempl už jen kvůli nápadu (a objektivně kvůli finiši).


Znáte tyto produkty? A máte některé z nich doma? Ráda si počtu v komentářích.

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

2 komentáře:

  1. Nejkrasnejsi tvarenka na svete je Sisley L'orchidee!!!! Nikdy bych do ní nehrábla a jen se jí kochala... Tohle je opravdu skvost!

    OdpovědětVymazat