neděle 28. října 2018

Alcina METALLIC MEETS MATT & SMOKEY palette aneb Podzimní symbióza trendů a klasiky

Ahoj kamarádi!


Dnešní recenze obsáhne šest produktů líčení značky Alcina.


Alcina uvedla na trh podzimní kolekci METALLIC MEETS MATT, do níž jsou zakomponovány oba trendové protipóly, a to na jedné straně metalické efekty a na druhé matný vzhled. 
Oba finiše lze samozřejmě dle libosti kombinovat.


V kolekci naleznete:
1) Matt Lip Colour (v odstínu Rosewood) - matnou rtěnku v odstínu růžového dřeva (výraznější nude spíše s teplejším podtónem).


Pigment je sytý a na rtech zanechává "plyšový" efekt, tudíž je zachován uživatelský komfort při nošení. 
Výborně drží.
Pro můj odstín pleti a podtón bych snesla studenější akord (více růžovosti na úkor hnědé), nicméně si myslím, že  tento odstín bude slušet prakticky všem. 

2) Metallic Lip Fluid (v odstínu Old Pink) - tekutou rtěnku fluidně krémové konzistence


Snadno a rychle dosáhnete pomocí aplikátoru plného krytí. 
Nelepí. 
Metalické odlesky jsou efektní, přesto však poslouží i k dennímu nošení stran svého sofistikovaného odstínu. 
Moc se mi líbí barva i efekt.


3) Eyepowder - pudrové oční stíny v tužce 


Tento produkt už mám z dřívějška v jiném odstínu - do kolekce byly zahrnuty tři nové: khaki-matic, mauve-matic a grey-matic (ten mám já).

Grey-matic je překrásná antracitově džínová.

Barva se ukrývá ve víčku - pootočením víčka a těla tužky  se barva přenese na aplikátor.
Mimochodem - aplikátor je kvalitní a bez problémů použitelný.  Na nalíčení bohatě stačí sám o sobě a nejsou potřeba další štětce. 

Líčení s tímto produktem je snadné a rychlé.
Můžete s ním za pár vteřin orámovat oko či ho nanést a rozetřít do kouřovek. 

Vyzdvihuji tedy snadnou přilnavost a bleskurychlou roztíratelnost.


4) Magic Kajal - tužky na oči s metalickým finišem. 
K dispozici jsou dva odstíny: metallic blue a metallic brown (tu mám já).

Krásná střední hnědá má úžasnou texturu. 
Perfektně kreslí jak samostatně, tak i přes stíny. 
Zabezpečí jednolitý povrch, tudíž je vhodná i pro starší víčko. 
A drží. 
Jen pozor - není vhodná na waterline.


Vzápětí po uvedení kolekce METALLIC MEETS MATT přišla Alcina s další novinkou - paletkou SMOKEY palette pro denní i večerní kouřové líčení. 


Kouřové oči jsou naprosto klasikou, která se nikdy neomrzí a nikdy nebude mimo trendy.


Obal paletky je vyveden v elegantní černé barvě (s hravým detailem srdíčka). Velice skladný tvar z pevného (ale lehkého) kartónu disponuje magnetickým zavíráním. 


Není zde zbytečně žádná přihrádka na štětec či aplikátor. 
Paletka neobsahuje zrcátko (což mi není na překážku, paletková zrcátka nepoužívám).


V paletce je umístěno šest očních stínů ve světlejších i tmavších tónech neutrálního spektra (mix studenějších i teplejších podtónů i mix finišů):
1 MOONLIGHT (mat)
2 CREAMY BEIGE (mat)
3 ENERGY (mat)
4 SMOKEY GREY (shimmer)
5 STARDUST (shimmer)
6 METAL GREY (shimmer s výraznějšími třpytkami).


Velmi oceňuji dokonalé sladění odstínů i finišů, paletka se tak stává naprosto univerzálním pomocníkem pro jakoukoli příležitost i zvolený outfit (jakož i pro barvu duhovky).

Stíny jsou kvalitativně velice dobré. 
Nejsou suché, dobře se nanáší na štětce i přenáší na víčko, hezky přilnou a snadno se roztírají.

Výborně drží (dodávám ale, že mně drží většinou vše).

Jsem velice spokojena, ba přímo nadšena.  Po této paletce budu sahat velmi často.

Bude dobrým společníkem i na cesty.

K paletce anebo jen tak si můžete pořídit i štětec, který je označen jako Blender (osobně mi tvarem připomíná spíše Crease štětce stran protáhlého tvaru a delších štětinek uspořádaných dokulata).


Líbí se mi jeho metalický vzhled vyvedený ve zlaté a fuchsiové, které se spolu prolínají.

Stran tvaru mi vyhovuje na definici očního záhybu matným stínem a dále pak - jak napovídá jeho název, na stínování přechodů mezi barvami. 

Pokud by se použil přímo k nanesení barvy na víčko, počítejte, že z důvodu svého tvaru  stíny poněkud rozpráší (to není jeho chyba, není k tomu určen - píšu o tom proto, že  některé ženy nechtějí používat více druhů štětců).
Nemám, co bych mu vytkla.


Suma sumárum:

Mám ráda  Alcinu.
Je pro mě těžké vybrat to nejlepší z popsaných produktů. 
(Pro další informace doporučuji nahlédnout na www.alcina.cz).

Na stupeň vítězů kladu a zlatou medailí dekoruji Magic Kajal (což je jedna z nejlepších tužek, kterou jsem za poslední dobu vyzkoušela).
Stříbrný stupínek získává Smokey palette a bronz si odnáší Eyepowder.

Nejčastěji sahám a budu sahat po Smokey paletce.
Stupně vítězů = #Tetaštempl.



Jak se Vám líčící pomocníci líbí? Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.

Pusu teta


P. S.: Děkuji českému zastoupení značky za poskytnutí produktů k vyzkoušení.

1 komentář:

  1. Moc pěkná kolekce! Já mám z dekorativní kosmetiky od Alciny 2 rtěnky + tu v tužce z limitované edice a všechny jsou super. Tahle matná vypadá taky moc pěkně! Asi ji zvážím :))

    OdpovědětVymazat