pondělí 7. května 2018

Velká recenze Bagsy Beauty aneb Nová značka veganské kosmetiky v Marionnaud

Ahoj kamarádi! 


Do Marionnaud  přišla  jako novinka  v sortimentu  britská značka dekorativní kosmetiky Bagsy.


Krásné obaly ukrývají balzámy na rty, rtěnky, bronzery, oční stíny a tvářenky, které jsou veganské a Cruelty Free.


Příjemným bonusem je vždy nějaké motto uvnitř balení (například bronzer je embosován nápisem "Sunshine is my favourite accessory", pastelka Wow Lips má uvnitř balení nápis " I know I´m not perfect - but my lips look fabulous", stíny v tužce ukrývají heslo "A smile should start at the lips and end in the eyes").

Sdělím Vám svoje dojmy z produktů, přičemž jsem měla možnost otestovat celý sortiment (u některých výrobků jen některé odstíny):




1) Bronzer Ray of Sunshine  (v odstínu 01 Light/Medium)


Na trhu je ve dvou odstínech, mám ten světlejší.
Barvu bych jakožto Královna z vápenaté říše snesla ještě o fous světlejší  (a studenější), nicméně při aplikaci lehkou rukou ji mohu mít i já.


Bronzer je matný, tudíž s ním mohu provádět i lehkou korekci (nejsem příznivcem silného contouringu).

Velmi hezky mletý, přilne k pleti bez problémů, roztírá se snadno, drží.
Co víc si přát.

Navíc dělá moc hezký a přirozený efekt, takže vlastně nahradí konturu, bronzing i tvářenku.


Verdikt:
Naprosto mi vyhovuje. Tetaštempl.

2) Tvářenka Pretty Cheeks Velvet Blush  (v odstínu 01 Velvet Rose)


Tvářenka je krémová, ale nakonec ve finiši trochu zpudrovatí, což je plus, protože tak déle vydrží.

Možná víte, jak velký jsem příznivce a propagátor krémových tvářenek - a čím dál větší.

Tvářenka je v zakulaceném tvaru, tudíž ji můžete nanášet přímo z obalu (ťup ťup ťup a rozetřít).

Mně se nejvíce osvědčilo, respektive je pro mě nejpohodlnější, nabrat ji z obalu štetcem (z mého štětcového arsenálu je nejvhodnější SEPHORA PRO 49 a také Annabelle Minerals SHORT TOP), poté o hřbet ruky vtlačit rovnoměrně barvu do štětce  (a zbavit se přebytků) a aplikovat.
Takto jsem se navykla nanášet pro co nejrychlejší rovnoměrné rozprostření barvy na tvář.

Verdikt:
Ač mám doma ještě lepší krémové tvářenky, tuto doporučit v klidu mohu a velmi mě baví.
Tento konrétní odstín bude slušet spíše studenějším/bledším typům.

3) Wonder Wand Concealing & Illuminating duo 



Krémová jumbo tužka je rozdělena do dvou částí:
a) Korektorová část je bohužel o několik odstínů tmavší než já.
Já ji tedy používám na lehké konturování:).
To je úděl nás Holek z porcelánu.

b) Rozjasňující perleťovou část můžete použít pod obočí, do vnitřních koutků nebo všude tam, kam se aplikuje rozjasňovač.
Já ji používám na vršek lícních kostí po aplikaci krémového makeupu před pudrem, poté zaprudruji (jen velmi zlehka) pro fixaci.

Verdikt: 
Koncept produktu není úplně pro mě, nicméně využití najdu.
Výdrž není niktrak omračující, což bude dáno texturou, která je trochu klouzavá.
Pro mastnou pleť to nejspíš nebude.

 
4) Stíny v tužce Beautiful Eyes 24 hour Eye Colour with Sharpener 
v odstínech:
  • 01 Pearly Bird (swatch na horní fotce)
  • 02 Cafeine Fix
  • 03 The Big Smoke
  • O4 Take the Plunge




Verdikt: 
Pro mě se starším víčkem, které už není napnuté, poslouží spíše jako linky/orámování oka.
Jako stíny taky, ale mimo nejsvětlejší odstín 01, který mi strukturu povolenější kůže zvýrazňuje.

Pracuje se s nimi rychle a snadno,  drží mi bez problémů, ale mně drží vše (suchá víčka).

Můžete je samozřejmě použít i jako podklad pod stíny pudrové.

Dvě výhrady:
- jako linka se na pudrové stíny hůře chytají (ale to jim zazlívat nemohu, primárně k tomu nejsou určeny);
- pro základní použití jako stíny bych uvítala více pigmentu, pro sytost je třeba vrstvit (a musí se to udělat rychle).
Dobří společníci pro rychlé nalíčení/na dovolenou/pro nestíhačky.

5) Pastelka na rty Wow Lips 

- v odstínech:
  • 01 Killer Heels (je sice sytě červený, ale červeň není řvoucí, je poněkud zastřená.
    Tudíž by mohl vyhovovat i Vám, kdo hledáte sice červenou, ale ne à la Marilyn)
     01 Killer Heels
  • 02 Happy Days (světlejší narůžovělá)
  • 03 Ready to wear (velmi hezká a nositelná výraznější nude - kombo nahnědlého nádechu s mauve)
  • 04 Coctail Hour (korálovka)




Sytost rtěnky - péče balzámu, to by byla nejstručnější charakteristika.
 

Je velmi dobře pigmentovaná a neskutečně komfortní (slabší pigment je u korálového odstínu 04 Coctail Hour, kde spíš odpovídá klasické pastelce či máslíčku na rty).
Z logiky produktu nemá omračující výdrž,  ale na to, že se jedná o pastelku, drží vlastně skvěle. 


Finiš je lehce lesklý, šťavnatý (bude vyhovovat i starším ženám - těm k ní doporučím konturku).

Verdikt:
Za sytost pigmentu, pohodlí a finiš Tetaštempl.

Tohle rozhodně potřebujete. 

6) Tekutá rtěnka Lip Velvet Soft Matte Lip Colour  (mám ji v odstínu 03 Rush Hour)

Nejedná se o usychací mattku, spíš jde o tekutou barvu na rty krémové struktury se sametovým finišem, tudíž její pojmenování vlastně sedí.


Výhody:

- můj odstín je mix červené a korálové s růžovým dotykem, velmi pěkný
- velice hezké balení - malé a skladné i do nejmenšího psaníčka či kapsy
- nevysušuje, nekrustuje (za předpokladu, že máte rty v pořádku).
Na rtech 03 Rush Hour, na tvářích Pretty Cheeks Velvet Blush  (v odstínu 01 Velvet Rose), jako linka stíny v tužce  Beautiful Eyes 24 hour Eye Colour (v odstínu 03 The Big Smoke) - foceno u okna v kanceláři

Nevýhody:
-  slabší výdrž, u tohoto druhu produktu bych očekávala vyšší
- je nutno nanést dvě vrstvy, pigment je sice rámcově v pořádku, ale aplikátor nabírá málo barvy.


Verdikt:
Svou práci zastane a vypadá hezky, ale není to nic, co by mě v mém rtěnkovém životě vrhlo na pozadí v němém úžasu.
Na produkty na rty jsem extrémně náročná.

7) Balzám na rty Lip Cocoon Lemon Lustre Moisture Balm

Mám čirou verzi, ještě existuje zbarvená.
Autentická vůně citronů, osvěžující.
Moc hezký papírový obal  (kvalitní pevný kartón).

Verdikt:
Každodenní péče o rty. 
Výborně vyživuje. 
Před aplikací rtěnky ke vhodné přebytky otřít kapesníčkem.
Mám ho v ještě větší oblibě než balzám od Human + kind. 
Doporučení z praxe: nenechávejte ho v přílišném teple, pak roztává a mohl by ztratit tvar.

8) Kolekci doplňuje roztomilá kosmetická taštička s plameňáky.


Suma sumárum:


Výborný koncept.
Spíše pro mladší, ale i my zralejší si vybereme.
Nápadité rozkošné obaly. 

Cenově se jedná o vyšší střed - u některých produktů by dle mého názoru seděla cena  nižší (zvlášť u stínů v tužce a u kosmetické taštičky).

Z mnou vyzkoušených produktů je nejlepší bronzer, pastelky na rty a krémová tvářenka.

Jak se Vám značka líbí? Ráda si počtu, jako vždy.


Děkuji,  že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta


P. S.: Produkty jsem obdržela k vyzkoušení od Marionnaud  (barter).

Sortiment Bagsy Beauty si můžete online prohlédnout/nakoupit na eshopu Marionnaud  ZDE.

3 komentáře:

  1. Já tedy neodolala a když byla v Marionnaud akce, tak jsem si koupila pastelku (ve stejném odstínu jako ty) a tekutou rtěnku. Mají moc roztomily balení a celkově jsou super. Souhlasím se vším co píšeš u té tekuté rtěnky, ale já jsem si ji oblíbila a určitě nelituju že ji mám :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si koupila tužku/ stíny na oči a než bych něco namalovala, urvala bych si víčka😬za me tento výrobek totální propadák.

    OdpovědětVymazat