pátek 20. dubna 2018

Svátek matek v Marionnaud aneb Jarní novinky

Ahoj kamarádi!


Dnes bych Vás ráda poinformovala o některých jarních novinkách v parfumeriích Marionnaud, které jsou vydávány  (nejen) u příležitosti blížícího se Svátku matek.



Svátek matek je můj vůbec nejoblíbenější svátek a rozhodně ho v květnu slavím raději než svoje narozeniny :).

Novinky jsou však pro všechny, nejen pro ženy se svišťaty. A koneckonců, vždycky  může být i #samasoběsi :).


1) SPA SECRETS

Řadu SPA SECRETS již ode mě znáte.
Na trhu už byla série výrobků pro péči o tělo, ruce a do koupele v široké nabídce (tělové oleje, různé typy scrubů, krémy na ruce,  tělová souffle, mléka, sprchové krémy a nektary...), a to v různých vůních (zelená varianta: Bamboo & Blue Lotus, žlutá varianta: Coconut Water & Frangipani, oranžová varianta: Argan Oil & Rose, fuchsiová varianta: Maracuja & Acai Berry). 



Řada SPA SECRETS se rozrostla se o  variantu další  (v tyrkysovomint obalech) s názvem WISDOM OF INDIA (White Lotus & Sezame Oil) a obsahuje Body gel-in-oil, Shower Milk a Rice Body Scrub.


Mám ve velké oblibě zejména peelingy SPA SECRETS (blíže viz článek "Nezabrušuj, nevybrušuj, obrušujKLIK), a to nejen na tělo, ale i na ruce jako součást domácí mani  (ručičky o nás často prozradí více než obličej, tak je třeba o ně pečovat).

Peelingy mám ráda hodně, tzv.do mrtě :)


2) Tělová řada HAPPY


I tuto řadu ode mě nějakou dobu již znáte. 


HAPPY řada dostala novou sestřičku Romantic vonící ostružinami a fíky.


Miluji zejména sprchové gely HAPPY pro jejich hustotu a autentickou vůni

Koneckonců, už jsem jich několik spotřebovala - například tyto:



3) Dekorativní kosmetika a pomůcky pro líčení Marionnaud


Celá kolekce se nese v duchu krásných květinovo-puntíkatých obalů a zahrnuje množství produktů ve velmi příznivé cenové relaci.


Ukážu Vám tři z nich,  které mám k dispozici:

* paletku stínů SHINE LIKE A DIAMONDS Makeup Palette




Obsahuje 12 stínů ve tvaru diamantíků, od nejsvětlejšího po černou, 11 se shimmerem či třpytkami, černý matný. 219 Kč v základní ceně;


* konjakovou houbu  (ráda vyzkouším další značku, konjakové houbičky mám v oblibě zejména ve spojitosti s odličovacím olejem či balzámem anebo s čistícím krémem. 199 Kč v základní ceně);


* duo matné rtěnky a lesku DUAL MATTE GLAM & ROCK  (existuje v šesti odstínech, já mám červenou variantu s korálovým nádechem 04 Red Fever; 249 Kč v základní ceně)


Všechny zmíněné produkty jsou exkluzivně k dostání jen v Marionnaud.


Co Vás zaujalo nejvíce?  Ráda si počtu, jako vždy.


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta


P. S.: Produkty jsem obdržela  v rámci spolupráce barterem. Děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat