středa 6. prosince 2017

Mavala COSMIC COLLECTION aneb Glitříky v "pudrovém" základu

Ahoj kamarádi! 


Moje oblíbená švýcarská značka Mavala přichází na trh s novou kolekcí laků na nehty zvanou COSMIC COLLECTION.


Kolekce čítá šest odstínů, které jsou charakterizovány jako "texture" s pudrovým efektem.
V reálu to vidím tak, že po zaschnutí do (polo)matu se v barevném základu třpytí tu malinké a tu o něco větší glitříky s duhovými odlesky. 

Efekt se trochu podobá pískovým lakům, avšak na omak nejsou laky tak drsné. 

Produkty značky Mavala včetně této novinkové kolekce seženete ve Fann parfumeriích.

Od českého zastoupení značky jsem obdržela na testování dva,  a to:
1) 390 CHERRY COSMIC
a
2) 389 VIOLET COSMIC


Pojďme se tedy podívat na jejich charakteristiku, aplikaci a vzhled v "akci" na mých nehtech.

O obou mohu na úvod říci, že mají poněkud jinou konzistenci než ostatní Mavala laky (krémové či perleťové), jejich základ je jakoby želé, čímž se nejvíce podobají Jelly kolekci  (na rozdíl od ní je ale základ plně krycí.  Želé základ je z oněch dvou patrnější u 390 CHERRY COSMIC).

Rovněž štěteček je o trochu jiný než u ostatních z portfolia značky;  je masivnější, jak co do hustoty, tak i do velikosti - jde více do kulata ze všech stran).


ad 1) 390 CHERRY COSMIC 


Barevně je to spíše višeň než třešeň.

Top coat jsem použila Mavala ColorFix na všechny prsty kromě prsteníčku (pro účely testu výdrže a finiše). 

 

Bez top coatu se na prsteníčku zhruba po čtyřech dnech glitříky o trochu "ošoupaly" ve smyslu lehké ztráty intenzity odlesků.Je to takřka neznatelné, asi bych si toho běžně ani nevšimla; při testování se však soustředím i na malé detaily.


Fotky jsou ve stavu tři dny po aplikaci


ad 2) 389 VIOLET COSMIC 


Středně tmavá fialová.
 
Pigment je nižší než u CHERRY COSMIC  (což bývá u fialových laků klasika), nicméně i tak v první vrstvě zachovává jednolitost a nepruhuje.
Dvě vrstvy jsou však žádoucí.
 

Zároveň na rozdíl od CHERRY COSMIC usychá do slabšího matu  (onen pudrový efekt je méně viditelný).

Top coat jsem použila gelový Dior.
Fotila jsem druhý den po nalakování


Suma sumárum:

Vyzdvihuji rychlé usychání.
Zároveň vyzdvihuji vysokou výdrž.
 
Co se týká odlakování, je samozřejmě stran glitrů zdlouhavější než u krémových laků, nicméně bez alobalové metody jsem se obešla  (na 390 CHERRY COSMIC jsem použila odlakovač od Kosmetika Moje, na 389 VIOLET COSMIC Maybellinne Jade z Müllera).
 
Raději mám nehty s lesklým finišem, proto jsem použila top coaty.
Top coat s gelovým efektem  (v daném případě Dior) měl vyšší schopnost "zahlazení" náběhu na pískový povrch než top coat bez gelového efektu  (v daném případě Mavala ColorFix).
To znamená, že kdo má radši na omak hladký povrch nehtů, je pro něj top coat přínosem, zvláště nějaký s gelovým efektem. 

Mě nehty se třpytem obecně baví, tyto dva laky nejsou výjimkou. 

Kolekce se teď v předvánočním a vánočním čase hodí pro určitou slavnostnost a opulentnost, takže se na ni ve Fannu mrkněte. Já půjdu naživo očíhnout zbylé odstíny :).


Máte rády laky s glitříky? Ráda si počtu, jako vždy. 

 
Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta


P.S.: Ostatní články s produkty Mavala  (nejen na nehty a nejen laky) naleznete zde na blogu pod štítkem Mavala či Mavalaczteta (na Instagramu mám spoustu odstínů na nehtech - hashtag mavalaczteta a také mavalavirus)
.
České zastoupení značky můžete nově sledovat i na Instagramu @mavala_cz.

4 komentáře:

  1. Krása střídá nádheru, laky vypadají parádně, ostatně na tvých krásných "mandlových" nehtech vypadá hezky všechno 😍 Pro Mavala laky mám slabost, pravda, že nemusím klasický pískový efekt, ale pokud je to tak, jak píšeš, určitě se půjdu mrknout a s prázdnou určo neodejdu🤗 hezký a klidný advent Marti😘

    OdpovědětVymazat
  2. Jedným slovom NÁDHERA !
    Už keď si ich hodila na IG, robila som si na ne zálusk.
    Bohužiaľ, vo Fann na Slovensku nie sú, čo ma teda vážne naštvalo ! Nechápem tieto rozdiely medzi republikami, hádam aspoň v tomto to mohlo byť seberovné :(.

    OdpovědětVymazat