pondělí 17. července 2017

REVLON aneb Tužkopost

Ahoj kamarádi! 


Dnes přináším recenzi na novinky Revlonu ze sekce očního makeupu, s níž jsem si pospíšila, neboť jsou  (exkluzivně ve Fann parfumeriích) limitovanou edicí pro červenec a srpen.

Dvojičku pro dlouhotrvající a voděodolný oční makeup z edice Revlon ColorStay tvoří:


1) Revlon ColorStay 2 in 1 Angled Kajal


Tužka je určena pro dlouhodržící kouřové líčení,  ale i na precizní linky. Aplikovatelná je rovněž na waterline.
K dostání  je ve 4 odstínech za 339 Kč v základní ceně ve Fannu: Graphite, Evergreen, Onyx a Fig.
Onyx a Fig jsem testovala.

Bez rozmazání

Onyx je černá a Fig velmi hezká hnědá.
Pigment je intenzivní.

Na jedné straně  je zkosená tužka, na druhé štěteček v rovněž zkoseném tvaru na rozmazávání (pokud chcete rozmazávat).


Většinou jsou rozmazávací pomůcky na druhé straně tužek k obtížnému použití, s tímto  z umělých vláken to jde dobře, byť sama preferuji pro účely rozmazávání jiný tvar a lépe mi v daném případě posloužil štětec tužkový.
Nicméně na cesty či do kabelky bohatě postačí. 


Konzistenčně je tužka spíše měkčí, proto ji nedoporučuji skladovat vystavenou vyšším teplotám, aby poté nebyla při aplikaci měkká až příliš. 

Vyzdvihuji, že se tužky dobře chytají i na stíny, což je u některých tužek složitější.

Vyzkoušela jsem tři způsoby aplikace:
a) na prosté orámování oka
b) na kouřovou linku
c) Onyx i na vnitřní linku.


Ad a):
Samotná linka bez rozetření dělá na můj vkus vcelku silný nános; pokud chcete jen něco velmi tenkého na zahuštění řas, je třeba mít lehkou ruku.

Ad b):
Výborná roztíratelnost (pokud začnete rozmazávat vzápětí po nanesení).
Drží mi pěkně. Oba odstíny.
Zkoušela jsem jak samostatně  (jen přes korektor na víčku s lehkým přepudrováním), tak i přes stíny.

Ad c):
Na waterline mívám u tužek problém s výdrží,  jak mi všude vše drží dobře, vnitřní linka je výjimkou.
Je to dáno nejspíš tím, že mám waterline poměrně masivní a jednak tím, že netrpím na suchost bulv.
Máloco se chytne a drží.
Zde jsem příjemně překvapena, výdrž je na moje poměry vysoce nadstandardní a pokud dochází k mizení, tak po několika hodinách jen u vnitřního koutku.
Vzhledem ke své širší waterline vždy nanesu a poté ještě rozprostřu pomocí vatové tyčinky, aby se mi netvořil nadbytečně velký nános produktu.


2) Revlon ColorStay  Brow Pencil 

Zkosená tužka na obočí s kartáčkem na druhé straně vyniká příjemnou a lehce přilnavou konzistencí a pigmentací tak akorát.
Aplikace je snadná a bezproblémová.
Drží velmi dobře (fixuji ještě průhledným gelem).


Mám svoje obočí husté, nepotřebuji ho od základu namalovat či vyplňovat prázdná místa.  Zbarvené pomůcky na úpravu obočí mi slouží k lehké korekci a podtržení přirozeně rostlého tvaru plus ke zvýraznění konců. S obočím jsem hotova raz dva. 

Mám nejtmavší odstín Dark Brown, na trhu jsou ještě dva další - Blonde a Soft Brown.

Jediné, co bych vytkla, je pro většinu žen zbytečně velký kartáček na druhé straně tužky. Já jsem v podstatě brežněvovský týpek (samozřejmě jen co do obočí :)), takže jsem s velikostí na pohodu, kdo má ale tenčí či řídké obočí, bude na něj nejspíš velký.
Je však z dobrého materiálu, tudíž se pomocí něj produkt rovnoměrně rozprostře. 

Základní cena ve Fannu bez slev je 329 Kč.  


Suma sumárum:
 
Všechny tři produkty jsem nyní používala přednostně a kontinuálně, abych tento  článek mohl být publikován stran limitovaného množství co nejdříve.

Kajalky mám nejradši na kouřové linky.
Přívlastek dlouhodržící berte prosím ve vztahu k typu produktu; na kajal  drží nadprůměrně, ale nejsou to takoví držáci jako tužky z jiného materiálu. 

Tužka na obočí je spolehlivým pomocníkem.

Poměr cena výkon je u obou produktů na oči v symbióze

Produkty jsem odličovala dvoufázovým odličovačem z Marionnaudu,  šlo to rychle a bez potíží.
Doporučit mohu


Jaké máte rády linky?  Kouřové, tenké, silné, s ocáskem?  A čím nejraději linkujete? Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta 

P. S.: Děkuji českému zastoupení za produkty k recenzi (barter) a jako vždy i za personalizaci odstínů.

1 komentář:

  1. Ja som sa zatiaľ s touto značkou nestotožnila, jediné čo mi padlo skvele, je fialová maskara.Ich letná novinka v podobe rúžoleskov (alebo čo to vlastne bolo) mi nesadla farebne, makeupy som skúsila 2 a nič.
    Z týchto produktov sa mi páči len vecička na obočie, mám ho skvelé, takže potrebuje len minipidi úpravu.
    Linky som si zvykla robiť buď fixkou alebo tekuté, ceruzky už veľmi nie.
    A "ocásek" už nieeeeee, mám cez 40 a vážne mi to nesvedčí :))).

    OdpovědětVymazat