pondělí 1. května 2017

COLOR YOUR EYES aneb Paletky očních stínů Marionnaud

Ahoj kamarádi! 

Marionnaud v rámci své privátní značky  přichází na trh s novinkou -  třemi paletkami očních stínů COLOR YOUR EYES.



Paletky jsou vyrobeny v Itálii a každá obsahuje 10 stínů označených jako magnetické (o souhrnné hmotnosti 9 gramů v každé z paletek).


Obal je kompaktní, dobře zpracovaný, uvnitř je dostatečně velké zrcátko.
U každého stínu pro Vaši lepší orientaci uvedu název, mou osobní charakteristiku barvy a finiš, přičemž písmenem T označím třpyt  (shimmer & frost),  písmenem M mat a písmeny M/S kompilaci matu a saténu. 

Zleva Smokey, Nude a ColorLife

1) NUDE BY MARIONNAUD  (01)
Obsahuje odstíny (zleva v paletce, odspodu na ruce):





01 White Swan (M/S) - pleťová vanilka
02 Peach Ballerina (T) - béžově broskvová
03 Candy Pink (T) - překrásná Rose Gold, která se v paletce tváří až jako Barbie Pink, ale rozbalí to zlatavým třpytem v růžovém základu
04 Copper Sand (T) - bronz se zlatými odlesky
05 Camel Liberty (M/S) - teplejší středně hnědá
06 Brunette (T) - teplejší středně hnědá
07 Fancy Taupe (T) - čokoláda s trochou mléka
08 Chocolate Fever (T) - hnědá s odlesky do bronzu
09 Purple Utopia (T) - fialově burgundská
10 Grey Envy (M) - studená hořká čokoláda 

2) SMOKEY BY MARIONNAUD (02)
Obsahuje odstíny (zleva v paletce, odspodu na ruce):




01 Blondie (T) - pleťovka
02 Pink Hedonist (S/M) - pudrově růžová
03 Illusion (T) - šedofialová s náznakem taupe
04 Fire Gold (T) - zlatuška
05 Fauve (T) - bronzovka (ne tolik teplá jako je zvykem)
06 Metallic Grey (T) - světlá až střední šedá
07 Rock Legend (M) - střední šedá
08 Dark Bird (T) - blyštivě šedá, lehké náznaky fialové
09 Moon Stone (T) - hluboký antracit
10 Perfecto (M) - černá


3) COLORLIFE BY MARIONNAUD (03)
Obsahuje odstíny (zleva v paletce, odspodu na ruce):




01 Pure Serenity (T) - světlounká bíle nazlátlá
02 Gold Dust (T) - nazlátlá meruňka
03 Pink Obsession (T) - meruňkově růžová
04 Mystery Grey (na přebalu je uvedeno Mistery) (T) - střední fialová s šedými akcenty
05 Arty Violet (T) - výrazná šeříková
06 Wild Plum (M/S) - středně tmavá fialová
07 Pop Blue (M/S) - kobaltová
08 Sky Blue (T) - tmavší fialovomodrá
09 Sparkling Navy (T) - tmavší antracitově modrá, určité problesky do temného fialova
10 Dream Night (M/S) - temný antracit, v saténu jemné odlesky.


Rozeberu v bodech jednotlivé atributy


1) BAREVNÉ SPEKTRUM

Z hlediska skladby barev je u všech tří výhodou, že obsahují i neutrální a světlé barvy, které se na líčení hodí vždy.
Paletky tak barevně tvoří celek, se kterým si vystačíte na různé typy líčení a můžete si i pohrát.

Nejumírněnější je už dle názvu Nude,  naproti tomu ColorLife je z důvodu ostře modrého stínu nejvíce výrazná, byť i ona má několik barev na decentní denní look.
Nude

ColorLife

Smokey je celkovým vyzněním studenější než Nude, ačkoli i v ní jsou barvy do tepla, naproti tomu v Nude jsou i barvy do studena. 


Smokey


2) KONZISTENCE a PIGMENT

Stíny jsou měkkounké, působí až sametovým dojmem.
Pigment je intenzivní


3) FINISH

Převaha je se třpytem, každá paletka však obsahuje  (jak výše uvedeno) i stíny na pomezí matu a saténu či matné.


4) APLIKACE
Nude

Smokey

ColorLife

Co se týká aplikace, doporučuji určitou obezřetnost.
Vzhledem ke konzistenci a měkkosti je vhodné při náběru štětec jen lehce smočit, zlehýnka se dotknout stínu v pánvičce. Stačí jednou z každé strany štětce.

Na štětec je lepší stín přitlačit, respektive jím jakoby stín "pohladit".
Není vůbec třeba nic dolovat a naopak razantní náběr by uškodil.

Přenos ze štětce na oko doporučuji nejprve plochými štětci, až finálně rozstínovat.

Tímto způsobem pak stíny nepráší a nedrobí se. 
Pokud dojde k rozmáchlejšímu pohybu náčiní či ke zbytečně velkému nabrání produktu, může vykouknout skřítek drolínek. To přičítám možná až nadbytečné pigmentaci. Tudíž stačí dát na štětec jen malé množství  (a před aplikací štětec oklepnout od přebytků).
Na stínování doporučuji spíše plošší  štětce  (typově jako MAC 217) či kompaktně kulaté. Příliš huňaté rozježené blending štětce ztratí více barvy, než je třeba. 

Kdo umíte pracovat s Marcem Jacobsem či YSL paletkami Variation Couture, budete zcela na pohodu i zde.
ColorLife
 
Bez báze se mi poněkud ztratila u některých stínů po blendingu intenzita. Ač bázi pod stíny nepoužívám pravidelně, zde se mi bohatě odvděčila, protože se na ni stíny chytly a eliminovala jsem blednutí při stínování.
Pro Vaši informaci jsem jako primer použila matné Color Tatoo,  Estée Lauder kalíškovou bázi  Double Wear a nejlepšího výsledku jsem dosáhla s by Terry.


5) VÝDRŽ

Naprosto žádný problém. Jak s bází, tak i bez ní.
Vydrží v dobré kondici i mých standardních minimálně 11 hodin provozu.
Přežily bez výraznější ztráty květinky i fyzioterapie, kdy doslova ryji obličejem o lehátko :).


6) Suma sumárum:


Nude

Paletky si rozhodně zasluhují Vaši pozornost.
Úhrnem se jedná o velice slušný produkt s tím, že některé ze stínů jsou přímo výborné

Za přívětivých 499 Kč (za deset stínů) v základní ceně  bez jakýchkoli slev dostanete více, než investujete. 

Paletky budou k dostání již tento týden.

V Marionnaud zároveň běží akce -40% na druhý levnější produkt.

Paletky mohou být dobrým tipem na dárek pro maminky ke Svátku matek, například.


Která z paletek je Vaší favoritkou?  Ráda si počtu, jako vždy. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta 

P. S.: Děkuji parfumerii Marionnaud za poskytnutí paletek k recenzi (barter).

16 komentářů:

  1. Paletky se mi libi, myslim si, ze barevne pro me moc nebudou. Pujdu si je alespon osahat (a stejne s ni odejdu) :D diky.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, nez odpovim na otazku, chtela bych te pochvalit! Takhle peknou recenzi jsem dlouho necetla. Krasne popsany kazdy stin, aplikace, vydrz...navic vime, ze jsi netestovala tyden, naopak. Navic na ruznych bazich...ach�� no a kterou bych si ja koupila? Jelikoz mam doma asi 3 nude paletky, tak bych sla do tech ostatnich. Pravdepodobne by zvitezila smokey verze. Az pojedu nekam, kde je Marionnaud, tak se po ni podivam��

    OdpovědětVymazat
  3. Asi nutně budu potřebovat novou paletku.... Váhám, zda další nude nebo smokey.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nude už jen kvůli tomu Rose Gold; )

      Vymazat
    2. Ano, protože jsem si teď vůbec nepořídila Nude od YSL a doma se mi neválí Naked Basics... :) kterou mimochodem YSL zcela strčila do kapsy a začínám nechápat, co na UD stínech je tak úžasného.

      Ale ještě jsem Ti chtěla poděkovat - začala jsem se díky Tobě učit koukat na kosmetiku trochu jinak a nakupovat trochu jiným stylem. Sice mě to stálo už tisíce, ale zatím jsem nekoupila nic, co bych použila jednou a pak zůstalo nedotčené v koutě :)

      Vymazat
    3. To mě nesmírně těší :). Btw UD je hype, nic víc. Kvalita podprůměrná.

      Vymazat
    4. Mně taky - konečně mám pocit, že i když utratím tisíce v parfumerce (ehm, doslova), tak dostanu skutečně něco víc. Momentálně jsem propadla kouzlu YSL, nevím, proč jsem předtím ten stojan přehlížela, když na poměr cena/výkon je to parádní.
      A ještě jsem propadla kouzlu štětců MUFE. Zatím mám 128 na pudr a číhám na akci 2+1 v Sephoře.

      Vymazat
    5. MUFE štětce umí. Až na 156 na tvářenku; ). A ysl miluju, Rouge Pur Couture, bázi se zlatem, pudr Souffle d'Eclat atd.atp.;)

      Vymazat
  4. Nude, jak jinak....já a barvy na očích....nejsme kamarádky. Mám permanentně červené oči, všechna možná vyšetření nic zvláštního neodhalila. Nic nepomáhá. Ale vzhledem k tomu, že to má i můj otec, tak zřejmě geny. Takže bohužel mně barvy vůbec nelichotí. Vystačím si s nude. Mrknu na ní, pořád jsem si tu svojí kompletní paletku ještě nevybrala. Díky za skvělou recenzi, jako vždy

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi hodně všechny 3, ale nejvíc asi využiji Nude 😃 A cena je velmi dobrá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi koncept, že v každé lze najít variabilitu.

      Vymazat
  6. Cena za Tebou opísanú kvalitu je vážne skvelá ! Využijem určite Smokey, ale ani Nude by nebola na zahodenie. Tretia najfarebnejšia ma neoslovila svojou kombináciou.

    OdpovědětVymazat
  7. Smokey a nude se mi libi,ale mam doma zasobu paletek,ze uz po jinych ani nekoukam ;)

    OdpovědětVymazat