středa 28. prosince 2016

TETČINA ROČENKA - PREMIANTI 2016 aneb Díl II. (rtěnky a oční stíny)

Ahoj kamarádi!


V pokračování série o tom nejlepším v kosmetice z roku 2016 se dnes budu věnovat dvěma svým nejmilejších šminkokategoriím, a to RTĚNKÁM  a OČNÍM STÍNŮM.


U dekorativní kosmetiky se zaměřím jen na novinky 2016 - tedy jen na produkty, které přibyly do mé sbírky v roce 2016.


Další produkty,  které se do přehledu nevešly, můžete najít pod štítkem "Zázraky a přízraky 2016" či na Instagramu pod hashtagem stejného znění.
Loňské premianty naleznete pod štítkem "Zázraky a přízraky 2015".

U dekorativky se vždy pokusím uvést i levnější varianty.


I. RTĚNKY


1) CLINIQUE matné Popiny v klasické rtěnkové verzi


Jejich recenzi si můžete přečíst ve článku "Podzim v Clinique".

Komfortní (semi)mattky bez jakéhokoli pocitu stahování či vysušování s velmi slušnou výdrží a sametově saténovým finišem.  Vysoce pigmentované - všechny tři,  co mám. 


2) DIOR  - inovace Rouge Dior  (klasická krémovka 080 Red Smile a matná verze 999)

Recenzi jsem sepsala ve článku "Diorův Update".

Nadále pokládám krémovou verzi Rouge Dior za nejlepší krémovky na trhu  (vyjma jarní LE Rouge Pimpant, která je vlastnostmi kupodivu jiná).


3) By Terry  (krémovka TerryBly v odstínu So Flamenco a semimatná klikačka Rouge-Expert Click Stick v odstínu Ping Pong)

TerryBly So Flamenco je neuvěřitelně komfortní krémovka se  zlatým shimmerem dělající úžasný finiš (viz štítek "Zázraky a přízraky 2016").

Recenzi na klikačku najdete pod štítky "By Terry" či "ByTerryczteta".


4) GIORGIO ARMANI Lip Magnet


Největší držák,  co jsem kdy měla! 
Tekutka, která ve stainu přežije fakt všechno a navíc bez jakýchkoli nepříjemných pocitů. 
Bacha ovšem při aplikaci - jakmile přetáhnete, jen velmi obtížně to sundáte dolů, chytá se ihned a pigmentovaná je masakrózně.
Na fotce vidíte swatch a na spodním obrázku onen swatch po osmi hodinách po několikerém mytí rukou včetně drhnutí, po několikerém krémování rukou. Pořád tam je - a jak!


5) BURBERRY v odstínu Claret Pink


Aaach, srdcovka. 
Dostala jsem ji od Barunky a zamilovala se do ní okamžitě. 
Krémovka s decentním Lady leskem.


Z levnějšího ranku:


6) REVLON  Ultra HD Matte Lipcolor 


Až na subjektivní neblahý pocit z parfemace se jedná o výborný produkt srovnatelný s mnohem dražšími značkami. 

Recenzi naleznete ve článku "REVLON aneb Ultra HD Matte Lipcolor".


7) MAX FACTOR kolekce Marilyn 


Plnou recenzi si můžete dohledat ve článku "Max Factor kolekce Marilyn aneb I Wanna Be Loved by You".

Čtyři červené rtěnky z kolekce s různými barevnými podtóny uspokojí každou červenortěnkařku mého typu.
Každodenní rtěnky pohodlné na nošení.



Kdybych si měla zvolit jen jednu z výčtu rtěnek, byla by to Sophiina volba...Nicméně volím Rouge Dior 999


Bonus na závěr - nejnošenější rtěnka v letošním roce:
Mým věrným kabelkovým společníkem je pastelka REVLON Colorburst Lip Lacquer. 
(Viz článek "Revlon v ČR - souhrnná recenze" a článek "Revlon v ČR (aneb konečně nebo už zase)").


II. Oční stíny 


1) Paletka BY TERRY EYE DESIGNER PALETTE 03 

Kupovala jsem ji v L'Eclat salon et boutique (další články o By Terry naleznete pod štítkem "ByTerryczteta").

Na Instagramu se můžete juknout na swatche i na líčení s ní. 

Vynikající paletka po všech stránkách, zasluhuje samostatnou recenzi  (už brzy).


Až na jeden stín  (dolní řada, čtvrtý zleva, který o něco hůře chytá na víčko) splňuje všechny mé požadavky specifikované ve článku "Co jsou pro mě dobré stíny".

Drží mi výborně (nosím bez báze).  Myslím, že  děvčata s mastnějšími víčky by primer použít měla,  protože varianta se třpytkami je natolik krásně "krémovitá", že by nejspíš mastným víčkům prospěla fixace. 

Pigmentace je obří, není to však vůbec k uživatelské škodě, jak tomu velmi často bývá.


2) Paletka YSL Couture Variation (3 Paris)


Po lásce k paletce Tuxedo logicky následoval nákup paletky Paris, tedy trojky  (neutrální Nu z této série nevlastním).

Miluju YSL stíny.

Při dobrém zacházení a vhodném náčiní z nich dostanete maximum. 

Nikdy na ně neberte Zoevu!  Rozryla by Vám je a při přenosu by Vám mohly opadávat. YSL se se Zoevou prostě nesnese, a to mnohem více než jiné stíny  (Zoeva nepatří rovněž do Marca Jacobse ani do By Terry.  A už vůbec ne do ničeho metalického).

Pravda, musím říct, že Tuxedo byla celkově  ještě o fous výš. V Parisce pár stínů trošku práší a zdá se mi, že víc ubývají ve srovnání s Tuxedem.


3) Paletka Lancôme La palette Saint Germain (Sonia Rykiel)


YSL a Lancôme jsou součástí jednoho koncernu - L'Oréalu.
Tudíž u paletek nalezneme shodné či podobné rysy. 

Nižší cena u Lancôme přesně odpovídá celkovému vyznění - YSL je o něco lepší. 

Zařazuji Lancôme proto, že jsem velmi ráda, že se značka začíná zase mátořit tam, kam historicky patří. 

Poslední dobrá věc byla limitka Ballerina, poté značka - zřejmě z důvodu snahy cílit na mrňouse a přiblížit se masám - v novinkách chrlila jeden shit za druhým (pamatujete na ty příšerné kostičky, co měly snad být stíny a tvářenka? Essence má lepší produkty.  I ty všechny Juicy Shakery a podobně měly drogerkovou úroveň, a to chabou).

Jsem tudíž ráda, že si mohu Lancôme zpět zařadit tam, kde má být. 


4) Paletka GUCCI - MAGNETIC COLOR SHADOW QUAD -  odstín 010 Cosmic Deco 


Recenzi můžete číst ve článku "Když vítr skučí, zabere Gucci".

Je tu proto, že je tak vizuálně nádherná a luxusní,  že  by to bez ní prostě nešlo. 


5) Paletka Dior  (podzimní LE) - 806 CAPITAL OF LIGHT 


Já hanebnice si letos koupila dokonce tři Dior paletky - jarní,  podzimní a vánoční. 
Nejvíce mi přirostla k srdci a nejvíce používám podzimní variantu. 

Recenzi jsem sepsala ve článku "Diorův Update aneb Recenze novinek léta a podzimu 2016".

Proč mám Dior stíny v oblibě, jsem popsala ve článku "DPH aneb Diorova přidaná hodnota". 


6) Paletka Bobbi Brown City Collection - varianta Paris k 25.výročí značky 


Podrobnou recenzi jsem vyplodila ve článku "Bobbi Brown City Collection aneb Recenze paletky Paris".

Ano, ačkoli celkově nedosáhla na Tetaštempl,  přesto tu je, a to proto, že mi hodně přirostla k srdci a sahám po ní velmi velmi často.  

Tudíž z lásky k ní drobnosti velkoryse přecházím a užívám si ji.


7) Monostín ESTĒE LAUDER z kolekce Victoria Beckham 


Původně jsem z Viktorčiny kolekce nic nechtěla, nemám tu dámu v oblibě. 
Nicméně šla jsem do butiku koupit Pétě rozjasňovač a nějak se to přihodilo. ..
Jedná se o stín "za raketu", leč jeho kvalita je vynikající.

Dobře a rychle se s ním pracuje, efekt vypadá pěkně i na starším víčku. 

Ideální na kouřovky.

Výborně drží a neopadává. 


8) Sypký pigment ROUGE BUNNY ROUGE (044 Wishing For Wings)


Jak jsem bez RBR pigmentů mohla žít? :)

Bránila jsem se jim dlouho, měla jsem pocit, že už to pro mě není a že se na mém víčku dostaví efekt předkožky starého obecního ponocného. 
Chyba!

Vzhledem k pečujícím složkám v RBR dekorativce je povrch i na mém víčku jednolitý a bez zvýraznění brázd života. 

Pigment nepráší! 
Dá se nanést přímo aplikátorem ve víčku.  

Problém ovšem je, že teď potřebuji všechny...


9) ROUGE BUNNY ROUGE paletka ANTIGO 


Sofistikované "dospělácké" stíny.  

Můj nejlepší neutrální pomocník.

Detailní recenzi najdete ve článku "Rouge Bunny Rouge: Recenze paletky ANTIGO A SKIN SOUL DROPS", rovněž ve článku "Nejoblíbenější neutrální paletky aneb Nude není nuda".

Co Vám budu líčit, potřebuji i ségru Kališku.

Z levnějšího ranku:

10) Metalické monostíny KOSMETIKA MOJE 


Naleznete je v recenzním článku "Levné a dobré aneb Kosmetika Moje".

Kdo nestihl Viktorku od EL či se mu nechce dávat takovou raketu za mono a přesto chce tento finiš, varianta Moje je dost dobrá alternativa, a to za zlomek ceny.


11) GABRIELLA SALVETE paletka ve verzi Nude 


Jakkoli trpí muškami, jedná se vzhledem k drogerkové kategorii a nízké ceně o velmi slušný produkt.  Lepší paletku z drogerie jsem dosud nenašla, a proto tu je. 

Blíže  například  ve článku "Nejoblíbenější neutrální paletky aneb Nude není nuda".


Kdybych si měla vybrat z tohoto přehledu stínů jen jednu věc, beztak bych zvolila dvě :).
A byla by to paletka ANTIGO od RBR jako zástupkyně neutrálu a paletka od By Terry jako zástupce barev. 


A moc se těším na pořádné prozkoušení Marečkovy dvacky


Jací jsou Vaši oblíbenci z těchto kategorií v roce 2016? Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta 


P. S.: Produkty byly pořízeny mnou, až na Revlon, Max Factor, matné Popiny od Clinique, metalická mona od Kosmetika Moje a Antigo od RBR. TerryBly "platilmuž. 


Clinique - Popina v matu
Rouge Dior  Red Smile
TERRYBLY od By Terry
By Terry Klikačka
By Terry
YSL Paris
GUCCI - Cosmic Deco
BOBBI BROWN Paris
BOBBI BROWN Paris
Pigment od Rouge Bunny Rouge
Burberry - Claret Pink
BURBERRY - Claret Pink
Giorgio Armani Lip Magnet 
Giorgio Armani Lip Magnet 
Kosmetika Moje
GS
Lancome
MAX FACTOR - Marilyn
REVLON Colorburst Lip Lacquer

14 komentářů:

  1. Z ocnych tienov u mna jednoznacne vedie Zoeva - cool spectrum. Z ruzmi a leskami to mam tazke. Hladam nieco co vydrzi nejakych 4-5 hodin bez vysusovania, utekania z pier ci inych problemoch a samozrejme este mi bude sediet aj farebny odtien. Zatial ma vsetko nejake tie ale, no najviac ma zaujal tekuty matny ruz Bourjois a lesky Long Last Glosswear od Clinique. Teraz sa zoznamujem s ruzom Color Envy od Estee Lauder. Skoda ze prechadza do okolia pier.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozmazává se ti Envy? Tak konturku. To jsou skvělé rtěnky.

      Vymazat
  2. Krásná malovátka jsi do sumážky vybrala... Já mám na wishlistu pigment od RBR 😉 Díky za tipy 😃

    OdpovědětVymazat
  3. Píšem len k rúžom, tiene na oči nepoužívam. Stále.
    Z mojich objavov z tohto roku sa stotožňujem s Revlonom, vážne vynikajúce, za tú cenu. Ježiško mi priniesol Rouge Dior 999 klasiku, pretože verzia mat jednoducho nebola pre mňa a vynovená 080 mala na mňa až príliš výrazný oranžový podtón (ktorý v rúži nebolo vôbec vidieť, ale na mojich perách áno, čo je dosť divné).
    Tekuté Bourjois som tiež skúsila, ale na mojich perách dosť sušili a sťahovali, aj keď držali, čo bolo síce pekné, ale to sťahovanie bolo až príliš.
    Náhodou si neskúsila paletky (biela a čierna) od Bourjois ? Vyzerajú .... nositeľne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezkusila a nechce se mi. Jen v drogerii na ruku, a to se nepočítá. Za pětikilo to nestojí. A navíc má poslední dobou Bourjois odrazující PR, což ochotě utrácet vlastní peníze nepřidá. V minulosti mě stíny Bourjois nepřesvědčily, ačkoli značka jinak umí spoustu věcí výborně a ještě se v této mojí sérii objeví.

      Vymazat
  4. Hezké věcičky😍 Nejvíc ze všeho mě láká rouge Dior ❤... tu ješte nemám a myslím, ze bych mít uz mohla😊

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké shrnutí :-) Ja dala hlavne na Tvé doporučení a koupila Antigo od RBR a za mě tedy kup roku, absolutně nejlepší produkt na běžné denní líčení. Diky Marti :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš ta paletka By Terry to je nádhera, tu bych potřebovala ;) moje barvy 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je boží. Udělám na ni speciální recenzi, zasluhuje to.

      Vymazat
  7. Škoda že tady nejsou rtěnky TerryBly.. Ale né že bych jich měla málo :). Já za letošek řadím do objevů určitě Dior, klikací By Terry, Clinique, Lancome a Revlon matná tekutá rtěnka. Z paletek jsem nejčastěji používala Clinique (výhra od tebe :), těch zas tolik nemám, ale tahle bohatě postačuje a stále vyhovuje.

    OdpovědětVymazat