pondělí 12. září 2016

Rouge Bunny Rouge aneb Recenze dalších produktů (matné stíny, tužka a gel na obočí, Aqua Primer)

Ahoj kamarádi! 


Dnešní recenzní článek navazuje na předchozí články o značce a produktech Rouge Bunny Rouge (viz štítky ve vyhledávači zde na blogu: "Rouge Bunny Rouge" či "rbrczteta" či "Zázraky a přízraky 2016").

Děkuji českému zastoupení značky za zaslání produktů k recenzi  (barter forma).


Jak asi víte z mého Instagramu, dost produktů jsem si dříve zakoupila sama a další nákupy budou jistojistě následovat. 


S recenzí jsem si pospíšila ze dvou důvodů: jednak se blíží Dny Marianne (a Vám by další recenze mohla usnadnit nákup) a jednak jde o produkty dekorativní kosmetiky, které nepotřebují k testování tolik času jako péče.
Stíny, tužku na obočí,  gel na obočí i primer jsem od doby zaslání nosila každý den, a to v celodenním ostrém provozu  (a za momentálně zcela letního počasí). 


Produkty Rouge Bunny Rouge seženete exkluzivně v Douglasu.
Instagram českého zastoupení naleznete pod nickem @rougebunnyrougeczech.

I. MATNÉ STÍNY  (refilly a magnetická paletka)


Obdržela jsem tři odstíny:
1) 042 Papyrus Canary - pleťový béžový odstín, ideální přes celou plochu víčka  (tak tyto odstíny používám nejraději a nejčastěji pro sjednocení a také pro usnadnění následného stínování). Poslouží samozřejmě i jen jako barva pod obočí či do vnitřního koutku. 
2) 071 Sweet Dust Seriema - střední  taupe, v němž vidím lehký nádech do fialovomauve. Ideální odstín na přechody, do záhybu, rovněž též přes celé pohyblivé víčko.  Překrásná barva.
3) 045 BlackPepper Jay - tmavší hnědá s antracitovým akcentem. Na ztmavení vnějšího koutku, na orámování oka, na linku a na kouřovky.  Kouřovky jsou s ním během mžiku. 


Swatchové video najdete na mém Instagramu (vzhledem k videu jsem do stínů hrábla ještě před fotkou a před instalací do paletky, proto nejsou níže na fotkách v paletce netknuté). 


Barvy mi vybrala přímo firma a trefila se mi přesně do vkusu. 

Paletky jsou k dispozici pro dva a tři stíny, sestavit si vlastní můžete z 18 dostupných odstínů


Stíny jsou vysoce pigmentované, mají jemnou strukturu a nejsou vůbec  suché či drobivé. 

Vzhledem ke konzistenci a typu stínů doporučuji nepoužívat k aplikaci huňaté  štětce nebo štětce rozježené, zcela  zbytečně by  docházelo k narušení jednolitého povrchu stínů v balení a zbytečně by byla způsobena prášivost. 

Určitou prášivost tak, jak u matných stínů bývá, vykazují, nicméně při volbě dobrého a vhodného štětce práší trošku jen při náběru, při přenosu na oko již ne.

S mými štětci kooperují, až na Zoevu rosegold limitku, ta je prostě nepovedená (ne, že by to s nimi nešlo, ale já očekávám a požaduji od štětců rychlou a bezproblémovou akci). Avšak s černou řadou Zoevy se kamarádí (hezky použitelný je na celou plochu oka černý Zoeva 220 Luxe Grand shader).

Uživatelsky nejpříjemnější aplikace byla s sephoráckými štětci z řady Sephora PRO (zejména čísla 10, 13, 14 a 15) a na finální rozstínování s MACem 217. Na celé víčko však dobře funguje i se sephoráckým ze základní řady Sephora Must have powder shadow 60 (o mých oblíbených/neoblíbených štětcích viz série článků pod štítkem Štětkopost).

Přiložený aplikátor v paletce použitelný je, leč trvá to s ním delší dobu než se štětci.  A spíš bych ho použila na stíny s jiným finišem  (perleť, třpyt).

Stačí nabrat malinko produktu.  Doporučuji spíše štětec ve stínu naplocho "omočit" než činit pohyby typu kvedlačka či rotoped. 
To,  co v přiměřeném množství  (tedy malém) na štětec naberu, rovněž bez ztrát přenesu na oko.  To je velké plus. 

Stínovatelnost je snadná a rychlá
Výdrž je výborná  (upozorňuji však, že s výdrží obecně problém nemám a moje víčka jsou sušší).
Drží mi i bez báze jen s korektorem.
Korektor namísto báze jsem použila Helenu Rubinstein Magic Concealer a Bourjois Radiance Reveal Concealer. 
Aby bylo testování komplexní,  použila jsem je i s podkladem,  a to s bází DW od EL a s matným Color Tatoo od Maybelline. 
Já u nich bázi nepotřebuji a nadále budu používat jen s korektorem.  S CT od Maybelline se mi déle stínovaly  (matné CT jsou dost hutné).

Další výhodu těchto matných stínů a jejich odstínů spatřuji v tom, že jednak jsou pochopitelně použitelné takto samy o sobě,  zároveň však vhodně doplní jak stíny s jiným finišem, tak i stíny barevně odlišné.

Jsem velmi spokojena


II. TUŽKA NA OBOČÍ Alchemy


Pro nově příchozí  nejprve stručně k mému obočí, ať jsou známy výchozí předpoklady mého testování: mám obočí skoro černé, s přirozenou klenbou a poměrně husté (viz též článek zde na blogu "Obóčopost aneb Co zatočí s obočím"). Potud je bezproblémové. Dovyplnit potřebuji prakticky jen jeho konec. Má však tendenci směřující k čepýření, tudíž preferuji fixaci. A mou věrnou společnicí je pinzeta.


Tužka je na trhu ve dvou studených hnědých odstínech, já jsem obdržela odstín 088 Antimony (tmavší hnědá se šedavým nádechem).

Tužtička je tenounká, mechanismus je vysouvací.
Oplývá precizním hrotem
Je výborně pigmentovaná.

Tužka má vynikající voskovou texturu, která propůjčuje obočí decentní a přirozený finální look. 
Proklamovanou voděodolnost jsem zkusila opakovaným ponořením pod vodu ve vaně, v níž byla navíc koupelová sůl.  A mohu potvrdit, držela. Byť jsem tedy nebyla pod vodou celkově zas tak dlouho :).

Výdrž je skvělá.
Co se týká složení, obsahuje vitamin C a E.
Produkt je veganský, neobsahuje minerální oleje, parafín, syntetické konzervanty ani těkavé látky.

S hrnuji, že se jedná o nejlepší tužku na obočí, co jsem kdy zkusila.

Tužku pokládám za vhodnou pro všechny typy obočí - jak pro děvčata, která potřebují hodně dokreslovat, tak i pro ty, kdo chtějí jen poupravit přírodu či ji zkrotit (jako já).
Kdo z Vás toužil po těžko dostupné Brow Wiz od ABH, při pořízení RBR dostane produkt z mého pohledu lepší.  Já ABH mám a je to jen velmi dobrá precizní tužka.  RBR ji převyšuje právě z důvodu textury.

Není třeba fixovat! Nenásilně se "přichytí" k přírodnímu obočí i kůži a je tam,  kde si ji přejete mít.


III. GEL NA OBOČÍ 


Gel na obočí je na  trhu ve dvou variantách:
1) EARTHSHINE - barevný gel  (lehce oříškový odstín) s vlákýnky pro výplň mezer,  zahuštění a korekci tvaru. Obsahuje mandlový olej a vitamín E.
Ač bude jeho zbarvení vhodné pro rozličné barevné typy, pro moje ultratmavé obočí je přeci jen světlejší, proto mám variantu 2).


2) AIRGLOW - transparentní gelový fixátor. Ten mám já. 
Obsahuje heřmánek a Myristoyl Pentapeptide-17 podporující růst řas a obočí. Tuto funkci pro krátkou dobu používání prozatím zhodnotit nemohu.  Dám vědět později. 

Gely neobsahují  paraben a alkohol a jsou bez parfemace. Oba jsou vhodné pro vegany. 

AIRGLOW je konzistenčně lehký, finišem směřuje do decentního lesku. 

Nezatvrdne do betonu, jak to některé fixační gely dělávají. Efekt je zcela přirozený a úpravný.
Štěteček má perfektní tvar i velikost. 
Oceňuji rovněž tmavý neprůhledný obal  (neuvidíte tak případné nevzhledné zabarvení od jiných produktů).

Pokud bych hledala chybičku, nalezla bych jednu drobounkou - na moje netrpělivé poměry a vzhledem k ofině neusychá hned. Ale to je opravdu detail.

Výborný produkt pro všechny milovnice upraveného vzhledu bez geometrie.


IV. AQUA PRIMER 


Už jsem ho měla ve vzorečku jako odstřik a velmi mě zaujal, teď,  co jsem zkoušela miniverzi, už vím naprosto jistě, že si ho půjdu koupit v plném balení.
Jak asi víte, nejsem pravidelným uživatelem bází po makeup, většina - až na pár výjimek - mi prostě lepí a "dusí" pleť, obzvláště nemohu hutné silikonové gely. 

Tohle je ovšem jiná káva. 
Jedná se o lehounkou záležitost na vodním základě, která opravdu hydratuje
Nikdy jsem nevěřila proklamacím, že  primer hydratuje. A taky jsem žádnou hydratační funkci nepozorovala. V tomto případě hydratační účinek existuje a  navíc má vyhlazující efekt. 


Jeho kooperace s kapičkami Skin soul drops od RBR  je vynikající (recenze na kapičky zde na blogu již nějakou dobu je).  Prolnou se a smísí se spolu v nezatěžující zkrášlovač.

V kombinaci s EL Perfectionist makeupem tvoří plně kompatibilní dvojici. 

A co víc, u makeupu City Radiance od Bourjois  (recenzi zde na blogu rovněž najdete), který je v drogerkové kategorii vyčnívajícím nadstandardem, eliminuje jeho jediný nedostatek, jímž je  výdrž.  I v těchto teplých dnech a i při krémovitosti City Radiance jeho setrvání na pleti znatelné prodlužuje. 
Kombinaci s dalšími makeupy vyzkouším hned, jak si koupím plné balení. 

Kromě Aqua Primeru mám na "akutním" wishistu/nákupním seznamu štětce, rozjasňující pudr a hodně toužím po jedné z niche vůní, jíž je Allegria. Allegrii bych asi vnutila do sekce #platilmuž :), zbytek za vlastní.

Co vy a Rouge Bunny Rouge?  Co je Váš Top produkt a co si plánujete pořídit?  Ráda si počtu, jako vždy.

Děkuji, že mě čtete.


Konec hlášení.
Pusu teta 


P.S.: Dovoluji si Vám rovněž předat informaci o akci značky nad rámec kupónů Douglasu při nadcházejících Dnech Marianne:
Tam, kde budou přítomny vizážistky Rouge Bunny Rouge, dostanete k nákupu nad 1.950,- Kč dvě miniverze v hodnotě 550,- Kč, a to miniverzi Aqua Primeru /viz shora/ a miniverzi tekutého bronzeru Bronzing glow liquid.
Seznam míst:
Douglas Příkopy  Praha 16., 17. a 18. září
Douglas Arkády Pankrác Praha 16. a 17. září
Douglas Černý most Praha 16. a 17. září
Douglas Vaňkovka Brno 16., 17. a 18. září
Douglas Olympie Brno, 16., 17. a 18. září

Ohledně pobočky Praha Chodov se pokusím zjistit informace, zda bude do akce také začleněna a případně upřesním.

Odspodu stíny: 042 Papyrus Canary
071 Sweet Dust Seriema
045 BlackPepper Jay
Magnetická plnitelná paletka
Zleva stíny: 042 Papyrus Canary
071 Sweet Dust Seriema
045 BlackPepper Jay
Na ostoatní produkty na fotce  naleznete recenzi v předchozích článcích
Airglow

3 komentáře:

  1. Ta tužka na obočí mě zaujala, něco podobného bych ráda sehnala. Omrknu odstíny, ten druhý by mi mohl sedět, co jsem rychle koukala na web

    OdpovědětVymazat
  2. NUž, zase ďalšia krásna využiteľná značka, ktorú nie je dostať na SK :(.

    OdpovědětVymazat