sobota 27. února 2016

Giveaway s REVLONEM

Ahoj kamarádi! 

Dnes budeme soutěžit v Giveaway o tři balíčky, které mi pro Vás věnoval REVLON (Prestige Products Česká republika s.r.o.).
Balíčky jsem pro Vás domluvila jako poděkování za překročení hranice 50.000 návštěv na blogu v průběhu tří měsíců jeho existence.

Výherci budou tři,  každý získá hezký a praktický diář na letošní rok a jednu z níže uvedených pastelek na rty Colorburst (viz mé články ZDE  a ZDE):
- balíček číslo 1: diář a Colorburst Matte Balm v odstínu 270 Fiery Flamboyante;
- balíček číslo 2: diář a Colorburst Lacquer Balm v odstínu 120 Vivacious Exubérante;
- balíček číslo 3: diář a Colorburst Matte Balm v odstínu 220 Showy Flamboyante.

Podmínky jsou jednoduché -  podmínku sledování blogu nebo odběru příspěvků jako obvykle nekladu.
Tak tedy:
1) Do komentáře mi napište svou odpověď na dvě otázky:
a) jaký produkt pro Vás osobně symbolizuje značku Revlon, a
b) co jste si pořídili jako první po opětovném příchodu Revlonu na náš trh (eventuelně co si jako první hodláte pořídit, pokud ještě nic nemáte),
a zároveň 
2) v komentáři uveďte Váš kontaktní e-mail pro případ výhry.  Pokud nechcete zveřejnit mailovou adresu, postačí uvést Váš IG nick za předpokladu, že Vás na Instagramu sleduji ANEBO máte veřejný účet, a zároveň 
3) máte doručovací adresu v EVROPĚ, USA či KANADĚ.

GA končí v sobotu 5.3.2016 ve 12 hodin v poledne pražského času:).  Tři výherce vyberu prostřednictvím random.org a kontaktuji na uvedené spojení  (viz bod 2). Pokud se mi ten který výherce neozve do tří dnů, vylosuji shodným způsobem náhradníka. 
V případě nevhodnosti odstínu předpokládám, že se výherci domluví mezi sebou o prohození:).


Každý se může účastnit jedním komentářem

Děkuji českému zastoupení Revlonu za výrobky. 

Děkuji,  že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta

Odshora: Colorburst Matte Balm v odstínu 270 Fiery Flamboyante,
Colorburst Lacquer Balm v odstínu 120 Vivacious Exubérante a
Colorburst Matte Balm v odstínu 220 Showy Flamboyante
Diáře REVLON
Colorburst Matte Balm v odstínu 270 Fiery Flamboyante
Colorburst Lacquer Balm v odstínu 120 Vivacious Exubérante 
Colorburst Matte Balm v odstínu 220 Showy Flamboyante

97 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem to nějak zblbla a komentář je pryč. Tak snad mě nevyřadíš ze soutěže. :(
      Pro mě je symbolem značky Revlonu parfém Charlie, moje maminka ho má moc ráda. Já jsem si zatím nekoupila nic, ale určitě si pořídím tuto (nebo spíš tyto) pastelky.
      Sabinagrohova@gmail.com

      Vymazat
    2. Me to taky furt skace 2x :-(

      Vymazat
    3. Me to taky furt skace 2x :-(

      Vymazat
    4. Me to taky furt skace 2x :-(

      Vymazat
  2. 1.Jelikož se mi od Revlonu moc líbí jejich produkty na rty ( rtênky, pastelky...) jsou to právě tyto výrobky, které si pod značkou Revlon představím jako první.
    2. Zatím jsem neměla možnost Revlon zakoupit, takže jsem nepolíbená :-)
    3. Siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, produkty Revlon mám moc ráda. Hned jsem si koupila make-up Colorstay, který je pro mě zároveň i symbolem této značky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee Marti, to je narez tolik navstev uz, super! :-* Tak ja se taky zucastnim ;-)

    a) Pro me znacka Revlon = jednoznacne make-up Colorstay

    b) A pri nastupu Revlonu na nas trh jsem si poridila co jineho nez make-up Colorstay :-D (moje mastna plet po nem prahla, tak ho ma a je nadmiru spikojena)

    IG @andrejkaamy ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Revlon vo mne evokuje jedine- vonu Charlie,raz som ju dostala od svagra,netusim kde na to dosiel 😊 nekupila som zatial nic,nestretla som ho este. darinazilkova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Revlon vo mne evokuje jedine- vonu Charlie,raz som ju dostala od svagra,netusim kde na to dosiel 😊 nekupila som zatial nic,nestretla som ho este. darinazilkova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tak od revlonu zatím nic nemám, ale hodně by me zajímaly právě produkty na rty. A po ostatních komentářích asi i ten make-up Colorstay.
    pavlakozak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj Marti,

    tak pro mě je Revlon makeup Colorstay ...:-) a chtěla bych vyzkoušet právě ten Colorbust, který mě více než láká ...:-D

    na IG Tě sleduji jako Inconnuexxxx

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Marti :) gratuluji k tak vysokému číslu :) čtu tě moc ráda :) okamžitě jak vidím na Ig upozornění, že je nový článek, letím na blog ať dělám v tu chvíli cokoliv :))) za mě je největší Revlon ikonou make-up ColorStay. Měla jsem starý bez pumpičky a jelikož jsem si doposud nic jiného od nich nepořídila, půjdu do něj znovu :)) nebo možná do té rozjasňující paletky? :) uvidíme :) kytt.y@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Marti,gratuluji k uzasne navstevnosti. Tvuj blog je opravdu jediny,ktery ctu. Z Revlonu jsem jako prvni mela kdysi jiz zminovany parfem Charlie. Ted bych si chtela poridit Colorburst ( puvodne jsem planovala diky tvym recenzim Chubby stick od Clinique,ale vzhledem k cene i tve recenzi,zkusim radeji od Revlonu), mej se hezky @pavlinkaaak

    OdpovědětVymazat
  12. 1)revlon= colorstay
    2) colorstay -vzala jsem rovnou obe verze a jsou supr obe a jeste mam v planu tu photoready bazi
    3)Peroutkovajana@centrum.cz

    Krasny den

    OdpovědětVymazat
  13. Pri slove Revlon se mi vybavi laky na nehty a rada bych vyzkousela prave tyto pastelky :)
    A gratuluji! :)
    kat.musilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Produkt, který symbolizuje značku Revlon je pro mě určitě makeup Colorstay a zakoupila jsem rovněž Colorstay. :) zuza.chmelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Produkt, který symbolizuje značku Revlon je pro mě určitě makeup Colorstay a zakoupila jsem rovněž Colorstay. :) zuza.chmelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Marti,

    tomu říkam návštěvnost a giveaway je super.

    Značku Revlon mi symbolizuje makeup Colorstay a ja si hodlám pořídit Colorbust Lip Butter.

    Zdravím, Erika
    erzula@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Symbolem znacky Revlon je pro me jednoznacne makeup Colorstay a na seznamu k porizeni jsou pastelky Colorburst :) l.geistova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Teto! Gratuluji moc ke krásnému číslu! Když se řekne Revlon hned se mi vybaví jejich make up Colorstay, který bude zároveň i mým prvním nákupem, hned jak tu Revlin bude! A přidám k němž určitě i rozhasnujici paletku, ta me t novinek ucarovala nejvíc! Děkuji za pěknou giveaway😘

    Lucie.ossendorfova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravím teto! Pro mě je symbolický určitě make-up colorstay. Fann jsem po příchodu revlonu jeste navštívit nestihla, ale urcite chci vyzkoušet právě nějakou pastelku a taky prikoupit další colorstay, protoze uz mi dochází :-) díky za soutěž! neladus@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Me se u Revlonu vybavi jako prvni lak na nehty (jsem velky lakovaci maniak) za 2. jelikoz nemam pastelky na rtiky,ktere si koupim,pokud tedy nahodou nevyhraju,tak me rozhodne laka hlavne rtenkovy sortiment. Email:lucka.langerova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Revlon? Vybaví se mi maminčina rtěnka z devadesátých let :) spolu s makeupem Colorstay a vůní Charlie White. Od návratu Revlonu do ČR jsem ještě nic nepořídila, pokoukávám po jedné matné pastelce a rozjasňovači/tvářence. simurdova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj teto! :) Gratuluji k návštěvnosti.
    Produkt, který symbolizuje značku Revlon je pro mě make-up, na který jsem slyšela jen samou chválu. Chystám se tedy, že si ho v blízké dobře pořídím.
    E-mail: tereza.vaneckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Gratuluji! A zaroven dekuju za soutez. :) Kdyz slysim "Revlon", tak se mi vybaví makeup a ten bych si taky chtěla pořídit a vyzkoušet ho, když na něj všichni pějou chválu. :)

    myslivcova.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky, moc gratuluji! :) Když se řekne Revlon, vybavím si make-up Colorstay, který mám v plánu si co nejdříve pořídit jako první věc od Revlonu :) a tyto pastelky určitě taky mooooc potřebuji ;)
    bafrunka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj,gratuluji.Od značky Revlon se mne vybavý laky na nehty,které se prodávaly v ČR,když byl syn malý,ale to už je 24 let.Nyní bych ráda pastelky na rty,které jsem si musela kupovat v letadle,při cestě na dovolenou.

    Klára
    klara.e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to mam jasno, hned když jsem četla, že se Revlon vrací, tak jsem si vzpomněla na máminu paletku stínů, kterou měla, když jsme byla ještě malý špunt a pozorovala jsem ji jak se líčí. A potom jsem si vzpomněla na fialovou pastelku na rty, kterou jsem obhlížela v Londýně a nakonec ji tam nechala... Teď bych šla zas první do pastelky (zatím jsem tady Revlon nepotkala) a láká mě právě matná verze soutěžní růžovky. Ať to píše, věrná sledovatelka/čtenářka _sabaka (ig) ;)

    OdpovědětVymazat
  27. U revlonu se mi vybaví makeup colorstay, ale o značku jsem se nikdy příliš nezajímala takže jsem toho ani moc víc neznala. Teď když můžu něco i vyzkoušet, určitě se podívám právě na pastelky
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Revlon je pro mě symbolem make-upu Colorstay, což je zatím jediný produkt, který jsem od něj zkoušela. Zároveň se ale chystám na produkty na rty, protože ty mě u této značky velice zaujaly :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Kdyz se rekne Revlon, vybavim si laky na nehty v relativně velke velikosti :) S touto značkou jsem se ale jeste nesetkala, nemela jsem doposud zádný produkt. Zaujal mne rozjasnovac. Zaparkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Když se řekne Revlon, tak se mi vybaví Colorstay makeup a laky na nehty. Ráda bych vyzkoušela právě nějaké laky a hlavně pastelky, které každý miluje :). Therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. 1. Colorstay make-up a lip butter :)
    2. kúpila by som si matnú a lesklú pastelku, eventuálne aj riasenku :)
    3. rosanna@post.sk

    OdpovědětVymazat
  32. 1. Od Revlonu jsem si v USA vzdy kupovala laky.
    2. Posledne jsem si koupila 4 tyto colorburst tuzky na rty a jsou skvele.
    3. fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Marti, moc gratuluji k padesátce ;)
    Ve spojitosti s Revlonem se mi nejdříve vybaví jejich Colorstay make-up.
    Ráda bych si ho pořídila, což mám v plánu jakmile se dostanu do prodejny, kde budou mít stojan. Chci si před koupí vyzkoušet, který odstín bude nej.
    Evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. pre mna makeup colorstay a ten som si aj kupila :) na IG alz.betka :) pekny den

    OdpovědětVymazat
  35. pre mna makeup colorstay a ten som si aj kupila :) na IG alz.betka :) pekny den

    OdpovědětVymazat
  36. 1. Rozhodně se mi jako první vybaví rtěnky!
    2. Před pár dny jsem si pořídila Color stay make up, který zatím splnil svá očekávání!
    3. kejt167@seznam.cz
    Gratuluji k takovému číslu!

    OdpovědětVymazat
  37. Mám tvůj blog moc ráda a soutěže jsou příjemným zpestřením:) Gratuluji k úspěchu a jen tak dále ! Ted tedy k odpovědím: 1) rtěnky a legendární dlouhodrzící makeup Colorstay 2) jednoznačně opakovaně Colourstay v odstínu sand 3) petronela83 petra.jane@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. 1. Revlon je rozhodně Colorstay :-)
    2. Chci si pořídit přesně tuto tužku, protože produkty na rty jsou moje závislost... Takže bys mi ušetřila penízky!
    3. elusche@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Pro me urcite makeup Colorstay ;-) moc ráda bych si koupila právě pastelku Colorburst, ty vypadají skvěle! janovska.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. a) keď počujem Revlon, hneď sa mi vybavia červené rtěnky na Cindy Crawford.
    b) aspoň jednu Colorburst si určite kúpim. Cena je super
    díky za parádku giveaway
    Mirka (@lulu.mika)

    OdpovědětVymazat
  41. Revlon jsou pro mě hlavně rtěnky. Zatím jsem si nic nepořídila, ale plánuji make-up Colorstay. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. 1) Pre mňa je najznámejším produktom od Revlonu makeup Colorstay, ktorý si kúpim v najbližších dňoch, až budem mať cestu do Fann. Škoda, že je Revlon zatiaľ len vo vybraných parfumériách, už by som ho dávno mala. S inými produktami zatiaľ skúsenosti nemám, no páčia sa mi aj tieto pastelky Colorburst, riasenky a rozjasňovacia tvárenka - niečo z toho si v blízkej dobe určite zaobstarám :) 2) Vzhladom na to množstvo spamu, ktoré mi už do mailov chodí, sem radšej nechávam iba IG: katuskakr. 3) Mám adresu v ČR.

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Marti, gratuluji k tak velké oblíbenosti tvého blogu! Pro mě je Revlon značka produktů na rty, mám Lip Butter, takové lehké mazátko a chystám se na Colorstay make-up, slyším na něj samé chvály. Jsem na IG jako magda.henis

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj Marti, gratuluji k tak velké oblíbenosti tvého blogu! Pro mě je Revlon značka produktů na rty, mám Lip Butter, takové lehké mazátko a chystám se na Colorstay make-up, slyším na něj samé chvály. Jsem na IG jako magda.henis

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Martinko! Od Revlonu jsem měla vždy jen produkty na vlasy a nebyly špatné. A právě ty si vybavím ve spojení se značkou. Dekorativku neznám a vázně uvažuju o makeupu colorstay (překvapivě :-))) @bara.kory

    OdpovědětVymazat
  46. Pro mě je symbolem Revlonu jejich Colorstay makeup, který si zároveň hodlám pořídit, takže odpověď na dvě otázky v jednom :) Měla jsem ho jen jednou, ale jelikož se tu klasicky neprodával, tak jsem objednávala přes Aukro. Nějak mi moc nesedl, ale jelikož Aukro, tak mohl být už dost starý nebo padělaný.. Takže ho chci zkusit prostě znova. Tentokrát koupit v kamenném obchodě, pořádně vybrat odstín atd.
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Přeji pěkný večer.
    Jako první se mi rozhodně vybaví proslulý Colostay make-up, který jsem zatím neměla možnost vyzkoušet. Z toho vyplývá i odpověď na druhou otázku, mým prvním produktem od této značky bude jednoznačně výše zmíněný make-up :).
    Pokud by se na mě usmálo štěstí, můj e-mail je konive94@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Za me jsou symbolem Revlonu - jejich laky, takze prvni shopping byl jasny a aktualne se chystam na colorblust ;-)

    ellakrugman@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj, pro mě je symbolem Revlonu taky lak na nehty a ráda bych vlastnila nějaké máslíčko na pusu.
    Hezký večer přeji.
    asalvo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Když se řekne "Revlon", vybaví se mi Colorstay make-up a laky na nehty. Momentálně nemám v plánu nic, co bych nezbytně a akutně potřebovala. Někdy do budoucna bych ale ráda vyzkoušela již zmíněný make-up a právě pastelky na rty.

    E- mail: elbidelin@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Od Revlonu nic nemam, ani nemam zadny ,,symbol" Revlonu. Nicmene se mi hodne libi jejich rtenky a paletky. andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj Marti,
    1.symbol značky Revlon - "pastelky" na rty
    2. Co bych si koupila? Pastelku a ohlas jsem slyšela na makeup,takže bych zkusila i ten.
    3.kontakt je l.kolarikova87@gmail.cz

    Pěkný den
    L.

    OdpovědětVymazat
  53. Teto, zdravím a velmi ráda se zúčastním soutěže.
    1.A) Já považuji za symbol Revlonu jejich Colorstay make-up.
    B) Mám v plánu si pořídit rtěnku Superlustrous .
    2. jirinasedlakova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj teta! Jsem ráda,že jsem Tě našla i tady.
    Já naprosto nekosmetická si Revlon vybavím na velkém plakátu s Cindy kdesi u kosmetyčky za dávnýchdob.
    Ale nějaké malovátko na rty by se mi hodilo :-)
    Anďa

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj,
    Já mám teda s Revlonem minimalni zkušenost. Kdysi dávno moje sestra dostala od kamaradky jednu z jejich rasenek, ktera mela na vicku jeste specialni kartacek na rozcesavani ras. To se mi hrozne libilo a vim, ze jsem si ten kartacek nechala a pouzivala ho jeste hodne dlouho potom, co rasenka dosla :D. Jinak se znackou Revlon mam spis nez konkretni produkt spojenou jednu modelku, ktera jim v tech devadesatych letech delala reklamu. Byla ji krasna Cindy Crawford :DDD.
    A co bych rada vyzkoušela? Treba ten parfém/toaletku Charlie. Kdyby to tady par lidi nezminilo, ani by mi nedoslo, ze to je take Revlon. A to ho kdysi pouzivala moje kamaradka :p.
    IG: dziny_ty.gy.1
    Pekny vecer a dekujem! ;)

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, urcite se mi vybavi laky na nehty a hlavne nejkrasnejsi modelka Cindy :)
    Urcite musim vyzkouset makeup Colorstay, o tom zadna ;)

    OdpovědětVymazat
  57. Revlon=makeup Colorstay, pro mě můj nejoblíbenější a nejlepší co jsem zatím měla :-) koupím určitě znovu a láká mě teď i ten korektor, ten musím vyzkoušet! Mail: terka.hyksova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Hezké odpoledne.

    Mně se při vyslovení značky REVLON vybaví jako první vždy laky na nehty, protože mi je dlouhá léta vozí z Ameriky má drahá prateta, která tam žije. Skvěle drží a na léto nejkrásnější odstín 912 Posh Pink mohu opravdu doporučit všem milovnicím růžové :)))

    Při opětovném návratu REVLONu k nám do ČR plánuji vyzkoušet právě Colorburst a možná i jeden z těch hedvábných pudříků, až mi dojde ten muj. :)

    E-MAIL: 81521458@fsv.cuni.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, když se řekne Revlon, vybaví se mi make-up.
    A ráda bych si pořídila nějaký lak na nehty.
    Sleduji jako Lenca, lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Symbolem značky Revlon je pro mne make up Colorstay. Ve Fannu jsem se vrhla na právě na matné Colorburst a nejspíše neodolám ani výše uvedenému make upu Colorstay. Karolina.vyslouzilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Symbolem značky Revlon je pro mne pro mne z dekorativní kosmetiky stejně jako pro tebe rudý lak na nehty Revlon Red. A pak samozřejmě vůně Charlie,v podstatě vůně mého mládí:))

    A po návratu značky Revlon na náš trh jsem si jako první pořídila automatickou konturovací tužku na rty (rovnou 4 ks do zásoby). Tyto konturky jsem vždycky milovala,spotřebovala jsem jich snad stovku. Škoda, že jsem neschovávala prázdné obaly byla by to pěkná hromada, by mi nikdo nevěřil, že jsem jich mohla spotřebovat takové množství.

    Kontakt: Groschlova@spspraha.cz nebo IG:adrianag222

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj Martí, moc pěkná givka ☺ symbolem Revlonu je pro mě make-up Colorstay a vůně Charlie, kterou měla v oblibě moje maminka. Ráda bych po tvé recenzi zkusila nějaké patlatko na pusu, protože těch není nikdy dost 😀.
    chroby@seznam nebo chroby88 (IG)

    OdpovědětVymazat
  63. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  64. Moc pěkná a lákavá výhra☺. Určitě si pořídím nějaký pěkný láček na drápky☺ IG pitra.sm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím odpověz i na první část otázky, ať tě mohu zařadit. Nejlépe formou reakce na tento můj komentář.

      Vymazat
  65. Od Revlonu jsem zatím nic nevyzkoušela, neměla jsem příležitost. Nicméně poslední dobou jsem se zbláznila do rtěnek, takže bych ráda vyzkoušela i nějakou od této značky. :-)
    adeeelka@post.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Symbolem Revlonu je pro mě parfém maminek Charlie.
    Zrovna dneska jsem si cestou z práce zaběhla koupit lak, vybrala jsem odstín 680. Další na řadě bude pastelka.
    Hezký večer ☺
    bhomolkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj Marti, pro me je symbolem znacky Revlon, urcite makeup Colorstay...poridila jsem si pastelku, se kterou jsem velmi spokojena:-)...chystam se vyzkouset stiny...krasny vecer preju. lenka.westova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Zdravím.
    - Revlon a dětství je Charlie, současnost je Colorstay, bezpochyby :-)
    - zatím je začátkem sbírky makeup a v neděli chystáme s dcerou nájezd na Kotvu a zaměříme se na rozjasňovací paletku, pastelky, bázi, konturky,laky.. užijeme si to.
    -marpolackova@gmail.com

    Hezký večer
    Martina

    OdpovědětVymazat
  69. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  70. Pri znacke Revlon si spomeniem na Cindy :-) a ich colorstay makeup. Po prichode znacky na Slovensko som okamzite obzerala lip butters ale ziaden nekupila, kedze ma moj syn tahal z parfumerky a sbs-kar ma mal ocividne za zlodejku....tak mozno jedneho dna, ked pojdem nakupovat sama.
    condikova.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Pro me znacku Revlon symbolizuje makeup Colorstay, na ktery mam zalusk stejne tak, jako na ona maslicka :) Andey4@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj Marti, když se řekne Revlon, vybaví se mi Charlie od maminky. :) Moc se mi líbí pastelky Colorburst a mám v plánu si aspoň jednu pořídít.

    bajdulina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Když se řekne Revlon, tak se mi vybaví make-up, jelikož to byla první věc,kterou jsem od této značky viděla.
    A věc,kterou bych si chtěla pořídit, je právě nějaká tato matná pastelka, jelikož jsem se do matných rtěnek zamilovala :-)
    E-mail: linda.stankov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  75. Hezký den, pokaždé si vzpomenu na ikonický make-up Colorstay. Revlon mi symbolizuje krásná léta strávená v Anglii, kde jsem si chodila pro kupu produktů této značky do drogerie. Ráda bych si nyní pořídila nějaké z máslíček na rty, kdysi jsem měla jedno s mátovou příchutí a bylo báječné. :) Mějte se krásně! ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. 1. Když myslím na značku Revlon, prvni co mi přijde do hlavy jsou to Cindy Crawfort a Claudia Schiffer. To byla tak krásná kampaň . Osobně mám rada jejich laky na nehty :)
    2. Rada bych zkoušela tužky na rty, vypadají báječné. Natusia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Značku Revlon mi symbolizuje Charlie :-D ;-). Jako první jsem si po znivuuvedení značky koupila matný lip butter. V případě výhry mě prosím kontaktuj na Zídce a doručovací adresu mám na #nádraží ;-). Spala jsem hodinu a půl a teď čekáme dlouho v Amstlu na přestup, tak mi z toho už hrabe :-*.

    OdpovědětVymazat
  78. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  79. 1.a) určitě make-upy
    b) chci si pořídit jednu z rtěnek Colorburst
    2. email: denymusilova@seznam.cz
    3. ano mám

    OdpovědětVymazat
  80. 1) Cindy a červené nehty a pusa, to je jasný. Stejně byla ( a je) kočka, kam se na ni hrabou dnešní věšáky.
    2) Až se konečně dostanu do Olympie, vybrakuju stojan s laky a máslíčky.
    3)zuzkaczech, známá firma 😊

    OdpovědětVymazat
  81. Když se řekne Revlon, tak se mi hned vybaví Lip butter, po kterém jsem pár let zpět hrozně toužila a který mi brácha přivezl jako dárek z Anglie! Tolik jsem si ho šetřila, aby mi vydržel :) jinak od Revlonu nic nemám, ale ráda bych zkusila ten slavný Colorstay make-up :)
    Sleduju na instagramu jako sima_nov

    OdpovědětVymazat
  82. Když se řekne Revlon vybaví se mi asi všechny jejich výrobky :D a jelikož žádný nemám tak bych si moc přála vyhrát :) Už se těším kdy "konečně" zavítám do Brna. Uvidím kolik Revloních děťátek mi bude říkat mami. :D :D Hezký den :) zaneticaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Revlon mám spojen s makeupem, který jsem se nikdy neodhodlala koupit - protože bez pumpičky prostě ne. Takže pokud se mi na Revlon podaří natrefit (do FAnn moc nechodím), tak ho omrknu (konečně mu ten dávkovač pořídili), pak i ty pastelky na které lákáš. IG marketa.michnova

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj, Marti.
    1. a. Revlon = Charlie
    1. b. Revlon, Equave a chystám se na Color Burst Lip Butter
    2. Kirana2@seznam.cz
    3. ✅

    OdpovědětVymazat
  85. Revlon zatím nemam, ale pořídila bych si nějaký výrobek na rty.
    suezi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Produkt, ktery pro mě symbolizuje značku Revlon, jsou jejich lip butters, bylo to uplně to první, co jsem od nich objevila a asi to s tim budu mít už navždy zafixované :)
    Od této značky zatím nic nemam, ale chtěla bych zkusit jejich slavny makeup Colorstay.
    lena.slajf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj :)
    produkt, který mi symbolizuje značku Revlon je jejich make up, a proto jsem si po opětovném příchodu Revlon pořídila jak jinak než make up Colorstay 24 hod. :) a už se těším, až vyzkouším jejich rtěnky. petule.18@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Ahoj. Produkt,kt symbolizuje značku Revlon je podľa mňa make-up. Ako prvé sa chystám kúpiť si lak a niečo na pery.
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Ahoj. Produkt,kt symbolizuje značku Revlon je podľa mňa make-up. Ako prvé sa chystám kúpiť si lak a niečo na pery.
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. GA JE UKONČENA. Děkuji všem za účast ♡

    OdpovědětVymazat