pondělí 7. prosince 2020

ALCINA #nailstyles & CC krém aneb Tohle se opravdu povedlo

Ahoj kamarádi!

V dnešní sumážce shrnu další produkty od mojí oblíbené značky Alcina.


I. NEHTY
1) Laky na nehty z řady #nailstyles

Řada se rozrostla o dalších 10 odstínů inspirovaných cestou kolem světa.

Otestovala jsem tři z nich: 
a) odstín 120 Alicante

Alicante je pravá červená typu Ferrari. 
Neutrální podtón.

b) odstín 170 Yorktown 


Yorktown je barva bobulek s převahou hroznového vína. 
Studený podtón. 

c) odstín 130 Ibiza

Ibiza je rajčatově červená, jasná a zářivá.
Teplejší podtón. 


Shrnutí:
Tyto minilaky už mám vyzkoušené z jiných odstínů a jsou skvělé.

U všech tří odstínů jsem lakovala dvě slabé vrstvy, nicméně vzhledem intenzivnímu pigmentu a výborné kryvosti by stačila jedna.
Všechny tři mají krémový finiš. 

2) odlakovač bez acetonu Express Nail Colour Remover (ve větším balení 125 ml a s novou vůní)

Jsem nadšená, je vynikající. 
Je to s ním rychlé, snadné a bez vysušování nehtů a jejich okolí. 
Už je zcela spotřebován (máte ho možnost vidět v #Tetčinapopelnice na Instagramu v IGTV - odkaz je v příspěvku na mém profilu).

II. Magical Transformation CC Cream 

Jedná se o tónovací denní krém s kyselinou hyaluronovou, panthenolem a vitamínem E.
"Color Correcting" krém spojuje péči a makeup
Tento CC krém obsahuje mikrozapouzdřené pigmenty.


Před rozetřením a po rozetření nahrubo:
Po kontaktu s pletí se transformují a zaktivují jemné tónování, které se přizpůsobí odstínu konkrétní pleti.

Ti, kteří nemají suchou pleť, ho mohou použít i namísto péče a ušetří tak jeden krok v denní rutině.
Já jakožto majitelka suché pleti jsem pod něj ještě aplikovala denní hydratační krém.

Můj tip:
Pokud chcete o trochu vyšší krytí anebo třeba máte doma makeup, který vám tak úplně nesedí, smíchejte na hřbetu ruky CC krém s kapkou makeupu. 
CC dodá hydrataci a "krémovost", tudíž výsledný efekt vypadá přirozeně. 

* Vyzdvihuji:
- příjemnou texturu
- snadnou roztíratelnost
- sjednocenou pleť
- lehké krytí, které vlastně není poznat
- přirozený finiš - pro mě jak dělaný (určitě víte, že nánosy betonových makeupů nesnesu).

Doporučuji zejména pro:
- teplejší roční období či pod roušku 
- pro nestíhačky nebo ty, které nechtějí věnovat líčení více času
- pro vyznavačky nenásilného zkrášlení. 
Nosila jsem ho celé léto a podzim velmi často, prakticky denně. 
Byl se mnou samozřejmě i na dovolené. 

Po létě se mi osvědčil pod roušku.  
Objev roku, je vynikající. A minulý pátek mi došel:(. 
Zařadím ho i do Tetčiny ročenky za 2020.


Používáte CC krémy? Ráda si počtu v komentářích. 

Děkuji, že mě čtete. 
Konec hlášení. 
Pusu teta 

2 komentáře:

  1. Prosím, potřebuji produkt, který na pleti chvíli vydrží, lehce se neotře. Uvádíte-pod roušku, to je pro výdrž celkem dobrý test. Prosím o Váš názor. Diky

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluju přesně tyhle odstíny laků, vlastně si myslím, že s červenými nehty nejde udělat chyba. Je pravda, že pro někoho je červená moc výrazná, ale já ji miluju! Ale musím uznat, že i ta fialovo-růžová barva vypadá skvěle a přemýšlím, že bych zaexperimentovala. S CC produkty nemám zkušenost, ale čím více zkrátím ranní přípravu, tím jsem nadšenější :) Jak se pohybují ceny těchto produktů?

    OdpovědětVymazat