pondělí 6. července 2020

Linecká Tour de drogerie aneb Tentokrát to bylo masivní

Ahoj kamarádi!

Prožili jsme čtyřdenní pobyt v Linzi po otevření hranic a tentokrát jsem měla v plánu nakupovat fakt hodně, protože jednak jsem chtěla koupit věci běžné potřeby, také jsem si chtěla udělat zásoby (co kdyby se hranice zase zavřely), za další jsem potřebovala nakoupit nějaké dárky a v neposlední řadě jsem chtěla využít Charlieka jako nosiče. 

Z důvodu silných dešťů v průběhu jednoho z pobytových dnů jsme si autem zajeli do nákupního centra Lentia, kde jsem vzala útokem Müllera a Bipu. Navštívila jsem i další Bipu na jiném místě a dvě DM drogerie.  Na parfumošky už nezbyl čas ani síla. 

Tentokrát jsem si dopředu udělala seznam.

Pominu běžné věci jako zubní pasty, deodoranty, kapesníky, odličovací tamponky, uchošťoury, dezinfekční gely apod. Z pochopitelných důvodů nebudu ukazovat dárky. 
Některé z osvědčených produktů jsem koupila ve vícero exemplářích.

I. KNEIPP

Kneippa miluju, jak určitě víte. 
Kupuji ověřené výrobky jako sprchové pěny, soli do koupele, sprchové gely či tělový peeling, přičemž vždy šmejdím, zda nemají nějaké novinky či nové vůně.

Kneipp je sázka na jistotu. 

II. DEKORATIVKA 

Měla jsem v plánu dvě věci:
1) nebarvený gel na obočí od privátní značky Bipy Look by Bipa, protože je za ty peníze (3,45 eur) nadstandardně dobrý (oceňuji flexibilní fixaci bez betonového efektu a krusty). Mám ho poněkolikáté. 

2) primer pod řasenku L'Oreal Lash Paradise, o němž netuším, zda už u nás je (recenzi napíšu později - zatím se jeví dobře).

Nad rámec seznamu jsem vzala ještě i průhledný gel na obočí od Catrice z kolekce CLEAN ID.
O něm mohu již nyní říci, že za mnoho nestojí. 
Ačkoli nemám ráda pevnou a tvrdou fixaci (proto mám v oblibě zmíněný Look by Bipa a úplně nejradši průhledný gel od Rouge Bunny Rouge ), tento nefixuje vlastně vůbec. Je mokrý, řídký. 
Prakticky zhola nic nedělá.
Přehmat = nepotřebujete. 

III. POMŮCKY

1) Cíleně jsem jela pro odlakovač Jade Maybelline (kupuji růžovou verzi s acetonem, ta modrá bez acetonu tak dobrá není).
Tento odlakovač u nás na trhu neseženete. 
Doporučuji všema deseti. Rychlé, snadné. 



2) Možná víte, jak jsem tesknila po zrušeném odlakovači Look by Bipa, který byl za necelé euro skvostný.
Po jeho zrušení uvedli na trh různé novinky (za výrazně vyšší cenu) a ani jedna mě nenadchla. 
Nicméně nyní jsem objevila novinku další a po prvním odlakování jsem spokojena. 
Sice to s ním není tak rychlé jako s tím zrušeným, ale lak stahuje dobře. Má v sobě cosi olejového (tudíž po aplikaci nemám pocit vysušenosti).
Oceňuji, že takřka vůbec nemá charakteristický zápach odlakovačů.

3) scrub na rty od značky B & T
Impulzivní nákup mimo seznam. 

Už jsem ho použila. 
Základ je lehce olejovitý a v něm jsou brusné částečky. 
Funguje.  Na zadek jsem si z něj nesedla, ale svou práci udělá. 

4) hydratační sprej na obličej Vandini 

Značku mám ráda. 
Nějaký sprej na obličej jsem si přivézt chtěla. Když jsem zjistila, že tato značka už ho má v nabídce, neváhala jsem. 
Na různé mlhy na obličej jsem maniak, vyzkoušela jsem jich mraky a jsou každodenní součástí mé rutiny i průběžných aplikací během dne. 

Vandini sprej je velmi dobrý. Ne nejlepší, ale velmi slušný. 
Poměr výkon - cena odpovídá. 
A dělá to, co slibuje - tedy primárně hydrataci. 
Osvěžuje.
Za mě ano.

5) Essence z kolekce WHAT'S YOUR FRUIT MOOD

Impulzivní nákup. 
Tahle levný osvěžovací sprej jsem asi ještě neměla, koupila jsem ho čistě kvůli SPF 25.

Sám o sobě za mnoho nestojí.  Poněkud lepí a má pro mě až moc intenzívní a docela umělou ovocnou  vůni. 
Ale jak říkám, nákup proběhl kvůli ochrannému faktoru. 
Nejspíš je to limitka, když ji neseženete, nic se nestane.

IV. BE GOOD

Jedná se o poměrně novou privátní značku Bipy, kterou jsem zaregistrovala loni. 
Sortiment se stále rozšiřuje, tudíž jsem měla na seznamu již vyzkoušené  a osvědčené produkty a zároveň jsem chtěla prozkoumat i další věci. 
Značka je jakože přírodní a poměrně levná. 

Je to trochu cesta pokus - omyl. 
Něco je za ty peníze skvělé, něco podprůměrné. 

Koupila jsem:
1) ponožkovou masku na nohy
Tu už mám vyzkoušenou z minulých nákupů. 
Není nejlepší, co jsem kdy měla, ale svou práci plní a je levnější, než její obdobné kolegyně. 

2) mýdlo na ruce v pěně
Dříve jsem již měla jinou verzi (jinou parfemaci), osvědčilo se, proto jsem nákup uskutečnila znovu 

3) sprchový gel pro citlivou pokožku 
Sprchových gelů mají několik variant (mají i sprchové pěny).
Zkusím tedy tuhle. 

4) balzám na ruce v pěně
Mám ho prvně, nákup jsem provedla z  praktických důvodů kvůli pumpičce. 
Vezmu si ho do kanceláře, kde mě zdržuje šroubování krémů na ruce :).
Uvidím, jaké to bude.

Bohužel byla vyprodaná rukavičková maska na ruce, která je skvělá. 

V. MASKY

Vždy si přivezu nějaké plátýnkovky - tentokrát jsem vsadila na značku BEAUTY GLAM, od níž jsem ještě nic neměla, tudíž jsem zvědavá. 

A zároveň jsem koupila osvědčenou ponožkovou masku od značky BURGIT.

Od této značky mám vyzkoušených více produktů péče o nohy, za sebe dále doporučuji zejména krém.

VI. VLASY

1) Laky na vlasy Elnett
Elnett už u nás je, a ačkoli po původní nesmyslné ceně zlevnil, je ho o 50 ml méně než toho, co si vozím a pořád u nás vychází (i po oslabení koruny) dráž. 
Vzala jsem i miniverzi na cestování (nejspíš limitku).


2) šampon Sante 
Sante je přírodní kosmetika z nižší cenové kategorie, důkladně prověřenou ji nemám, měla jsem dosud jen sprchové gely.

Šampon jsem koupila klukům, tak uvidíme. 

Máte nějaké tyto produkty vyzkoušené, případně Vás některé z nich zaujaly? Ráda si počtu v komentářích. 

Děkuji, že mě čtete.
Konec hlášení.
Pusu teta 

P. S.: Bydlenkovské nákupy jsou ve feedu na mém Instagramu  TADY

1 komentář:

  1. Terezko, tak to je boží. Krém na obličej jsem si koupila v jednom kamenném obchodě, ale když jsem si chtěla koupit set na obočí, tak jsem sáhla po internetu. Znám slevový portal kuponozdroj.cz kde nakupuji delší dobu. Znáš tento web? Jestli ne, tak se určitě mrkni. Ušetříš hodně korunek.

    OdpovědětVymazat