sobota 16. listopadu 2019

IDUN MINERALS aneb Další přírůstky

Ahoj IG kamarádi!

Dnes budu pokračovat v recenzích produktů švédské značky přírodní kosmetiky IDUN MINERALS.


1) Lak na nehty odstín TURMALIN (11 ml)

S bleskem

V předchozích článcích i na Instagramu jsem již představila jiné dva odstíny (KORALL a OBSIDIAN).

Všechny laky této značky jsou 5 Free (bez dibutylftalátu, toluenu, formaldehydu, formaldehydové pryskyřice a kafru) a pro výživu a ochranu nehtů se v nich nacházejí minerály, mandlový olej a vitamíny.

S bleskem

TURMALIN je světlá teplá růžová (růžovolososová) s drobnými duhově zlatými odlesky. 

Bez blesku

I u tohoto odstínu by stačila jedna vrstva, tentokrát jsem dala dvě pro vyšší efekt odlesku. 

Bez blesku

Top coat mám rychleschnoucí od téže značky (viz níže). 

2) FAST DRY Top coat (11 ml)

Rychleschnoucí top coat dodává nehtům lesk, prodlužuje výdrž barevného laku a ochraňuje ho před olupováním.

Stejně jako barevné laky IDUN MINERALS je i top coat 5 Free.

3) Řasenka MAGNA pro maximální objem

V nabídce značky naleznete několik typů řasenek dle individuálních priorit. 
Já jsem zvolila tuto objemovou.


MAGNA je přírodní a veganská řasenka obsahující minerální pigmenty a složky posilující řasy. 

Kartáček:
Kartáček je tvořen klasickými štětinami uspořádanými do oblouku. 


Náplň:
Řasenka má velkorysý objem náplně - 13 ml.
Barva je intenzivně černá. 

Stran hustoty se řasenka nalézá ve zlatém středu - ani příliš tekutá, ani příliš hutná.
Osobně obecně preferuji vychýlku směrem k hutnosti, proto se domnívám, že budu ještě nadšenější, až náplň trochu vyschne. 

Efekt:
Kromě neoddiskutovatelného objemu MAGNA zároveň řasy pěkně natočí a natočení udrží. 
Umí i dobře řasy oddělit. 
Její přednost spatřuji i v tom, že  nemusím příliš hlídat techniku nanášení.  Mohu použít klasický cik cak pohyb,  stejně tak i prosté pročesávání. 

Pokud spěchám, nanesu jen jednu vrstvu. 
Když si chci vyhrát anebo chci dramatičtější efekt, dám vrstvy dvě. 

Bonus spočívá v nedráždivosti (jak je tomu u všech produktů značky), ocení ji tedy i majitelky hodně citlivých očí. 
Voděodolná není, nicméně se mi v průběhu dne neoddroluje ani neopadává. 
Odličovaní nečiní žádné potíže. 

I přírodní řasenka může být po všech stránkách výborná.  Jde to. Doporučuji. 

Produkty značky seženete na www.amandelux.com KLIK (odkud mám produkty barterem).

Máte nějakou oblíbenkyni v sekci přírodních řasenek? Ráda si počtu v komentářích. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

P.S.: Zitra oslaví můj blog 4. narozeniny. 
Prostřednictvím tohoto článku (který je v pořadí 406.) vám  děkuji za přízeň a  návštěvy.

1 komentář:

  1. Ten lak je nádherný! Ale už se v tomhle odstínu musím krotit,mám 3 podobné Mavaly :-) :-)

    OdpovědětVymazat