středa 9. října 2019

Idun Minerals potřetí aneb Makeup, lak na nehty & pastelka na rty

Ahoj kamarádi!

V dnešním článku se potřetí vrátím ke švédské značce Idun Minerals a zrecenzuji další tři produkty z portfolia, které jsem si v rámci barteru od Amande Lux vybrala (eshop: KLIK).


I. Makeup NORRSKEN - odstín Saga


Charakteristika:
TEKUTÝ MINERÁLNÍ MAKE UP (30 ml s pumpičkou) z řady Norrsken s lehkým krytím slouží jak ke zkrášlení, tak i k ochraně pleti.
Jeho cílem je přirozený, rozzářený a svěží vzhled pleti.

Obsahuje přísady z čistých minerálů smísené v křišťálové čisté vodě, vitamín E a severský brusinkový olej. 

Moje uživatelské dojmy:
Lehký tekutější makeup s projasňujícím efektem.
Tekutost v tomto případě nezpůsobuje zaschnutí na pleti, po nanesení makeup "zkrémovatí".

(nahoře pastelka na rty)

(rozetřeno nahrubo)

Plusy pro mou pleť:
- snadnost aplikace (vyzkoušela jsem různé druhy pomůcek i jen prsty, vždy výborný výsledek);
- splyne s pletí přirozeným způsobem;
- krytí je uvedeno jako lehké, já bych řekla lehčí střední;
- nevysušuje, neshlukuje se, neoxiduje;
- decentně projasňuje.

Jedinou drobnou výtku mám stran otěruvzdornosti. Mechanicky se stírá, pokud máte třeba dlouho telefon u ucha či (jako v mém případě) s ním absolvujete pobyt na fyzioterapeutickém lehátku obličejem dolů. Pokud na tvář nebudete sahat či se o něco třít, drží.
Toto je daň za hydrataci a krémovitě výživný pocit, tudíž pomíjím a NORRSKEN dekoruji Tetaštemplem.

Osobně se domnívám, že bude nejlépe svědčit pleti normální až suché. Je velmi vhodný pro pleť zralou.
Mastnější pleť by asi potřebovala něco, co se více na pleti "zamkne".

V nabídce jsou i jiné druhy makeupů - krycí, pudrový či například tónovaný krém, takže si dle svých potřeb vybere každý.

II. Lak na nehty - odstín Obsidian


OBSIDIAN je barva bobulí, ostružinová s perletí, řekla bych.
Z předchozího článku už ode mě znáte odstín KORALL (KLIK).

Stejně jako u odstínu KORALL mi v případě odstínu OBSIDIAN stačila jedna jediná vrstva (!) pro plné krytí. Což je výtečné.


Všechny laky Idun Minerals jsou 5 Free (bez dibutylftalátu, toluenu, formaldehydu, formaldehydové pryskyřice a kafru).
Pro výživu a ochranu nehtů se v nich nacházejí minerály, mandlový olej a vitamíny.

III. Hydratační PASTELKA NA RTY - odstín  BIRGIT (malinově červená)


Charakteristika:
Pastelka na rty je v podstatě kombo krémové rtěnky & dlouhotrvající tužky na rty
Kromě minerálů obsahuje i severský morušový olej pro hydrataci a hebkost.



Všechny odstíny pastelek jsou veganské a bez parfemace.

Pastelky na rty Idun Minerals jsou pojmenovány po slavných švédských zpěvačkách. Můj odstín BIRGIT nese jméno Birgit Nilsson (v nabídce naleznete například i odstíny nesoucí jména zpěvaček skupiny ABBA).


Moje uživatelské dojmy:
Pohodlná a pečující pastelka. 
Nevysušuje, naopak vyživuje. 
Snadnost aplikace,  jakož i úprav během dne, je velkým plusem. 
Finiš je zpočátku lehce lesklý, potom se pigment "usadí". Za polomatný bych ho asi neoznačila, spíše sametový.


Absolutně nemám, co bych vytkla. 

Líčení s produkty Idun Minerals:


Použila jsem: 
* Makeup Norrsken (odstín Saga)
* tvářenku Hallon 
* oční stíny (kvarteto 405)
* tužku na obočí (odstín Pil)
* rtěnku v tužce odstín Birgit (bez konturky).
(stav po 6 a půl  hodinách po aplikaci vyjma rtěnky, která byla doplněna těsně před pořízením fotky).

Suma sumárum:


Už jsem od Idun Minerals vyzkoušela i jiné produkty (první recenze s představením značky: KLIK, druhá recenze: KLIK).
Za sebe mohu říci, že jsem byla spokojena se všemi dosud testovanými výrobky. 
Moji úplní favoriti jsou: makeup NORRSKEN, oční stíny, korektor, laky na nehty. 

Tato značka je pro mě jednoznačným objevem letošního roku
Bonusem je její vhodnost pro citlivou pleť, doporučuje ji i Švédská asociace pro alergiky a astmatiky. 

Používáte minerální makeupy? Ráda si počtu v komentářích.

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta

Žádné komentáře:

Okomentovat