pátek 19. července 2019

Guerlain TERRACOTTA aneb Kolekce léto 2019

Ahoj kamarádi!

Ráda bych Vám dnes blíže představila novinky Guerlain z řady Terracotta pro léto 2019.


Čtyři produkty jsem obdržela od českého zastoupení značky, čehož si velmi vážím.

1) Contour & Glow palette
(konturovací a bronzující pudr, tvářenka a rozjasňovač)


Paletka pudrových produktů pro fajnšmekry. 

Bronzer a konturovací pudr jsou tradičně úchvatné tak, jak je obecně u Terracotty zvykem. 

Vzhledem k věhlasu značky a ceně přeci jen 2 připomínky mám.
Ta první je uživatelská.
Jak je poslední pánvička rozdělena na dvě části (vlevo tvářenka, vpravo rozjasňovač), je nutno na aplikaci tvářenky použít drobnější štětec (či být při náběru preciznější), pokud nechcete tvářenku rovnou mísit s rozjasňovačem (což samozřejmě můžete).
Ta druhá je texturová.
Tvářenka i rozjasňovač jsou pevněji slisované (na rozdíl od bronzeru a konturovacího pudru).

2) Highlighting Stick
(krémový rozjasňovač, mám odstín Nude)


Tohle je bomba, milé dámy. 
V Guerlainu se  podařilo vyvinout krém, který se "zamkne" a extrémně drží, aniž by "uschl" do map či povlaku.

Odráží světlo bez zvýraznění struktury pleti,  vrstvit můžete, jak je libo.
Dole rozjasnňovač, nad ním makeup ad 4), na vrchu rozjasňovač z paletky

Já osobně nanesu přímo z tyčinky 2 vrstvy a buď prsty rozklepu nebo rozprostřu Beauty Blenderem.

Tento rozjasňovač zkrátka potřebujete.

3) Loose Powder to go
(sypký pudr s houbičkou; mám odstín Light)


Heboučký sypký pudr,  jemně mletý, který v sobě spojuje jak fixaci ve smyslu decentního matu, tak i sofistikované rozjasnění
Textura je vynikající - jako pohlazení.

Co se týká aplikace, chápu koncept houbičky (go-to produkt), nicméně já osobně raději nanáším velkým pudrovým štětcem (uvnitř obalové krabičky je návod, jak odstranit krytku i jak aplikovat pomocí houbičky).
Vyklepnu si trochu do víčka, smočím štětec a nanesu.

4) Foundation Stick
(makeup v tyčince; mám odstín Light)

Textura je krémová.

U typově obdobných produktů jsem většinou mívala problém s určitou klouzavostí či voskovitostí, což se zde neděje a za to uděluji velké plus.

Snadnost a rychlost aplikace hodnotím rovněž velmi pozitivně.

Krytí může být jemné, vrstvit do středního krytí lze (vyzkoušela jsem to, zůstávám však u krytí nižšího, což preferuji).




Na fotce vidíte, že ve slabé vrstvě větší pihy nezakryje
(stav 4,5 hodiny od nanesení,
zlehka přepudrováno sypkým pudrem ad 3) a úmyslně nefiltrováno).


Finiš je přirozený (ani záře, ani mat).
Makeup jsem si velmi oblíbila a nosím ho teď kontinuálně.

Suma sumárum:

Guerlain je prostě Guerlain. 
Já značku miluji, jak je známo. Moje sbírka je rozsáhlá (v drtivé většině za vlastní peníze).

Kdybych měla ze čtyř produktů recenzovaných v tomto článku vybrat TOP, tak objektivním náhledem jednoznačně volím Highlighting Stick a subjektivním náhledem (pro mou pleť a potřeby) Foundation Stick.

Vůbec se nemusíte bát krémových produktů, vyspělé technologie nedělají neplechu ani nezvýrazňují nedostatky, ba právě naopak.


Jak se Vám letní kolekce líbí? Už z ní něco máte? Ráda si počtu v komentářích.

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

2 komentáře:

  1. Líbí se mi moc. Mám rozjasňovač odstín bronze. Guerlain miluju mám vůni kule pudr atd. atd. Je to láska😀

    OdpovědětVymazat