čtvrtek 10. ledna 2019

Marionnaud MY NAIL péče aneb Nehtopost

Ahoj kamarádi!

Určitě jste si všimli, jak moc jsem si oblíbila laky na nehty Marionnaud MY NAIL LACQUER (základní článek o nich si můžete přečíst TADY a velké množství různých odstínů a finišů jsem postovala na Instagramu pod hashtagem #marionnaudczteta).



Proto jsem s velkým nadšením uvítala novinky, které tyto laky na nehty doplňují - péči, podlaky a nadlaky z téže řady Marionnaud MY NAIL.

Díky českému zastoupení Marionnaud jsem měla možnost novinky otestovat ještě před uvedením na trh, za což děkuji, a nyní Vám mohu předat dojmy ze sedmičky přípravků této řady.¨



Zároveň Vám svrchní vrstvy ukážu v akci přes barevné či efektové laky (schválně jsem lakovala laky různých značek pro srovnání výsledného finiše).


1) MY NAIL & Cuticle Elixir

Péče o nehty a kůžičku se nanáší pomocí štětečku. 
Obsahuje panenský olej z ibišku a růžový olej.
Konzistence je olejovo-gelová, tudíž Elixir nestéká, což je plus.


Bez výrobků tohoto druhu se absolutně neobejdu a jsem důsledná. 
Takový přípravek používám na kůžičku opravdu denně (a někdy v zimním období i vícekrát).
Moje ruce jsou od přírodaly suché, okolí nehtů zvlášť.  Pečlivost a pravidelnost je proto namístě.

Elixir mi poskytuje perfektní výživu a zároveň slouží jako prevence proti záděrám.

2) MY NAIL & Cuticle Scrub



Do gelového základu jsou zakomponovány peelingové kuličky. 
Produkt se nanáší pomocí pěnového aplikátoru.
Po aplikaci scrub nějakou dobu masíruji a poté opláchnu. 
Scrub působí jednak jako zjemňující prostředek pro suchou a zatvrdlou kůžičku a jednak jako odstraňovač odumřelých kožních buněk. 
Obsahuje exfoliační částečky z bambusu a extrakt z vlčího máku.
Po scrubu použiji jako závěrečnou péči Elixir ad 1).
Scrub osobně používám zhruba jednou týdně.


3) MY NAIL Glow Rescuer



Transparentní lak narůžovělé barvy obsahující olej z kamélie poslouží ke třem účelům:
a) v jedné vrstvě samostatně k oživení a sjednocení přirozeného zabarvení nehtu;
b) ve dvou vrstvách samostatně dodá lehký růžový podtón přírodním nehtům;
c) přes barevný lak oživí jeho barvu a lesk po pár dnech nošení. 



Můj tip: nosíte-li třpytkové laky, efektové topcoaty či pískové laky, které jsou na omak "ostré", pomůže poněkud zahladit výstupky třpytek či nerovností povrchu (ve funkci závěrečného top coatu).
Zároveň po pár dnech nošení třpytek či pískových laků  po přetření jednou vrstvou ochrání třpytky před ošoupáním.


Přes třpytkový Essie 292


Přes Marionnaud MY NAIL LACQUER vánoční set Golden Lights
(jako podklad Eternal Nude plus efektový Gold Ornament )

Způsobem ad a) a ad b) bude výborným pomocníkem pro ženy, které nechtějí/nemohou nosit klasické barevné laky. 
Nehty působí upraveným (přesto však zcela nenápadným) dojmem.


4) MY NAIL Hardener

Výrobek slouží ke zpevnění a posílení nehtů a zároveň k vyhlazení jejich povrchu. 
Obsahuje D-Panthenol a olej z brutnáku.

Já ho používám jako base coat.
Vzhledem k tomu, že  mám nehty pevné a nelámavé, nemám jak posoudit odstranění křehkosti a lámavosti, tudíž používám Hardener jako prevenci, aby mé nehty zůstaly v kondici. 
Co musím ocenit, je ona vyhlazovací funkce.
A navíc se na něj perfektně chytá barevný lak.


5) MY NAIL Base & Top Coat

Podkladový i svrchní lak v jednom obsahuje výtěžek z hedvábí a olej z květů marakují.



Jako base coat vyhladí nehet a učiní zábranu pro jeho zbarvení v důsledku následně aplikovaného barevného laku na nehty. 
Jako top coat klasicky ochraňuje mani a dodává výdrž, zároveň je vysoce lesklý. 


Přes Guerlain 463


Přes Marionnaud MY NAIL LACQUER 25 Silver Paradise

Finiš se mi líbí velice. 
Top coaty používám po lakování vždy, na base coaty jsem, přiznávám, občas lajdák.
Teď jsem však už řadu týdnů  podklad používala, a to buď tento nebo Hardener ad 4).


6) MY NAIL Gel Shine Coat

Top coaty s gelovým efektem mám ráda. 

U tohoto vyzdvihuji, že  není tak hustý, jako bývají někteří jeho kolegové stejného typu, což pak působí problémy při aplikaci. 
Z logiky věci se o něco více "táhne" než klasické top coaty, čímž je však zabezpečena jeho funkce vysokého lesku a dodání "plnosti a hloubky" barevnému laku.

Přes Diorific (vánoční LE 760 Triomphe)



Přes Bobbi Brown Pomodoro



Vyzkoušela jsem bezpočet top coatů s gelovým efektem, od  úplně levných až po ty #zaraketu - jako například gelový Dior.
Tento je právě finišem a celkovou funkcí Dioru nejpodobnější (Dior je bratru více než 4x dražší).
Ano, to je pochvala, nicméně přesto ani Dior není v tomto druhu top coatu mým největším favoritem. 


Ukázka svrchních vrstev pro porovnání:
Nalakován Marionnaud MY NAIL LACQUER 43 Navy Peony.
Na prostředníčku efektový Rimmel Glitter Bomb (020 Midnight Mistletoe)
Na palci, ukazováku a malíku jako top coat MY NAIL Base & Top Coat (ad 5),
na prostředníku MY NAIL Gel Shine Coat (ad 6),
na prsteníku přes třpytky MY NAIL Glow Rescuer (ad 3).



7) MY NAIL Express Dryer

V lahvičce s kapátkem se ukrývá sušič laku na nehty.


Po nalakování vždy tak minutku dvě počkám a nakapu.
Urychlovač schnutí obsahuje olej z lotosu. 

Osobně jsem si sušiče zvykla používat spíše sporadicky a nejraději mám sprejové. 
Tento slibuje zaschnutí za 60 vteřin, což se mi ze zkušenosti jeví nadsazené.

Nicméně dobu schnutí zkracuje poměrně významně (v rámci testu jsem ho použila s laky různých značek i finišů, takže účinek potvrzuji, jen nepotvrzuji dobu).


Suma sumárum:



Všechny výrobky této řady jsou baleny do lahviček (11 ml), přičemž pět z nich disponuje klasickým "lakovým" štětcem, scrub má aplikátor a sušič kapátkový mechanismus. 

Výhodou je přívětivá cena

Produkty stojí v základu 169 Kč (až na sušič, ten je za 229 Kč) - KLIK do eshopu.

Další výhodou je, že  přípravky splňují to, co hlásají (až na dobu schnutí u sušiče).
Celou řadu hodnotím v globálu jako povedenou

Jsem velmi ráda, že mé oblíbené barevné laky Marionnaud MY NAIL LACQUER dostaly parťáky doplňující jejich použití. 
U nehtů je to jako u obličeje: #péčejezáklad (a zároveň #jstetocojíte).

My, co jsme lakové maniačky, si z nabídky vybereme to své a jsem přesvědčena, že  výběr nebude úkrokem vedle.

Těm, které nelakují, doporučuji zaměřit se zejména na  MY NAIL Glow Rescuer. A také na MY NAIL Hardener (ať už pro prevenci či pro řešení problémů). 

Na úplný závěr vybírám z uvedené sedmičky ty, které dosahují na #Tetaštempl: MY NAIL & Cuticle Elixir (ad 1), MY NAIL Glow Rescuer (ad 3) - při použití ad 3) c) a MY NAIL Base & Top Coat (ad 5).



Jak pečujete o nehty? Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že  mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

1 komentář:

  1. Jo jo, taky řeším nehtíky docela často. Ale já jsem si teda hodně navykla na to, že chodím do nehtového studia do www.beautiful-me.cz/modelaz-nehtu na modeláž nehtů a tam se o mě postarají. Je to tak, protože doma bych na to neměla čas, trpělivost a hlavně tu zkušenost. Mám sice takovou tu domácí UV lampu, ale prostě se mi do toho většinou nechce a raději si někam zajdu. :)

    OdpovědětVymazat