čtvrtek 22. března 2018

Mavala BLUSH Color's aneb Skvostné jarní barvy na nehtech

 Ahoj kamarádi!

Jaro je tady (i když tomu venkovní teploty zatím neodpovídají) a Mavala přinesla na trh novou jarní kolekci BLUSH Color's inspirovanou tóny hedvábí, organzy a mandloní.



Obsahuje šest odstínů (charakteristika barev je popsána dle oficiálního zdroje, tu vlastní dodám u každého odstínu níže):
10 Reykjavik - magická lila
11 Hanoi - plná fuchsiová
13 Riyadh - skvostná purpurová
15 Shenzhen - rafinovaná béžová
17 Athens - růžová perleť
18 Lima - krémová mandarinková

Kolekci seženete ve Fann Parfumeriích.

Laky Mavala neobsahují formaldehyd, toluen, kafr, ftaláty, xyleny, živočišné přísady ani přidané kalafuny. 

Laky jsem na nehtech fotila za různých světelných i povětrnostních podmínek  (od -12 stupňů až do +13; převážně byla zima :).

Přes všechny jsem použila top coat MavaDry.


Všechny odstíny jste už mohli vidět na mém Instagramu, dnes učiním sumážku a diodám více fotek.

Všechny jsem lakovala ve dvou vrstvách (až na Riyadh, kde mám jen jednu).


10 Reykjavik 


 
V polostínu venku a vmius 12 stupních :)

- v mém úhlu chápání barev byla do studeného šeříku přimíchána malířská běloba. 

Na slunci venku

Ve stínu venku

Na slunci venku

Ve stínu venku

V první vrstvě kryje zhruba na 90%.


11 Hanoi 


Venku na slunci
 
Venku na slunci
- v mém úhlu chápání barev se jedná o sytou fuchsiovou růžovku s fialovým akcentem  (fialový nádech foťák odmítl přiznat).

Venku (polostín)

V první vrstvě kryje plně.
 
Venku na slunci

Venku na slunci


13 Riyadh 


 
V zasedačce pod umělým světlem

- v mém úhlu chápání barev: in Fran(ň)kovka veritas :)

Venku ve stínu

V první vrstvě kryje plně a druhou jsem ani nedávala.
 
Pod umělým světlem

Pod umělým světlem


15 Shenzhen 


V zasedačce pod umělým světlem

V zasedačce pod umělým světlem

- v mém úhlu chápání barev se jedná o nude, jejíž podtón směřuje poměrně unikátně do lila, barva má proto podtón studený. 

V zasedačce pod umělým světlem

Lila nádech se projeví venku, pod umělým světlem zůstává schován.

Venku (za zatažena)

V první vrstvě kryje zhruba na 90%, ve dvou již plně.
Tento odstín mě v lahvičce zaujal nejméně,  po nalakování mě však naprosto ohromil.
 
V zasedačce pod umělým světlem

17 Athens 


Venku

- v mém úhlu chápání barev ve světle růžovém základu tančí perleťové blyštění. 

Venku

V první vrstvě kryje zhruba na 80%, mám tudíž dvě. 


18 Lima 


Venku pří soumradku
 
- v mém úhlu chápání barev souhlasím s mandarinkou, která ale přizvala na návštěvu zakuklenou meruňku ve sklenici mléka. 

V zasedačce pod umělým světlem

V první vrstvě kryje cca na 90%.

V zasedačce pod umělým světlem

Žádný třpyt ani perleť, čistokrevná krémovka stejně jako ostatní  (až na Athens s perletí).


Suma sumárum:
 

Kolekce přesně pro mě.
Všechny laky jsou kvalitní, Riyadh a Hanoi přímo vynikající (a také nejlépe kryjí).

Nejslabší kryvost má v první vrstvě kupodivu Athens, ale i on je pak ve dvou naprosto v pohodě. 


Jaké odstíny se Vám líbí nejvíce? Ráda si počtu, jako vždy.


Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta


P. S.: Děkuji českému zastoupení značky za možnost kolekci vyzkoušet a zrecenzovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat