čtvrtek 22. února 2018

Péče o nehtovou kůžičku aneb Nehtopost

Ahoj kamarádi! 


Dnes bych Vám ráda představila svoje pomocníky v péči o kůži kolem nehtů



Vzhledem k mojí suché pleti jsou ruce a okolí nehtů oblastí, o kterou se musím starat kontinuálně a pečlivě.

Ruce mažu neustále a nehtovou kůžičku musím opečovávat rovněž. V zimě zvlášť. 

Na okolí nehtů používám jednak speciální odstraňovače odumřelé nebo přerostlé kůžičky a jednak olejíčky a balzámy pro výživu. 

Rychlou záchranou jsou různé olejové tužky, vždy mám jednu v autě.
Olejové tužky nakupuji tak nějak necíleně, často kupuji i levnou Essence (žlutou i oranžovou)  anebo v Rakousku levnou Look by Bipa




Zmíněné levné (u Essence žlutá varianta) navzdory proklamacím kůžičku neodstraní, ale pomohou ji vyživit a prostřednictvím hrotu upravit.
Essence změnila u žluté varianty tvar hrotu a možná i obsah, dřívější verze byla lepší.

Z těchto tužek mám úplně nejradši Mavala Pen a Alessandro.


I. Exfoliace 


Pominu-li peeling celých rukou, který provádím cca jednou až dvakrát týdně, mám v této kategorii tři své stálice - tři mé nejoblíbenější produkty, jako bonus pak můj nejmilejší scrub


1) O.P.I. Avoplex Exfoliating Cuticle Treatment 


Moje stálice.

Produkt krémové konzistence pomocí úzké hubičky rozprostřu na kůžičku a po cca třech až pěti minutách použiji pomerančové dřívko, následně smyji.


2) Mavala Cuticle Remover


Balení je obdobné jako u laku na nehty, nanáší se štětečkem. 
Poté je postup obdobný jako u ad 1).

Vynikající produkt, blíže viz v celkovém článku o Mavale KLIK


3) Mavala Cuticle Cream - krém na kůžičku


Mám ho asi ještě radši než  Mavalu ad 2) (blíže je rovněž ZDE).

Tento krémík je spíš mastička a je rovněž skvělý.
Lépe ho použít na noc, přeci jen je stran své textury mastnější. 


Můj nejoblíbenější peeling určený speciálně na ruce a okolí nehtů je Rituals Miracle Scrub.

Jednak absolutně zbožňuji tu vůni a jednak po aplikaci  (nanesení na suchou pokožku, masáž, chvíli počkat, opláchnout čistou vodou bez mýdla) zanechává na rukou film, který je hedvábně olejový,  ale absolutně nemastný 

Pokud budete někde na cestách a nebudete mít u sebe speciální produkt, pomůže i peeling na rty.


II. Výživa 


Pominu-li běžné  (a u mě hojné) mazání rukou, u speciální výživy se mi nejvíce osvědčily produkty na olejovém základě nebo produkty balzámovité. 

Nanesu, cíleně promasíruji a nechám působit. Poté dle potřeby doupravím pomerančovým dřívkem. Leckdy dřívko vynechám, protože  produkty z této kategorie používám opravdu často.  Někdy i víckrát za den, tudíž by četnější rytí dřevem nadělalo více škody než užitku. 

Výživa a pravidelná péče předchází vzniku záděr.

Mám tu šest produktů, z nichž jeden je levná novinka, která mě překvapila a jeden Vám nedoporučím.


1) O.P.I. Avoplex Nail & Cuticle Replenishing Oil


Avoplex řadu miluji, olej jsem objevila až loni.
Olej se ukrývá ve skleněné lahvičce s pipetkou.

Geniální produkt.
Je hutnější, tudíž se bezvadně aplikuje,  působí prakticky ihned.
Objev loňska.  

O.P.I. kupuji v kamenných prodejnách v Praze, buď na Újezdě nebo ve Slovanském domě.
Lze i přes eshop www.nailstore.cz.


2) Manufaktura Nail Therapy


Nanáší se štětečkem ze skleněné lahvičky. 

Momentálně mám prázdné třetí balení, jsem spokojena, funkci plní.
Kdyby byl o malinko "hustší", lépe by se s ním manipulovalo, nicméně výrazněji nestéká. 


3) Renovality WrinkO olej
(viz recenze několika Renovality olejů včetně tohoto KLIK)

Směs šípkového a citrónového oleje působí na odumřelou kůži či na kůži zhrublou.
Funguje. 

4) Kosmetika Moje Medový extrakt (s propolisem a D-pantenolem)

Novinka na trhu za malinký peníz  (ještě se objeví ve článku o nových produktech značky).
Konzistenčně se jedná o hutnější gelík, řekla bych. 


Je stran působení někde na pomezí produktů ad I. a II.
Perfektní produkt.  Objev letoška

Ano, O.P.I. je o něco lepší, ale 7,5 ml stojí 350 Kč, zatímco Kosmetika Moje je za 69,90 Kč/12 ml.


5) Saloos BioKarité balzám 

Na tento produkt mě naučila Zuzka @zuzkaczech. Děkuji, Zuzi, pořád mi chybíš :(.
Hutnější balzám ve šroubovací dózičce  po aplikaci "roztaje", vyživuje a změkčuje.
Měla jsem cosi podobného citronového od Lush, Saloos je lepší. 


6) Essie Nail & Skin Serum

S tímto produktem jsem spokojena nebyla, byť jsem ho spotřebovala, respektive tak polovinu nechtěně vybryndala. 
Dvoufázový produkt po protřepání vytvoří cosi jako vodnatou olejovou tekutinu, která při nanášení štětečkem cáká všude okolo.  Ani jednou se mi nepodařilo eliminovat ztráty a brajgl vůkol. 

Navíc tato lahvička byla jakýsi bazmeg, šroubovací mechanismus  úplně nedolehl na uzávěr. 

Krom uživatelsky nepřátelského používání to nic moc nedělalo.
Kupovala jsem ho v rakouském DM, zrovna měli nějakou akci, takže mě těch cca 6 eur tak nebolelo  (jinak stojí určitě přes 10).

Jsem velkou příznivkyní Essie, ale tohle se nepovedlo.

Vítězem v této kategorii je O.P.I.
Pokud chcete univerzálnější produkt na širší využití,  pak Renovality (při koupi jen na okolí nehtů ho ale  nemáte šanci spotřebovat:),  výborný je i například na paty, lokty a kolena).
Pokud chcete něco velmi cenově přijatelného, pak určitě Kosmetika Moje.
Tyto tři produkty mají Tetaštempl,  Manufaktura i Saloos jsou velmi slušné, ale na razítko nedosáhnou.
U Essie ušetřete peníze. 


Jak pečujete o nehtové okolí Vy? Co jsou Vaše oblíbené produkty?  Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta 


P.S.: Všechny produkty jsem si koupila za vlastní peníze až na Medový extrakt Kosmetika Moje.

8 komentářů:

  1. Bezva clanek, krasko. Jsem uplnej bridil, teprve pred necelymi 3 tydny zakoupila jsem bio olejicek na nehty a nehtove luzko SANTE s mochyni peruanskou a karambolou a jakžtakž pouzivam. Voni nádherně, musim samozrejme davat pozor, je to olej, tak stéká, úcinnost zatim nedokážu posoudit. Kdysi davno jsem pouzivala tu vecicku od Saloos (OK) a nejaky mazani od Sally Hansen (to bylo protivny, nebavilo). Rituals peeling me hooodne zaujal, nic takovyho nemam.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som teraz doma na materskej, takze ruky vecne v niecom macam...:) A tiez som typ, co si musi specialne povedat, tak a teraz si idem osetrit nechtovu kozicku, inak si nespomeniem a mavam ju dost suchu. Za mna uplny top aktualne je Scholl taky olejcek na kozicku, co bol pribaleny ako darcek k takej blbosti na baterky, co vyzera ako vibrator a brusia sa tym nechty na nohach. To si natriem a vysledok mam nie ze do prveho umytia, ale fakt dost dlho. misijaque

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vibrátor na nohy mám, piští a kvílí jak hejno komárů :)

      Vymazat
  3. Opi olejovy avoplex s pipetkou miluji již 3 roky nosím v kabelce a je tak hned po ruce ale pred par měsíci se vršek pipetky zlomil :-( uz se těším az na veletrhu koupím nový . Jinak je super makový olej od havlika.

    OdpovědětVymazat
  4. ĎAKUJEM MOC za tento článok, už ho mám vytlačený, perčítaný a pár vecí aj nakúpených. Pre mňa toto zatiaľ naj článok o nechtoch aký som kedy čítala !

    OdpovědětVymazat