čtvrtek 5. ledna 2017

TETČINA ROČENKA - PREMIANTI 2016 aneb Díl V. (pudry a rozjasňovače)

Ahoj kamarádi! 


Pátý díl série Tetčina ročenka pokračuje kategorií Pudry a rozjasňovače.


V tomto díle popíšu novinky uplynulého roku, které našly místo v mé sbírce (a zmíním svou stálici v každé podkategorii). 
I v tomto přehledu zároveň uvedu levnější variantu.


I. PUDRY


Recenze na pudry si můžete blíže přečíst ve dvou článcích (z 8.1.2016 a 22.12.2016) začínajících názvem "PUDROPOST", přičemž ve starším z nich zároveň uvádím hlediska pro posouzení, co je pro mě osobně  "dobrý pudr".


1) ROUGE BUNNY ROUGE DIAPHANOUS 


Výborný transparentní sypký pudr, který je spolu s pudrem By Terry (ad 2)) zrecenzován ve článku z 22.12.2016  "Pudropost aneb Rouge Bunny Rouge, Giorgio Armani & By Terry". 
Obsahuje pečující složky.


2) BY TERRY HYALURONIC HYDRA-POWDER 

Ačkoli mám jen miniverzi a (prozatím) plné balení nevlastním, zamilovala jsem si ho.
Geniální (sypký) produkt - navíc s pečující a hydratační funkcí. 

Recenzován byl v témže článku jako RBR.

3) CLINIQUE STAY MATTE UNIVERSAL BLOTTING POWDER 


Podrobnou recenzi tohoto kompaktu si můžete oživit ve článku z 28.3.2016 "PUDR Stay-Matte Universal Blotting Powder od Clinique aneb Matující kanón".
 
Je vhodný i pro mě, koli mám sušší pleť, neboť je jemný a lze ho použít jen lehce,  nenápadně. My sušky a/nebo stařinky bychom se měly vyvarovat použití přiložené hubky, aby efekt nebyl přehnaný (já aplikuji minimální množství štětcem MUFE 130 či 128).

Teď v zimě si užívám rozjasňující pudry, ale v období jaro - podzim byl mým věrným společníkem. 

Pro nesušky bude v klidu celoroční.


4) BOBBI BROWN NUDE FINISH ILLUMINATING POWDER (odstín Porcelain)


Bobbinčin kompaktní pudřík mě hodně baví. 

Je složen z dílečků, každý má lehce jinou barvu i finiš. 
Lze tedy míchat dle libosti.  

Ráda používám jednotlivé dílky i na oči. 

Celkově smíchaný tvoří efekt lehkého až středního třpytu, tudíž pro děvčata s mastnou pletí to nebude to pravé. 

Další informce o něm jsem sepsala ve článku z 1.8.2016 "Novinky prvního pololetí roku 2016 aneb Nakročeno do kategorie Zázraky 2016".

Z levnějšího ranku:

5) BELL HYPOALERGENIC FIXING MAT POWDER


Jak už jsem psala v Pudropostu, mám problém sehnat dobrý pudr v drogerii. 
Jedná se o kategorii dekorativky, kde se mi nejhůře hledá ekvivalent k dražším produktům.
Tento kompakt jsem koupila v Polsku  (nákupy z Polska najdete pod štítkem "Tetka on the road"). 

Značka je možná dostupná na Slovensku - je to tak, moje slovenské čtenářky? 

Nejedná se o nejlepší pudr vůkol, ale vzhledem k ceně a vzhledem k tomu, že v drogeriích jsou transparentní pudry spíše v duchu hesla  "Pomoučníme Váš obličej jako kuchyňský vál", tak tento je proti nim nadmíru dobrý, pokud se ho aplikuje malé množství. Trochu se oddrobuje  (jak je vidět na jeho fotce vlevo; jinak jsem se snažila dát fotky ostatních produktů ještě z doby jejich neporušenosti).

Bell vcelku drží a opravdu matuje, na což já si (jako přezrálá suška) musím dát pozor a aplikovat ho opravdu málo, abych nebyla navenek tak unavena, jak jsem v reálu uvnitř :).

Dlouhodobější láska:
Samozřejmě nadále zůstává mou stálicí vynikající sypký YSL Souffle d'Eclat


II. ROZJASŇOVAČE


1) BY TERRY IMPEARLIOUS VOILE DE PERLE (z vánoční kolekce)

Co říci víc,  než velké ach?

Použití je rozličné, výborně funguje i jako oční stíny.

Recenzní sumážka se skrývá ve článku z 3.12.2016 "By Terry & Terry de Gunzburg aneb Výběrová dekorativní kosmetika a vůně".

2) ROUGE BUNNY ROUGE LOVES LIGHT HIGHLIGHTING POWDER 

Další produkt z áchacího ranku.
Konzistence je naprosto úžasná. Je sametově hedvábný, dokonale přilnavý k pleti. 
Mám světlejší odstín Goddess.

Detailně ho popisuji ve článku z 9.11.2016 "Rouge Bunny Rouge aneb Šest produktů dekorativní kosmetiky".


3) DIORSKIN NUDE AIR (001 Glowing Pink z jarní  Dior LE Glowing Gardens)

Celá jarní  LE Glowing Gardens od Diora mi sedla jak sedínka na kastról a toto rozjasňovátko nebylo výjimkou.

Jedná se o produkt skutečně pro velké holky ve smyslu, že kdo nemá nazkoušeno, prozkoušeno, posrovnáváno, nepochopí. A tak je to u celého Diora.

Luxusní záležitost, o níž se zmiňuji i ve článcích z 5.2.2016 "DPH aneb Diorova přidaná hodnota" a z 4.3.2016 "Novinky začátku roku 2016 aneb Nakročeno do kategorie Zázraky 2016".
 
Z levnějšího ranku:

4) KOSMETIKA MOJE 


Ačkoli je produkt označen jako rozjasňující pudr, jedná se o rozjasňovač.  Na celou tvář by dle mého nazoru nebyl vhodný. 

Samozřejmě není tak jemňounce mletý jako HE, nicméně jedná se o produkt, který by klidně mohl být mnohem dražší.  
Zároveň je to můj nejpoužívanější rozjasňovač roku 2016. A používala jsem ho poměrně často i jako základní stín na celé víčko.

Blíže ho naleznete v recenzní sumážce na několik produktů značky ve článku z 18.6.2016 "Levné a dobré aneb Kosmetika Moje" či pod štítkem "Zázraky a přízraky 2016".

Dlouhodobější láska: 
Stálicí v kategorii rozjasňovačů je i nadále krásná Camelia od Chanelu.  


Jaký je Váš nejoblíbenější pudr a rozjasňovač anebo po jakém pudru či rozjasňovači  toužíte? Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta 


P. S.: Pudr Clinique a rozjasňovač Kosmetika Moje jsem obdržela barterem k recenzi. Miniverze pudru By Terry byla dárkem při další návštěvě v L'Eclat salon et boutique.  Ostatní na mé náklady. 


ROUGE BUNNY ROUGE DIAPHANOUS
BY TERRY HYALURONIC HYDRA-POWDER
BOBBI BROWN NUDE FINISH ILLUMINATING POWDER
ROUGE BUNNY ROUGE LOVES LIGHT HIGHLIGHTING POWDER
DIORSKIN NUDE AIR (ve společnosti Rouge Dior 667 Rouge Pimpant)
KOSMETIKA MOJE

9 komentářů:

  1. Taky jsem měla problém najít dobrý pudr v drogerii a už jsem to vlastně vzdala. Mám hodně ráda pudr od MAC, Too Faced a nově i transparentní od bareMinerals. Co se týče rozjasňovačů, tak jsem zjistila, že nejvíce mi sedí ty krémové. Nemám moc ráda ty hodně třpytivé a výrazné. Každopádně rozjasňovač Dior je vážně nádherný, ten bych brala hned.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diořík je takový Lady, žádná diskoška. Byl krásný i podzimní a vánoční, ale ty nemám; )

      Vymazat
  2. Ano, Bell maju na Slovensku v 101 Drogerii, TETA Drogerii :))) a videla som tusim aj v takych nejakych mensich "no name" drogerkach.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám nejradši sypký pudr od Dermacolu a rozjasňovač teď nejčastěji používám z konturovací paletky od Pupa. :-D
    Až tak moc nepudruji , stačí mi napudrovat ráno a s tím si vystačím, jsem docela sušenka, víc pudruji jen přes léto, rozjasňovače mámm ráda ,ale všeho s mírou , nejsem discokoule :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužel sypký od Dermacolu nemohu, na mojí pleti dělá ošklivý finiš.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, z kompaktních YSL - Ježíšek mi k němu přinesl štětec Mufe 130 (plyšáček) a rozjasňovač trio od The Balm a napodzim jsem jsi kupovala Mufe a je skvělej 💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kompakt ysl je fajn, ale o dost radši mám jako stařinka sušinka sypkáč Souffle d'Eclat.

      Vymazat
  6. Prakticky používám jen transparentní pudr od Mary Kay. Už asi 4 roky nic jiného. Pro mě TOP BEST OF. Překrásný finiš, pleť jak ze sametu a nádherně rozjasněná. Viditelne ubírá roky...a to potřebuješ :-) Jinak jsem dala Marti na Tebe a též jsem si pořídila rozjasnovač od Moje a gut. Rozhodne se vyrovná mnohem dražším produktům.

    OdpovědětVymazat