neděle 4. prosince 2016

Giveaway s Mavalou k ročnímu výročí blogu

Ahoj kamarádi!


S potěšením vyhlašuji soutěž o PĚT balíčků s produkty švýcarské značky Mavala.


Tuto soutěž pořádám k ročnímu výročí blogu jako poděkování pro Vás, přičemž jsem jakožto #mavalaczteta požádala české zastoupení značky o poskytnutí produktů do soutěže a velmi děkuji za neobyčejnou ochotu a štědrost.


Jak víte, značku mám dlouhou dobu v oblibě.
Souhrnný článek "Mávala mi Mavala" je sumážkou mých postřehů za celou dobu používání produktů, další články naleznete pod štítkem "Mavala" a vrchní laky ve článku "Topcoatový speciál" . Spoustu nalakovaných laků můžete vidět na mém Instagramu pod hashtagem #mavalaczteta či #mavalavirus.

Vyhlášení soutěže má oproti původnímu předpokladu trochu zpoždění, ale balíček jsem si vyzvedla až tento pátek, tentokrát to pošta zvojtila.

Tudíž je soutěž vlastně i vánočně laděná. 


1. a 2. vylosovaný získá krásný kosmetický "kufírek" s luxusním nočním reparačním krémem na ruce spolu s párem bavlněných rukavic a příručkou o péči o ruce.
3. až 5. vylosovaný získá trojbalíček obsahující můj oblíbený top coat pro ochranu barvy Colorfix, lak na nehty v odstínu MyAngel (což je mimochodem i krásný odstín na sváteční dny) a mou stálici - přípravek na změkčení a odstranění nehtové kůžičky Cuticle Remover.

Podmínky jsou následující:

1) Do komentáře níže u tohoto článku mi napište Vaši nejoblíbenější barvu laku na nehty pro vánoční období, a zároveň
2) Do téhož komentáře napište Váš kontaktní email pro případ výhry. Pokud nechcete uvádět email, napište Váš nick z Instagramu, to však za předpokladu, že Vás sleduji či máte veřejný profil, a zároveň 
3) Máte doručovací adresu v ČR či SR.

Každý se účastní jedním komentářem. Výherce vybere random.org a zkontaktuji ho přes uvedený email či Direct na IG  (za předpokladu splnění podmínek ad 2)).


Soutěž končí v neděli 11.12.2016 v poledne pražského času :).
Podmínku sledování nekladu.

Všech pět výherců vyhlásím po ukončení soutěže a vylosování zde u tohoto příspěvku.


Hodně štěstí! 


Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta 


SOUTĚŽ JE UKONČENA.
Děkuji všem za účast.

Gratuluji následujícím výherkyním:

  • kosmetický "kufírek" s luxusním nočním reparačním krémem na ruce spolu s párem bavlněných rukavic a příručkou o péči o ruce získávají:
  1. Martina, Elegant 40 (účast na blogu i na IG)
  2. terymotyl (účast na IG)
  • trojbalíček obsahující top coat pro ochranu barvy Colorfix, lak na nehty v odstínu MyAngel  a  přípravek na změkčení a odstranění nehtové kůžičky Cuticle Remover získávají:
  • Lenka Brestenská (účast na blogu i na IG),  
  • misulina_ (účast na IG) a KacKa (účast na blogu).

Výherkyně budu kontaktovat na jimi uvedená spojení. Hezkou neděli všem!







63 komentářů:

  1. Muj nejoblibenejsi je trpytkovaty Essie lak, nevzpomenu si ted na odstin, ale je pruhledny se zlatymi trpytkami :-) vypada svatecne a i ulitle nehty se o Vanocich smi nosit :-)
    hanakova@elsa.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Bude jiná odpověď než že červený ? :-) Krásná soutěž, které se ráda zúčastním.
    barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moje �� Nejoblibenejsi barva je urcite cervena, musim se priznat ze ji nosim skoro cely rok ale naprosto ji miluji. Existuje spousta odstinu, ale ten od Dermacol ma ten spravny :-) nedvedovanikol@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Nad tím jsem taky přemýšlela :-) ten třpytkový by se mi taky líbil. Zrovna mi schne critical care od Jedsicy- po několika měsících používani se mi konečně zase netřepi.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti :) Můj nej lak je červený,různé odstíny a zlatý třeba na prsteníček.
    Držím si palce , lucitkasim.ls@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Moje nejoblíbenější barva je rozhodně vínová, ta mě na nehtech nikdy neomrzí.
    Therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. -vinova farba
    Kontakt: www.kaviaren-u-macky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. V zimním období nosím ráda laky tmavší a výrazné - červené, bobulové či vínové - to je moje barva! :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Marti, krásná soutěž 😊 V zimním období sahám po tmavších barvách švestkové a nejraději vínové. A zkracuji délku nehtů. Pěkný adventní čas!
    Petra.jane@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Marti, teď určitem vede vínová, červená, šedá ☺️
    barborkaj29@seznam.cz
    Krásné svátky ☃️

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju staroruzovou i na Vanoce! Krasny den! Radka
    Radka.husakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Me se na Vanoce libi cervena, az do rudovinova, a nebo zlata:) dekuji za krasnou ga! At te blogovani bavi dal, protoze nas bavi moc!:) ig: people_call_me_lucy
    Email: lucie.ossendorfova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. U mě vítězí zlatá a tmavší červená s maličko třpytkami.
    Sleduju na instagramu jako misha.los :)
    Pěkná soutěž, ty se samými soutěžemi teď jen hemžíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem taková zhemželá :)). Ještě jedna poslední bude na IG s RBR :). Už mi jde z toho dělání výherních seznamů trochu hlava kolem :), ale já to dělám kromobyčejně ráda.

      Vymazat
  14. Pro me to je klasicka červena nebo zlata, super ga. Pohodovou adventní neděli ♡ :-) janovska.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. moje nejoblíbenější barva na nehtech ve vánočním duchu je rozhodně zlatá :-) červenou nosím prakticky pořád, takže u mě sváteční charakter celkem postrádá :-) hezké adventní dny!

    dobiasovaver97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Rozhodně rudá a vínová a podobné odstíny:)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Moje oblíbená barva laku je červená🙂 korejtkovan@seznam.cz Díky za soutěž 😉

    OdpovědětVymazat
  18. Mám jedinú obľúbenú farbu laku na nechty, a to červenú, vždy za každých okolností, bez ohľadu na Vianoce. Takže, na Vianoce červenú :))).
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Pre mňa je to asi taká tá "škaredá" stromčeková zelená a cez ňu hodím nejaké trblietky :).
    bilberryday@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, pro Vánoční období mám ráda vínovou a zlatou, ačkoli může ae to zvrtnout dle aktuálním rozpoložení při vybírání před vlastním nalakováním. danusch (at) centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Mojí nejoblíbenější vánoční barvou laku na nehty je červená - tradice je tradice :-), stepanka.konvalinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj. Najobľúbenejšia farba laku v tomto období je červená so zlatou �� IG Suesanqa7

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  23. Ahoj ;),
    Ja upřednostňuju francouzskou manikůru, případne starou dobrou rudou klasiku. Experimentování mě moc neba, max si na jeden nehet každé ruky ještě nalepím nějaký kamínek, když se jedna o tu sváteční atmosféru, ale to je tak všechno.
    Pěkný zbytek druhé adventní neděle!
    IG: 00_imaz

    OdpovědětVymazat
  24. Jednoznačne červená a bordova.
    kattiaprobe@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Na Vánoce jedině zlatá :-) Už 3 roky Colorama Brocades Knitted Gold.
    IG:a.nn.a_v

    OdpovědětVymazat
  26. Během vánočního období si troufnu i na odvážnější kousky, takže aktuálně nosím ráda tmavě zelený lak se zlatavými odlesky. :)

    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Dobry vecer, muj oblibeny odstin je 338 My Darling od Mavaly, at je leto nebo zima :-) Zdravi Lucie
    for_lucie@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, určite klasická červená a tmavozelená :)
    rosanna@post.sk

    OdpovědětVymazat
  29. Zdravím...vysloveně vánoční lak nemám, nosím během celého roku nude odstíny, tak ani na Vánoce neudělám výjimku. :-)
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj...Vianoce - to je jednoznacne červená. Napr. Bordeaux. A teraz dost pokukujem po trblietkach Magic sari.
    petrikova.miroslava1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. V piatok mam na plane cestu do Fann a zoberiem na vianoce Acapulco.
    Prajem ti krasny adventny cas
    IG: lulu.mika

    OdpovědětVymazat
  32. Nosím hlavně nude odstíny, na Vánoce tomu nebude jinak ;)
    email Evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. na Vánoce jsem pro (pro mě) klasiku...rudá v kombinaci se zlatými třpytkami
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj,
    Já "vánoční" laky řeším celý advent, který ti přeji co nejklidnější, nejdřív dávám fialový a růžový dle adventních svíček, pak zelenou a nakonec zlatou a červenou �� chicon@seznam

    OdpovědětVymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

  36. Přiznám se, že nehty moc nelakuju, hodně jsem toho vytřídila..ale když už, tak jsem propadla EL Black plum ❤️. To je podle mě dokonalý podzimní-zimní lak 👍.
    Denisa.dybo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. během roku nosím nude odstíny nebo jemně růžové,v zimním období nosím i stříbrné nebo jemně perleťový se třpytkami, joruma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. No nebude to zadne prekvapeni, celorocne miluju cervenou, ale ve vanocnim obdobi k tomu miluju cokoliv trpytiveho- takze i zlatou a stribrnou a fialovou se trpytkama😍
    Na instagramu jako dejnickad

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj teto :) drahá dámo. Moc ráda Tě sleduji. Nikdy jsem nic nevyhrála, ale říkám si... TAK MNE TADY MÁŠ :)))) Na Vánoce přeci červená :))) kdysi jsem milovala od Mavaly červenou Paris.... nevím zda jí ještě dělají... od doby co jsem doma s princeznou.... vím skoro jen to, že na IG mi to někdo sdělí :)))) Miluji béžovou... Děkuji :) Camilla

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj Marti, vseobecne mam nejradeji na nehtech vinovou, popripade klasickou cervenou. Krasna soutez. Lenka.westova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Preferuji vínovou nebo tmavě zelenou:-)
    kiki.obi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. červená se zlatým shimerem :-) bobu2375@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. U me vede santovska cervena. Mej se hezky!
    lenka.ondrusova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ohoho, neskutečně ráda bych tuhle značku vyzkoušela :)
    Jako sváteční barvu laku na nehty vždy ráda volím tmavě zelenou..
    patricie@houzva.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Na Vanoce stribrna nebo neco hodne tmaveho, vinovka nebo temne fialova :)
    Andey4@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  47. Pro mě, podobně jako pro spoustu ostatních holek tu, je to vínovka a nebo tmavě modrá :) krásná soutěž! ;)

    simona.senkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Jednoznačně červená! A to nejen o vánocích, ale celoročně :o) letos to bude china glaze ruby pumps, dárek od mé drahé Ema Frodo.. je dokonalý, stejně jako Eminka :o)

    OdpovědětVymazat
  49. Nejlepsi je cervena, ale zlata se mi taky nekdy libi. fx80010 @ gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Já mám nejraději červenou a svestkovou. Lasickacom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Muj oblíbený lak o vánocích je červený a bežový :)
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Můj oblíbený na Vánoce je samozřejmě červený , letos se mi líbí i zlatá, ale asi to jako každoročně zase vyhraje červená :-D
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Na Vánoce nejraději lakuji červenou, kterou kombinuji se zlatou nebo stříbrnou. Tuhle kombinaci po zbytek roku vůbec nenosím. Krásná je kombinace sněhově bílé a modré, ovšem na ni si netroufám :) instagram: daniela_tureckova

    OdpovědětVymazat
  54. hezký den,
    na Vánoce mám nejraději třpytivý lak na nehty - hlavně od té doby, co sněhu ubývá :)
    přeji krásný advent!
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj Martino, na Vánoce jedině rudá - tmavě červená - nebo vínová. Nekombinuji, žádné, třpytky, ani ozdoby, jen výrazná barva. Dearheart@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Hezký předvánoční den, na Vánoce, stejně jako na podzim jedině klasickou červenou a střídám s černou s jemným zlatým třpytem, kterou dělá Dior a kterou miluju celý rok :-) sejkorovat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Jé,ještě to rychle zkusím.. Červená je dobrá a jak už psala Enka celoročně!! U mě to ale letos bude asi modrá?!
    krejcarovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Gratuluju Martina elegant a Terymotýl. A i všem ostatním výherkyním. D

    OdpovědětVymazat