pátek 8. dubna 2016

Rouge Bunny Rouge: Recenze paletky ANTIGO a SKIN SOUL DROPS

Ahoj kamarádi! 

Dnes přináším recenzi na dva produkty Rouge Bunny Rouge  (článek o mé účasti na individuální prezentaci značky včetně stručného popisu některých produktů ze sortimentu  si můžete přečíst ZDE).

Rtěnku a tvářenku naleznete rovněž v citovaném článku, nemám důvod měnit závěry z prvních dojmů a jsem nadále spokojená.
Všechny produkty seženete exkluzivně v parfumerii Douglas.

Z mého Instagramu i ze zmíněného článku můžete vědět,  že  mi české zastoupení Rouge Bunny Rouge věnovalo novinkovou paletku očních stínů Antigo.
Nejprve se tedy budu věnovat jí.

Pokud volně navážu na svůj článek Co jsou pro mě "dobré stíny" ZDE, pak rovnou předesílám, že Antigo mé požadavky splňuje a má slušně nakročeno i do výběrové kategorie Zázraky a přízraky 2016 do sekce Zázraků.

Jsem zamilovaná a jsem přesvědčena, že se prvotní okouzlení přetvoří v pevný láskyplný vztah; ).

Paletka obsahuje 4  stíny barevně  neutrálního spektra o celkové gramáži 7 g (cena je 1.345,- Kč, pokud se nepletu), finiš je sametově saténový, žádný viditelný shimmer, ale nikoli mat. Jemné odlesky zvlášť u nejsvětlejšího stínu.

Prvním odstínem je nejsvětlejší vanilka, která  je pro mě ideálním základním podkladovým stínem přes celé víčko, samozřejmě dobře slouží i jen jako projasňující stín pod obočí či do vnitřního koutku. Vzhledem ke svému žlutobéžovému nádechu eliminuje nežádoucí zarudnutí víček a žilky.
Druhým odstínem je středně tmavá taupe - studený odstín, v němž je i kapka růžovky.
Třetím odstínem je středně tmavá hnědá s teplejší nádechem. 
Čtvrtý odstín je nejtmavší, čokoláda. 

Stíny obsahují arganový olej.

Za mě je jejich největší předností extrémně snadná roztíratelnost a stínovatelnost
Pigmentace je vysoká - v daném případě je to plus, a to je u hodně pigmentovaných stínů málokdy  (drobivost, opadavost apod.).
Tyto stíny se nejenže nedrobí, nepráší a neopadávají,  ale rovněž zachovávají intenzitu po celý den. Mně drží i jen s korektorem  (byť jsem je pochopitelně vyzkoušela i s bázemi, kokrétně s EL DW v kalíšku a sephoráckou v tubě).

Stíny mají tak krásný reliéf, že štětec smáčím opravdu opatrně, neb si ho nechci jen tak poničit :).

Shrnutí:
Kdyby se mě někdo zeptal, jak by měla vypadat moje paleta na míru, klidně by to mohla být tato. 
Vzhledem k neutrálnímu spektru je to paletka bohatě využitelná, a to prakticky pro kohokoli bez rozdílu věku,  barevného tónu pleti i zabarvení duhovky.  Je dobře kombinovatelná, pokud zatoužíte po barevnějším líčení. 


SKIN SOUL DROPS - esence s vysokým obsahem pigmentu s kapátkem aneb "kapičky".

V základu stojí 1599/15 ml.

Před použitím je nutno řádně protřepat

Jedná se o produkt určený k míchání (s denním krémem, bází, sérem či olejíčkem), kdy lze použitým základem vytvořit požadovaný finiš a množstvím kapek regulovat krytí. 

- 1 kapka = nízké krytí na úrovni tónovacího krému až BB;
- 2 kapky= nižší až střední krytí;
- 3 kapky = plné krytí; 
- 4 kapky = zcela plné korektorové krytí. 

Neobsahuje cyklomethikon, parfemaci ani konzervační látky. 

Velkým bonusem je eliminace jednoho kroku v denní rutině, což znamená úsporu času, a to se v ranním kalupu vždy hodí. 

Variace aplikací jsem provedla následovně:

1)  jako základ Moisture Surge gel-krém od Clinique + 1 kapka,  naneseno prsty.
- nanášení v pohodě, jako běžný hydratační krém na anti age sérum; 
- efekt lehkého krytí, řekněme svěží BB;
- zapudrováno YSL Souffle d'Eclat. 

2) jako základ Aqua Primer od RBR ze vzorku + 1 kapka, naneseno prsty.
- nanášení bez problémů;
- efekt lehkého krytí, cca jako Vitalumière Aqua od Chanelu, efekt s krémem ad 1) se mi vizuálně líbil víc;
- zapudrováno slisovanými meteority od Guerlainu. 

3) jako základ Revitalizing Supreme krém od EL + 2 kapky, základní nános prsty a zapracováno kabuki štětcem Sigma F80 krouživými pohyby.
- vzhledem ke krémovému základu  (tento EL je takový vazký, kluzký) jsem trochu viděla, kde rejdil štětec, doladěno rukou a ok;
- efekt makeupu se střední kryvostí (více se zakrývajícím děvčatům by mohlo krytí přijít jako nižší střední);
- zapudrováno sypkým transparentem YSL Souffle d'Eclat.

4) jako základ báze Guerlain D'Or + 2 kapky,  v tomto případě to Sigma F 80 zpracovala beze zbytku.
- kryvost cca bod 3), celkový dojem se mi zde líbil víc než ad 3);
- zapudrováno TF Cocoa Powder, jen zlehka. 

5) jako základ Moisture Surge gel-krém  od Clinique + 3 kapky, naneseno prsty,  lehce dopracováno Sigmou 3DHD

- na mě krycí až dost, ale takto jsem použila na večer do umělého světla.  Žádná maska, "živý" vzhled stále zachován, nicméně v tomto radši přiznám určitou svou nedokonalost a pro moje potřeby 2 kapky stačí. 
- zapudrováno jen T kompaktním transparentem Stay Matte Universal Blotting Powder od  Clinique.

6) jako základ YSL báze Touche Éclat Blur Primer  + 3 kapky, naneseno kabukáčem od Zoevy 104 Buffer. 
- v tomto případě už mojí suché pleti chybělo zvlhčení, hůř se mi zapracovalo do neviditelnosti. Pro nesušky by to bylo nejspíš v pohodě. Výsledek se mi tímto způsobem líbil nejméně;
- zapudrováno jen lehce dotykem štětce  slisovancem od Guerlainu. 

7) jako základ Moisture Surge gel-krém od Clinique + 2 kapky,  zapracováno stiplíkem od MUFE.
- střední krytí, sjednocený vzhled;
- nepudrováno, až po cca 6 hodinách lehce nos Les Beiges od Chanelu. 

8) jako základ olej Clinique Smart + 1 kapka ručně 
- glow efekt, krytí nejnižší,  spíš jen jako tónovací přípravek;
- vzhledem k použitému základu nejnižší výdrž, což přičítám otěru a rovněž tomu, že jsem nepudrovala celý obličej,  fixovala jsem jen T zónu velmi lehce pomocí Clinique Stay Matte Universal Blotting Powder  (na nose drželo dobře).

Shrnutí:

Produkt s inteligencí.

Každá si určitě najde svůj nejvhodnější způsob aplikace. 

Osobně budu preferovat smíchání s hydratačním denním krémem a jednu až dvě kapky. 

Výhodou pro sušší pleť je i možnost eliminovat ve značném množství pudr.
Výhodou pro zralou pleť je upravený vzhled nezdůrazňující prožitá životní období  (řečeno kulantně).
Výhodou pro všechny je přirozený,  leč viditelně zkrášlený look, neboť textura je jemná a lehká. Póry "zahlazuje" (extra problém s póry ale nemám).
Produkt velmi hezky sjednocuje, během dne nezalézá do vrásek ani pórů, uchovává si svou svěžest. 
Na dotyk je pleť mnohem hedvábnější, než je reálná nadílka od přírody. 


Moc se mi tedy líbí celkový dojem při praktickém použití, jakož i koncepce přípravku.

4 kapky jsem nezkoušela, to už by bylo na mě moc krytí. A domnívám se, že by bylo nutno konturovat z důvodu překrytí přirozených stínů v obličeji.

Ještě budu zkoušet samostatně lokálně jako korektor, eventuálně smíchám s trochou očního krému.  Poreferuji poté  na IG.

Suma sumárum s klidným svědomím uděluji #tetaštempl a nákupní investici považuji za více než zdařilou. 

Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta

P. S. S recenzí jsem přispěchala, co nejdříve to bylo možné  - blíží se Shopping Fever a slevy v Douglasu,  tudíž jsem Vám chtěla informace předat tak, aby bylo možno využít kupónu. 
Já půjdu rozšířit své RBR portfolio určitě minimálně o tekutý rozjasňovač Seas of Illumination a balzám na rty. Dále se uvidí....;)


SKIN SOUL DROPS
Ještě neporušená paletka Antigo
Obal paletky Antigo
Sofistikované balení paletky Antigo
Balení SKIN SOUL DROPS

18 komentářů:

  1. To je, panečku, báječná recenze! Kdybych to teď potřebovala, nebo na kapky měla, běžím pro ně hned!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to, že kapky jsou další věc, kterou budu nutně potřebovat. :) Zítra hned vyzkouším s Moisture surge. Děkuji za skvělou recenzi. PS. Kdybych tu paletku dnes sehnala, už bych ji měla.

    OdpovědětVymazat
  3. No tedy to je poctivá recenze! Paletek mám dost tak to asi odolám, uvidím jak kapky až budu v Douglasu.. :) Ale jak jsem psala v předchozím příspěvku tak určitě něco "málo" pořídím :) A doufám že se podělíš o své dojmy jestli si taky pořídíš něco dalšího ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Zitra skočím pro vzorek, docela jsi mě nahlodala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidu, ať ti to pořádně promíchají, jinak to nemá smysl :)

      Vymazat
  5. Jak je to u kapicek s odstinem? V predchozim clanku myslim bylo, ze jsou k dostani tri, mate asi ten nejsvetlejsi ? A jak vypada? Obvykle temer splyvam se zdi, takze najit neco co na me neni moc tmave je dost umeni :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tři. Mám nejsvětlejší s názvem Miriam. Nic bledšího než já pravděpodobně neexistuje a sedí mi:).

      Vymazat
  6. Marti, to je naprosto skvělá recenze! (ne, že by tomu u Tebe bylo jinak :))
    Byla jsem pro vzorek a jsem jasná. Sice se to ze vzorku trošku hůř odhaduje, kolik kapek zhruba na tom prstě mám, ale něco jsem prostě nabrala, smíchala s Moisture Surge a nemůžu se na sebe vynadívat :D
    Jinak přišlo docela dost paletek (potom, co jsem ji viděla, byla jsem jasná taky :D), takže mám zamluveno na pátek :) Díky moc za Tvé super tipy!!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj teto,

    píšu info po 4 dnech zkoušení. :) Z obojího jsem nadšená, opět jsem začala v týdnu používat stíny, s paletkou to je rychlovka, barvy nádherný. A kapičky zatím různě zkouším. Bází mám doma spoustu. Zatím se mi jeví nejlépe něco matujícího na téčko a hydratačního (nebo klasika) na tváře. Dnes jsem dala jednu kapku do té nové báze od Too faced a zítra mám vplánu zkoušet jen s moisture surge. To zkoušení mě moc baví.
    Hezký den
    Sabina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Já si taky pořád hraju :). Nejlepší výsledek mám s Moisture Surge (ale já jsem suška, to ty nejsi :)).

      Vymazat
  8. Ahoj Teto.
    Ze zahraničních recenzí je na podobném principu Cover FX. Netušila jsem, že něco podobného máme i v našich vodách. Opět skvělá recenze.

    OdpovědětVymazat