tag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post5849038177327060371..comments2024-03-24T09:13:06.175+01:00Comments on Teta z Prahy : Zákaznický servis na český způsob aneb Veselá čísla v účetní závěrce dělá věrný klientTeta z Prahyhttp://www.blogger.com/profile/08678277003263097575noreply@blogger.comBlogger37125tag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-50715672688826130922016-06-25T12:06:24.379+02:002016-06-25T12:06:24.379+02:00Skvěle shrnuto, jsem v práci a mám dlouho chvíli, ...Skvěle shrnuto, jsem v práci a mám dlouho chvíli, tak si proctu i komentáře a zážitky ostatních. Já sama mám nejhorší zkušenost s Douglasem na Chodově, prodají vám špatný odstín, s tím, ze je na vas ideální, konzultantky nepříjemné, povýšené, když si všimnou, ze člověk není tak znaly sortimentu, který nabízí , přitom na tom nejsou kolikrát o moc lépe, ale nějak to vycítí a jsou schopny vám prodat cokoliv, hlavně at se vas zbaví, nepořádek a neskutečně zapraseny stojany u Bourjois, testery u Clarins a vrchol byl mejdanek, kdy se partička tahala s dorticky po prodejně a nakonec se s návštěvou všichni přemístili dozadu, tak že na prodejně zůstala jen jedna konzultantka a jedna na kase. A dárek k nákupu Clarins jsem nedostala i presto, ze tam měli stále plakat, asi jsem si mela u kasy říct, ze jo. No nakonec jsem psala na FB stránku Douglas a pak na konec i Clarins a poslali mi jako omluvu produkty Douglas , hlavně jako omluvu a Clarins mi poslal ten zmiňovaný set. Údajná návštěva totiž byla konzultantka Clarins, která se cpala dortiky a kecala vzadu, místo aby se věnovala případným zakaznicim, hlavně proto jsem tam i jela, aby mi poradila. Z Douglas mi psali, ze se na danou prodejní zaměří a provedou kontrolu i co se pořádku a čistoty týká. Nevím jak to dopadlo, už jsem tam nesla. Kde jsem se cítila dobře, je prodejna Sephory na Arkádách Pankrác a Chodov, tam je ale často hodně lidí, což mi moc nevyhovuje. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12535796901096198380noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-68310245147565330542016-05-07T21:14:32.598+02:002016-05-07T21:14:32.598+02:00Chcela by som sa vyjadrit k tym sephorackym papier...Chcela by som sa vyjadrit k tym sephorackym papierikom s 10% zlavou. Vo Francuzsku drzitelia zlatej karty mozu raz rocne 5 takychto papierikov poslat postou do Pariza a obratom obdrzia darcekovu kartu Sephora v hodnote 50 eur. Osobne som neskusala, zatial mam doma len tri papieriky :-)<br />Velmi sa o tom medzi klientkami nevie, ja som sa o tom docitala na jednom blogu, kde jedna z diskutujucich prekopirovala celu odpoved z riaditelstva Sephory aj s adresou, kam treba tie papieriky poslat.<br />Mozno aj v Cechach nieco take existuje...kvetinkahttps://www.blogger.com/profile/04869743183920999149noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-16182821238348101592016-05-05T14:30:16.017+02:002016-05-05T14:30:16.017+02:00Krásný článek, a musím bohužel souhlasit. A přidám...Krásný článek, a musím bohužel souhlasit. A přidám svůj postřeh i když ne z nákupu kosmetiky, ale plesových šatů. Rozhodla jsem si je raději koupit, než stále chodit do půjčovny, to co následovalo po vyzvednutí šatů v obchodě, kde mi je týden zkracovali bylo nechutné, respektive chování paní prodavačky bylo naprosto šokující. Nejprve začala tím, že takové šaty by nechtěla, že by se jí ani do skříně nevešly, pak následoval popis toho, jak hrozně pracné je zkrátit takové plesové šaty a že chudák švadlena za to skoro nic nemá, dělalo to na mě dojem, že snad čeká, že ještě něco švadleně zaplatím navíc, vrcholem bylo, když prohlásila, že šaty jsou příšerně nemoderní. A jako že nejsem stěžovatel a potížista, tentokrát jsem majitelce obchodu napsala. Za chování prodavačky se omluvila, ale špatný pocit ve mně stejně zůstává. Jedná se o firmu E.L. oděvy a pobočku na Národní třídě. Evkahttps://www.blogger.com/profile/04309075051430930313noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-21901239001140350642016-05-05T11:58:06.682+02:002016-05-05T11:58:06.682+02:00Vyšklebené prodavačky, co si každého pohrdlivě měř...Vyšklebené prodavačky, co si každého pohrdlivě měří od hlavy až k patě mě vždycky dokážou spolehlivě naštvat. Už dávno nejsem studentka oblečená ze sekáče, ale pohrdlivé pohledy schytávám pořád. I když mám kabelku za cenu jejich jedné vyýplaty. Grrr!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04676497220309300713noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-82946338838114262102016-05-04T10:21:21.618+02:002016-05-04T10:21:21.618+02:00Baru, já teda nevim, která to je...střídaly se tam...Baru, já teda nevim, která to je...střídaly se tam tři, jedna tmavovláska (původně z intimissimi), pak jedna, co si trošku šlape na jazyk (je tam nejdýl z těch všech) - tyhle dvě jsou v pohodě a vycházím s nima dobře, jsou ochotné a vcelku milé - a nakonec moje "oblíbenkyně" - kratší vlasy, hubená, neumí se namalovat a chová se trochu povýšeně, jednou jsem tam přišla deset minut před osmou, stepovala u mě, když jsem swatchovala rtěnky, pak mi řekla, že tu bude muset být kvůli úklidu dýl a nakonec ještě chtěla, abych si koupila odličovací tamponky a pomohla jí splnit kvótu! A mám to podobně, když jsem v géčku, tak se jdu mrknout do Mar., ale když je tam tato, tak tam ani nelezu. Terezhttps://www.blogger.com/profile/00521118822531545419noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-58659946554815009662016-05-04T00:00:18.048+02:002016-05-04T00:00:18.048+02:00Tak to jsem samozřejmě udělala vždy a byla i jinak...Tak to jsem samozřejmě udělala vždy a byla i jinak oděna, ovšem někteří lidé se stejně tvářili otráveně nebo tak, že to stejně nechápou :D cestovatacisthttps://www.blogger.com/profile/01580212704939809396noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-37105839263811061332016-05-03T20:08:20.395+02:002016-05-03T20:08:20.395+02:00Tak u nás v Ostravě v Marrionaud nemají mnohdy ani...Tak u nás v Ostravě v Marrionaud nemají mnohdy ani tester 😂 chtěla jsem mrknout na růžovou tulamorku pink od Estee Lauder a paní, ze ji nemají v sortimentu pokud není tester, tak jsem vyvalila oči a šla ji omrknout do Douglasu :)Petronellasweethttps://www.blogger.com/profile/07377911880131267522noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-59491612153476167672016-05-03T19:58:34.336+02:002016-05-03T19:58:34.336+02:00Bonbonů byly včera večer v Palladiu haldy.Bonbonů byly včera večer v Palladiu haldy.Teta z Prahyhttps://www.blogger.com/profile/08678277003263097575noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-75450937839268358232016-05-03T17:22:23.416+02:002016-05-03T17:22:23.416+02:00Co mate z toho, ja si ji chtela v Brne objednat a ...Co mate z toho, ja si ji chtela v Brne objednat a pani mi rekla ze Bonbons je limitka, uz neni a nebude. Trapas!Dashulkahttps://www.blogger.com/profile/00323785093290163186noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-57068756603480938552016-05-03T16:19:49.356+02:002016-05-03T16:19:49.356+02:00Možná by pomohlo, kdyby děvčata mohla říct, že jso...Možná by pomohlo, kdyby děvčata mohla říct, že jsou třeba pro jinou značku. Pak už stačí nasměrovat na jinou konzultantku. A je to.Teta z Prahyhttps://www.blogger.com/profile/08678277003263097575noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-63487553774471273682016-05-03T16:18:21.534+02:002016-05-03T16:18:21.534+02:00Ou, to je právě problém. Servis by měl být konsta...Ou, to je právě problém. Servis by měl být konstantní bez ohledu na konkrétní konzultantku.Teta z Prahyhttps://www.blogger.com/profile/08678277003263097575noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-92168212311732453152016-05-03T15:51:21.345+02:002016-05-03T15:51:21.345+02:00Co prosím??? Minulou středu jsem napsala na FB Sep...Co prosím??? Minulou středu jsem napsala na FB Sephory o zaslání TF Bon Bons na brněnskou pobočku a oni že prý to předají konzultantkám přímo na brněnské pobočce, protože to prý teď nově neřeší přímo oni, ale ta pobočka, na kterou se to má zaslat. V pátek dopoledne mi z Brna volali, že mám paletku připravenou k vyzvednutí.... Toto tedy vážně nechápu :/Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17864631786351110182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-6073667774677025422016-05-03T01:23:18.983+02:002016-05-03T01:23:18.983+02:00Článek jsem přečetla jedním dechem a mluvíš mi z d...Článek jsem přečetla jedním dechem a mluvíš mi z duše a to ani nechodím nakupovat kosmetiku do parfumérií. Já jsem jednou zažila velice arogantní personál v kavárně a od té doby tam nechodím, nebudu utrácet ani těch pár korun za kafe u někoho, kdo má zákazníka za póvl. Co se týče Sephory, studovala jsem v Plzni a v plzeňské Sephoře dělala pár měsíců hostesku pro jednu firmu a myslím si, že tamní personál je maximálně milý a nikdy jsem snad neviděla security, aby za někým lezl. Sama jsem jako hosteska ale zažila chvíle, kdy se mě zákazníci ptali i na věci z portfolia jiné značky a já jsem to zkrátka nevěděla, a dokonce i kdyby ano, o jiné značce jsem mluvit nesměla. To pak někdy může působit, že zaměstnanci prodejny nejsou informováni, ale není to tak úplně pravda. Jednou jsem pak pracovně potřebovala řešit něco s prodavačkou v plzeňském Douglasu, a ta byla tak nepříjemná, že jsem neměla chuť se tam jít někdy ani podívat. A co se týče našich sousedů, je to jiná liga. Pár měsíců žiji v Německu a ten přístup v obchodech je zkrátka jiný a je jedno, zda je to market, parfumerie atd. Vždy se usmívají, přejí hezký zbytek dne..chápu, že berou cca třikrát větší plat než v ČR, ale když už v té práci jsem, tak proč se mračit, to nezlepší den nikomu, nehledě na to, že kšefty moc nepůjdou. Tak hezký den a více milého sortimentu přeji všem :)cestovatacisthttps://www.blogger.com/profile/01580212704939809396noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-24900311861048880292016-05-03T01:11:00.294+02:002016-05-03T01:11:00.294+02:00Ty jo, tak to je drsný. Já byla nedávno v Douglasu...Ty jo, tak to je drsný. Já byla nedávno v Douglasu (německém) po práci, kam prostě chodím s batohem a botaskama, protože jdu kousek od zastávky přes lesní cestu a chtěla jsem si nutně očuchat jednu vyhlídnutou vůni. Slečna se mě jen slušně zeptala, zda chci pomoct a dále mě nechala být. To, že jsem si sama s batohem přišla trochu nepatřičně je věc jiná. Být vykázána z prodejny, tak bych to teda řešila někde výš, to je vážně vrchol.cestovatacisthttps://www.blogger.com/profile/01580212704939809396noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-59366470086254146192016-05-02T21:11:21.974+02:002016-05-02T21:11:21.974+02:00Přístup některých konzultantek je vážně žalostný.....Přístup některých konzultantek je vážně žalostný...zvlášť když si představím, že bych se takhle v práci chovala já, musela bych si nafackovat. Moje dlouhodobě nejméně oblíbená je slečna Jana z liberecké Marionnaud (nehledě na to, že i ta prodejna je žalostná), u ní mám vždy pocit že neuvěřitelně obtěžuju...když si to někdy blbě spočítám a ona je v práci, otočím se na podpatku...to mi za to nestojíAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/08711578897638005042noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-19997631547043849962016-05-02T21:01:01.841+02:002016-05-02T21:01:01.841+02:00Přesně! Promiňte, že jsem sem přišla utratit prac...Přesně! Promiňte, že jsem sem přišla utratit prachy .Teta z Prahyhttps://www.blogger.com/profile/08678277003263097575noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-10997096641054706642016-05-02T20:26:33.438+02:002016-05-02T20:26:33.438+02:00Tento clanok by mohol platit do bodky aj pre slove...Tento clanok by mohol platit do bodky aj pre slovensku nakupnu scenu. Na neinformovany alebo dezinformovany personal uz som si bohuzial zvykla, radsej zhanam info na vybranych blogoch ci hodnotiacich strankach a potom idem do parfumerie systemom pridem, vyberiem, zaplatim, odidem. <br /><br />V Marionnaud az na vynimky je to katastrofa, FAnn o nieco lepsie. v bratislavskom MAC butiku som zatial nakupovala 2x, prvy raz mi pri nakupe korektora stihla konzultantka s oranzovou tvarou a bledym dekoltom zhodnotit, ze mam zly podton make-upu (to mi prislo obzvlast nevhodne) a druhy raz mali plno, nikto si ma velmi nevsimal, tak som si stihla naswatchovat, co som potrebovala a nikto ma nevyrusoval pri vybere. Z Clinique butiku mam pozitivny zazitok, super sa mi venovali pri vybere make-upu a aj ked som si nakoniec ziadny nekupila, konzultantka bola profesionalna od A po Z.<br /><br />O ceskej Sephore som pocuvala take divne ohlasy o neustale sliediacich sekuritakoch a konzultantkach a moja navteva brnenskej pobocky minuly rok v lete mi to bohuzial potvrdila. Mala som svoj zoznam, isla som podla neho a na vsetky otazky ako mi mozu poradit/pomoct, som zdvorilo odpovedala, ze dakujem, ale ak bude treba ozvem sa. Tak neprijemne za mnou sliedili, ze som nakoniec vynechala high end stojany, aj ked som povodne zamyslala vyhodit si z kopytka. Tomu hovorim "prepacte, ze vam vnucujem svoje peniaze". Vrchol vsetkeho, ked som potom doma na uctenke nasla, ze si tam nahodili "licenie zdarma"... asi aby vykazali nejaku aktivitu. The Beauty Couloirhttps://www.blogger.com/profile/17958611031980551661noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-11831158799664789622016-05-02T20:14:03.809+02:002016-05-02T20:14:03.809+02:00Jsem z odvětví :-) Sice neprodávám kosmetiku, ale ...Jsem z odvětví :-) Sice neprodávám kosmetiku, ale obuv a kabelky... A sice jsem v Sephorácké parfumerii cca dvouletý nováček, tak se nestačím divit, jak se dokáží pobočky lišit... Neříkám, že u nás to tak není, samozřejmě že ano a také pak se "pyšním", kde pracuji, když zjistím, že zvládáme udržovat pořádek, čistotu a ještě obsluhovat zákazníky na jakémsi standardu, občas nadstandardu ;-) Třeba taková Sephora v Palladiu, kam jsem si výhradně udělala výlet pro limitovanou paletku (z jižních Čech) a slečna, které jsem se dovolila zeptat, že paletku nemohu najít, zda by byla tak ochotná a koukla, jestli ještě nějakou nemají.. To jsem si naběhla :-D Přesně jak říkáš Marti, slečně bylo dle mého tak 14 a o sortimentu, natož novince nevěděla ani prdu :-D Až mi z toho bylo smutno... Nakonec se vše vyřešilo a musela dopomoci starší kolegyně, pro kterou ani nechtěla zajít... Opravdu smutné, jaká je ochota, když člověk u nich hodlá utratit peníze a to si troufnu říci, že nemalé! Naopak asi před měsícem jsem si udělala výlet za kamarádkou do Plzně, že jí navštívím a při té příležitosti se podívám na (mnou chybějící v jižních Čechách) Sephoru:-) Jaké bylo mé zděšení, když konzultantky (zde si nedovolím se slůvkem zmínit o prodavačkách!) byly plně informovány, starší, vkusně nalíčené! a dokonce mi dokázali říci, které produkty jsou novinky a div se o mne, v dobrém slova smyslu, nepopraly!!! Neskutečný zážitek a už vím, že příště si raději udělám zase výlet do Plzně:-)<br />Sama si myslím, že si zakusíme opravdu hodně... Nechci se litovat, to vůbec né, ale být braná jako pouhopouhá prodavačka, která maximálně stojí za kasou a sem tam si něco prodá... Je vidět, že lidé jsou hodně neznalí, pokud je toto jejich názor a já s nimi rozhodně nesouhlasím, ale vyvracet jim to taky nebudu ;-)<br />A ještě takový vtípek, často nás zákazníci zkouší ze zákonů... Vtipné, co vše musí, aby měla čím vypovídat, znát pouhopouhá prodavačka :-D<br />Jsem ráda, že se najdou v této době i lidé, jako jsi ty a neberou prodavačku, jako póvl a to poslední, co osloví:-)BaruThttps://www.blogger.com/profile/05714056116929845323noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-46948692150265736542016-05-02T19:21:01.085+02:002016-05-02T19:21:01.085+02:00Opět super článek Marti👍 S arogancí přímo jsem se...Opět super článek Marti👍 S arogancí přímo jsem se nesetkala,s nezájmem či přezíravostí bohužel několikrát. A rozhodla jsem se, že v tomto případě prostě nakupovat nebudu a odcházím. Zvláště pokud jde o butik. Konkrétní nebudu, uvědomuji si, že je to o lidech, konkrétních konzultantkách. Nepořádek, chaos, chybně označené produkty, to je bohužel v parfumeriích dost častý nešvar. Stejně jako neznalost. Informace si zjišťuji raději předem, třeba u Tebe na blogu 😉 Končím pozitivně - naposledy mě moc mile překvapila Sephora na Harfě. Naprosto top přístup jsem zažila v EL v Palladiu. A zítra se asi zajdu pokochat do Clinique na Chodově ☺Meblanche27https://www.blogger.com/profile/16714093293025882150noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-73654749876959707732016-05-02T18:19:25.694+02:002016-05-02T18:19:25.694+02:00Uf:(Uf:(Teta z Prahyhttps://www.blogger.com/profile/08678277003263097575noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-80653666245055346642016-05-02T17:59:43.795+02:002016-05-02T17:59:43.795+02:00Ahoj Martino. To je tedy článek. Ale nedá se nic d...Ahoj Martino. To je tedy článek. Ale nedá se nic dělat, mohu jen podepsat. Jak jsem již psala na IG. Na začátku měsíce jsem si ihned běžela v Plzni do Marionnaud pro Clinique za zvýhodněnou cenu a světe div se, akce platila i v u nás v díře jako je Plzeň, ale jaksi nenaskladnili a jestli bude SE NEVÍ!!!Takže jsem se chtěla uklidnit a napsala jsme si na fcb do Sephory o paletku TF BonBons..Léta jsem jako majitelka black kard se Sephorou v tomto ohledu neměla problém. Mam všechny vánoční limitky od TF, Nars a ostatních značek , které v Plzni nemáme. Vždy do 14 dnů poslali na pobočku a já do druhého !!! dne přišla a koupila. A co se stalo????? Napsali mi, že takovou službu nemají!!! Když jsem se ohradila, že z předešlé komunikace je jasně vidět, že ano, tak napsali, že ji od nového roku zrušili. Jako co?????? Myslela jsem, že mě klepne.. Takže jsem si sedla k počítači, v PONDĚLÍ objednala sortiment ze Sephory v Polsku a ve ČTVRTEK jsem měla doma balíček. To poštovné mi nakonec vyšlo méně, než bych platila naftu za cestu do Prahy na kterou stejně nemám čas!<br />Takže milá Sephoro ... Ty víš co!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04835182386811180142noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-77477219064291276152016-05-02T17:31:54.208+02:002016-05-02T17:31:54.208+02:00Po několika opravdu nepříjemných návštěvách Sephor...Po několika opravdu nepříjemných návštěvách Sephor se jim vyhýbám a když opravdu nějaký produkt chci, jdu si pro něj jedině na Hlavák. Celkem milé prodavačky, security nestojí za zadkem. V jiných pobočkách ale jen špatné zkušenosti. Teryhttps://www.blogger.com/profile/13213486110539366113noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-41576367808034033772016-05-02T15:14:31.043+02:002016-05-02T15:14:31.043+02:00Téma článku velmi aktuální, neinformovanost a koli...Téma článku velmi aktuální, neinformovanost a kolikrát právě ta neochota personálu - to je tedy věc! Od kosmetických produktů počínaje a např. u elektroniky konče....vyloženě aroganci jsem ještě naštěstí nezažila, nicméně do obchodů také vstupuji s úsměvem a ne vždy s ním i odcházím...nesnáším, když vejdu do prodejny, nestačím se ani rozhlédnout a už se mě někdo ptá, zda mi může s něčím pomoct či poradit!!?? Ano, může, a to tak, že mě nechá v klidu a pokud budu něco potřebovat, ozvu se...Také jsem informovaný zákazník a bohužel většinou mám víc informací než personál a setkala jsem se kolikrát i s údivem, jako že fakt?? To jsme nevěděli! To se pak divím já. Nicméně neděje se tak vždy a všude, mě jako mimopražskou nejvíce trápí ty prázdné regály. A zde již několikrát chválený butik Clinique na Chodově je fakt jako z jiného světa - osobní návštěva více než příjemná, a dokonce, když jsem neměla cestu do Prahy a potřebovala jsem zajistit nákup, po telefonu mi bylo vyhověno, paní si vše zaznamenala, byla velmi milá a ochotná...manžel pak jen vyzvedl taštičku:-) Hezký den:-)Irena B.https://www.blogger.com/profile/04695254170896551557noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-85123865488719181122016-05-02T14:30:20.480+02:002016-05-02T14:30:20.480+02:00Tleskam, super početní a musím souhlasit. V CB nes...Tleskam, super početní a musím souhlasit. V CB nesezenete nic, Marionnaid v Gecku je katastrofa, tak rada bych dekorativku Cliniqu, ale bohužel. Stojan je zapraseny, usmudlany a téměř samé testery. Pracovala jsem v parfumerii, nebudu uvádět kde, ale bylo to trochu jiné. Prach a zapatlany stojany, to se u nás "nenosilo" a kdyz jo, sup s penezma dolu. Dnes, když se na něco zeptám, nejdriv si me poradkyně prohledne a podle toho se chová. Pro Clinique jezdím na Chodov a jsem moc spokojena! Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10984886746750765476noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4876960508317788904.post-48468303083333645362016-05-02T14:23:17.661+02:002016-05-02T14:23:17.661+02:00To je masakr!!! To je masakr!!! Dana Zimováhttps://www.blogger.com/profile/14638978729742793830noreply@blogger.com